Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Anonymous
    Gast
    Gast


    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van Gast wo feb 09, 2011 9:50 pm

    Hallo allemaal,

    Wie kan ons helpen, we hebben sinds gisteren een edilkamin ecoidro aangesloten.
    Maar met de display hebben we een probleem het staat in het Italiaans en in de handleiding(wel Nederlands)staat ook niets beschreven.
    we willen weten hoe kan je dag en nacht temperatuur instellen en wie weet er ons nog meer over te vertellen.
    Help help wie wil ons helpen alle hulp is welkom.

    Groetjes, Hein
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty Re: probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van Annejanne wo feb 09, 2011 9:59 pm

    Hein schreef:Hallo allemaal,

    Wie kan ons helpen, we hebben sinds gisteren een edilkamin ecoidro aangesloten.
    Maar met de display hebben we een probleem het staat in het Italiaans en in de handleiding(wel Nederlands)staat ook niets beschreven.
    we willen weten hoe kan je dag en nacht temperatuur instellen en wie weet er ons nog meer over te vertellen.
    Help help wie wil ons helpen alle hulp is welkom.

    Groetjes, Hein
    Kan je installateur je niet helpen?


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty Re: probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van Gast wo feb 09, 2011 10:18 pm

    Aangezien je de handleiding hebt kan je die gewoon volgen. Ik heb de handleiding in het engels en die is toch meer dan duidelijk. Als die voor jou niet duidelijk is zou ik snel de installateur contacteren en die meer uitleg vragen.

    Voor het geval je een andere handleiding zou hebben, op volgende link kan je een handleiding van de kachel vinden: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Daar kan je op pagina 89 alle info vinden (in het nederlands) hoe de kachel in te stellen. Veel succes!!


    Anonymous
    Gast
    Gast


    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty Re: probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van Gast wo feb 09, 2011 11:08 pm

    Bedank voor de info,
    Maar het gaat er ook om kan ik de display ik een anderen taal krijgen.
    wand nu is het in Italiaans en die taal spreek ik niet en begrijp ik ook niet.
    Als je me daar misschien nog weg wijs in kan brengen zou ik dat super vinden.
    Als vast bedankt.

    Hein
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty Re: probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van erwin wo feb 09, 2011 11:19 pm

    Hein schreef:Bedank voor de info,
    Maar het gaat er ook om kan ik de display ik een anderen taal krijgen.
    wand nu is het in Italiaans en die taal spreek ik niet en begrijp ik ook niet.
    Als je me daar misschien nog weg wijs in kan brengen zou ik dat super vinden.
    Als vast bedankt.

    Hein

    Hein

    Zoals het beschreven staat in post 14 in deze topic kan je de taal wijzigen
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    probleem met instelling van edilkamin ecoidro Empty Re: probleem met instelling van edilkamin ecoidro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:16 am