mvg de pelletburner
Laatst aangepast door pelletburner op za sep 03, 2011 10:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Steven schreef:Pelletburner,
de invoerder van Edilkamin in België is Pierre Girretz. Als jouw verkoper in Italië zijn kachels gaat halen, dan is het paralelle import. weet niet hoe het dan met de garantie zit
pelletburner schreef:@ steven en erwin : ééngemaakt europa heeft ook (soms) voordelen : ELKE fabrikant die producten levert en verkoopt in de europese unie is verplicht om in al die landen van de unie MIN 2 jaar waarborg te geven op werkuren en stukken !
(een voorbeeld hiervan is bv cardoen , een bij hun gekochte VW is onderhavig aan de waarborg van vw in heel europa)
onlangs zondigde mediamarkt ook tegen de regels door de werkuren aan te rekenen en enkel de stukken 2jaar waarborg te verlenen , die keten is ook serieus op hun vingers getikt door euopese instanties .
het garantieverhaal word heel anders wanneer Edelkamin zelf failliet zou gaan , kortom wat waarborg betreft maak ik mij absoluut geen zorgen (je moet uiteraard wel een factuur kunnen voorleggen hé)
maar zoals eerder gesteld : ik heb nog niks beslist want door het bos zie ik de bomen niet meer .....
noizz schreef:Ik heb een neema,met de optionele ventilator,en deze is super hoor!
Prima warmtespreiding en het lawaai is zeer minimaal.
erwin123 schreef:pelletburner schreef:@ steven en erwin : ééngemaakt europa heeft ook (soms) voordelen : ELKE fabrikant die producten levert en verkoopt in de europese unie is verplicht om in al die landen van de unie MIN 2 jaar waarborg te geven op werkuren en stukken !
(een voorbeeld hiervan is bv cardoen , een bij hun gekochte VW is onderhavig aan de waarborg van vw in heel europa)
onlangs zondigde mediamarkt ook tegen de regels door de werkuren aan te rekenen en enkel de stukken 2jaar waarborg te verlenen , die keten is ook serieus op hun vingers getikt door euopese instanties .
het garantieverhaal word heel anders wanneer Edelkamin zelf failliet zou gaan , kortom wat waarborg betreft maak ik mij absoluut geen zorgen (je moet uiteraard wel een factuur kunnen voorleggen hé)
maar zoals eerder gesteld : ik heb nog niks beslist want door het bos zie ik de bomen niet meer .....
het is niet de fabrikant maar de verkoper die u de 2j garantie geeft op wisselstukken en werkuren,
een verkoper die paralel zelf invoert buiten de officiele verdeler daar heb ik geen vertrouwen in, vraag hem eens naar de reden daarvan