NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
steven
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
pedro
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
krusty
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
Fleur
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
ss
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
jeanhup
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
Philip
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
Annejanne
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 
Maryline
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_lcapNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_voting_barNIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? I_vote_rcap 

 

 NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 5:45 pm

Hallo allemaal, dit zijn enkele nieuwe modellen.

Nu is mijn vraag, wat vinden jullie ervan?

Type SARA 6,7 kW 94,5% rendement.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Type ELENA 8,3 kW 94,5 rendement.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Type GIORGIA 10,2 kW 94,4% rendement.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Het display is niet neer te klappen.
Graag ook even een reaktie over de kleuren.
Ik ben benieuwd !!!

Alvast bedankt.
Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 6:02 pm

Ik vind het mooie kachels, ook de kleur enkel spijtig dat het display niet naar beneden gaat, maar dat is persoonlijk.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 6:11 pm

De laag in gesneden deur en de display vind ik niet echt mooi. Grijs en ivoor wit? Ja, dat gaat wel. Maar dat Barbie rose vind ik niet geslaagd (ligt mss een mijn monitor instellingen)

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 6:15 pm

Ja ze zijn niet mis van model ze hebben wel wat, wat modern maar mooi.
Kleur ? ......heef mij maar die antraciet als ik mag kiezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 6:26 pm

mooie kachels........hopelijk met goede onderdelen en zonder de oude kinderziektes.


gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 7:30 pm

diep uitgesneden deur is mooi omdat je dan steeds de valm ziet zelfs op eco zie je vlammetjes denk ik

als mijn kachel op eco draait zie ik niks ^^ bodem branderpotje zit 10tal cm onder de glasrand

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31742
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 7:32 pm

mooie vormgeving van de kachels,

wat me wel opvalt is het verschil in rendement tussen de lichte en de zware kachels:

SARA 6,7 kW Rendement 94,5 %
ELENA 8,3 kW Rendement 94,5 %
GIORGIA 10,2 kW Rendement 94,4 %

ANNA 11,8 kW Rendement 86%
EMMA 11,8 kW Rendement 86%

Het netto rendement en netto KW van de giorgia en de anna zal dus vergelijkbaar zijn,
of ben ik mis?





_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 7:40 pm

@Philip.
Zit er bij ons ook onder. Buiten wat gensters valt er dan niet veel te beleven. Maar ik moet dan ook niet op dat potje kijken waar niks te beleven valt Smile

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 7:42 pm

nja als je de pellete toevoer 40% verlaagt zoals ik deed zie ju dus enkel een oranje gloedje ^^

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 8:17 pm

Ik vind ze niet echt lelijk maar voor een 'gedesignde' pelletkachel vind ik het ontwerp niet echt evenwichtig: die bobbel met het bedieningspaneel en de 'hangende' lijnen in het front kunnen me niet bekoren. De zijkanten vind ik dan wel weer fraai gestyled.
Persoonlijk houd ik meer van het design-adagium 'vorm volgt functie' en dat is hier wel een beetje zoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 8:19 pm

fleur schreef:
mooie kachels........hopelijk met goede onderdelen en zonder de oude kinderziektes.


gr fleur

Fleur, deze modellen zijn eerst 1 jaar in Italië verkocht.
Geen problemen ermee, dus mogen ze de Europese markt op.

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 8:20 pm

fleur schreef:
mooie kachels........hopelijk met goede onderdelen en zonder de oude kinderziektes. gr fleur
Hadden ze die dan? Ik heb een Adler uit dezelfde fabriek en die is tot nu toe verstoken gebleven van kinderziektes.

gr. Herman
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 8:24 pm

erwin123 schreef:
mooie vormgeving van de kachels,

wat me wel opvalt is het verschil in rendement tussen de lichte en de zware kachels:

SARA 6,7 kW Rendement 94,5 %
ELENA 8,3 kW Rendement 94,5 %
GIORGIA 10,2 kW Rendement 94,4 %

ANNA 11,8 kW Rendement 86%
EMMA 11,8 kW Rendement 86%

Het netto rendement en netto KW van de giorgia en de anna zal dus vergelijkbaar zijn,
of ben ik mis?





Erwin, dit is het werkelijke (netto) rendement.
Niet de kW's IN de kachel.

PS EMMA is kanaliseerbaar, dat is het verschil qua kachel.

Groeten Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Emptydo feb 17, 2011 8:29 pm

HermanM schreef:
fleur schreef:
mooie kachels........hopelijk met goede onderdelen en zonder de oude kinderziektes. gr fleur
Hadden ze die dan? Ik heb een Adler uit dezelfde fabriek en die is tot nu toe verstoken gebleven van kinderziektes.

gr. Herman

Herman, in dit model zit een andere vuurkorf, andere printplaat en andere display, dus ook andere waardes qua besturing.

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?   NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NIEUW MODEL. Wat vinden jullie ervan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hoe lang hebben jullie al plezier van jullie pellletkachel
» Edilkamin LOU - nieuw model - info?
» Zijn jullie tevreden van jullie MCZ kachel, ja of nee, waarom ??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: