Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 35 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 35 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    koude lucht uit blazen piazzetta


    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 11:15 am

    Heb je in de plaats waar de kachel staat een dampkap in de buurt?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 11:20 am

    sacima schreef:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] schreef:Beste,ik ken het type van kachel niet maar zou het niet kunnen dat er ergens een klep verkeerd zit,ik bedoel bij sommige kachels kun je kleppen regelen om de lucht in bepaalde richtingen te laten blazen misschien dat er zo'n klep verkeerdelijk dicht zit.Groetjes.Jan.
    je kan idd de klep richten maar is al naar alle kanten gericht en de koude lucht blijft hetzelfde wordt alleen van richting veranderd

    @kristel heel mijn achterwand van de kachel is een rooster dus moet ik heel mijn achterwand eruithalen en vind ik niet zo een goed idee kan eigenlijk ook niet denk is zit nog elektronika op.
    een gat in boren zie ik ook niet echt zitten.

    Beste

    Acheraan aan uw kachel komt een buisje uit en dat is het luchtkanaal

    Mvg

    Marc
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van erwin do maa 03, 2011 11:34 am

    sacima kijk eens aan de achterkant of dat buisje van 40of50 buiten de rooster komt, anders is de kachel daar niet voor voorzien


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 11:42 am

    neen komt nergens een buisje uit en de enig plaats die er voorzien is dat je een stuk uit het rooster kan halen is waar de uitgang is voor eventueel naar een andere kamer warmte te voorzien
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 11:48 am

    marc lx schreef:
    sacima schreef:
    je kan idd de klep richten maar is al naar alle kanten gericht en de koude lucht blijft hetzelfde wordt alleen van richting veranderd

    @kristel heel mijn achterwand van de kachel is een rooster dus moet ik heel mijn achterwand eruithalen en vind ik niet zo een goed idee kan eigenlijk ook niet denk is zit nog elektronika op.
    een gat in boren zie ik ook niet echt zitten.

    Beste

    Acheraan aan uw kachel komt een buisje uit en dat is het luchtkanaal

    Mvg

    Marc

    sorry maar dan zijn ze dat bij ons vergeten Laughing
    en in de handleiding staat ook niets van dit buisje
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 1:48 pm

    Ik denk dat je dit best eerst eens met je verkoper/installateur opneemt zodat je geen dingen veranderd waardoor later je garantie zou vervallen.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast do maa 03, 2011 4:30 pm

    sacima,

    De inlaatbuis zit naast de bediening die achteraan op de kachel zit, daar moet de buis op.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van erwin do maa 03, 2011 6:57 pm

    Bram schreef:sacima,

    De inlaatbuis zit naast de bediening die achteraan op de kachel zit, daar moet de buis op.

    bij de nieuwste modellen blijkt dit schijnbaar niet meer voorzien

    Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gast vr maa 04, 2011 8:58 pm

    sacima schreef:
    marc lx schreef:

    Beste

    Acheraan aan uw kachel komt een buisje uit en dat is het luchtkanaal

    Mvg

    Marc

    Hallo

    Zoals Bram al zei als je voor de kachel staat zit het aan de rechterkant 40 a 50 cm boven de
    grond naast het bedieningspaneeltje



    sorry maar dan zijn ze dat bij ons vergeten Laughing
    en in de handleiding staat ook niets van dit buisje

    Gesponsorde inhoud


    koude lucht uit blazen piazzetta - Pagina 2 Empty Re: koude lucht uit blazen piazzetta

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:33 pm