Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    hij is besteld

    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty hij is besteld

    Bericht van Gast zo sep 11, 2011 2:46 pm

    Hoi,


    Na wat zoeken hebben we zoaps een MCZ musa besteld, midden oktober word hij geplaats.

    Afwachten dus
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast zo sep 11, 2011 2:52 pm

    kurt01 schreef:Hoi,


    Na wat zoeken hebben we zoaps een MCZ musa besteld, midden oktober word hij geplaats.

    Afwachten dus


    proficiat ,je zal dit niet beklagen ,-)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast zo sep 11, 2011 2:57 pm

    jl schreef:
    kurt01 schreef:Hoi,


    Na wat zoeken hebben we zoaps een MCZ musa besteld, midden oktober word hij geplaats.

    Afwachten dus


    proficiat ,je zal dit niet beklagen ,-)



    Met welke pellets heb je al gestookt en wat zijn je ervaringen?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast zo sep 11, 2011 4:06 pm

    hey
    met vanalles al een beetje ,alle pellets branden goed voor mij de ene gaven al meer stof of de andere,
    best is van iedere merk een zak of 5 kopen en uittesten
    nu brand ik met domo ,gemengd met gpp pellets van poperinge geeft voor mij de mooiste resultaat

    kwa instellingen brand ik automatisch en vraag 25 graden in huis ,blazer altijd op laagste stand

    indien je vragen heb na instalatie je vraag maar he ;-))

    groeten jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 10:21 am

    na lang wachten is hij er, ze zijn hem volop aan het installeren .... Ik denk nog een halfuurke en hij brand ...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:05 pm

    kurt01 schreef:na lang wachten is hij er, ze zijn hem volop aan het installeren .... Ik denk nog een halfuurke en hij brand ...

    fijn
    als je kan de pelletvoorraadbak ontvetten ,zowel in de pelletvoorraad en de buitenkant ,zal je veel rookgeur besparen in de eerste dagen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:12 pm

    hoi,

    Hij brand maar het enige dat ik heb is dat geluid van wanneer hij pellets ingooid. (zie mijn eerdere boodschap). Maar ik heb ook zopas gebeld met de installateur en hij vroeg me om het wat af te wachten en de kachel gans de dag te laten branden. Wanneer het na het wk niet weg is komen ze terug om het te verhelpen. Het zou iets zijn wat 1 op de zovele kachels misschien heeft.

    Ik vond de installateur best inorde (belde ook direct terug).

    Wat ik wel vreemd vond: de kachel is rechtstreeks aangesloten op deschouw, zonder t stuk, zou niet nodig zijn omdat de asse in deschouw vallen en wanneer de schouw gekuist word deze dan zal worden opgezogen...??
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:27 pm

    kurt01 schreef:hoi,

    Hij brand maar het enige dat ik heb is dat geluid van wanneer hij pellets ingooid. (zie mijn eerdere boodschap). Maar ik heb ook zopas gebeld met de installateur en hij vroeg me om het wat af te wachten en de kachel gans de dag te laten branden. Wanneer het na het wk niet weg is komen ze terug om het te verhelpen. Het zou iets zijn wat 1 op de zovele kachels misschien heeft.

    Ik vond de installateur best inorde (belde ook direct terug).

    Wat ik wel vreemd vond: de kachel is rechtstreeks aangesloten op deschouw, zonder t stuk, zou niet nodig zijn omdat de asse in deschouw vallen en wanneer de schouw gekuist word deze dan zal worden opgezogen...??

    dit gezoem is inderdaad van de schroef van de pellets , en was bij mij ook luider in het begin nu hoor je deze niet meer
    mijn kachel is ook aangesloten op de schouw ,en eerlijk gezegd ,in mijn t stuk ligt er amper stof of roet en de schouw ligd er meer dus T stuk is eigenlijk niet nodig ,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:36 pm

    jl schreef:
    kurt01 schreef:hoi,

    Hij brand maar het enige dat ik heb is dat geluid van wanneer hij pellets ingooid. (zie mijn eerdere boodschap). Maar ik heb ook zopas gebeld met de installateur en hij vroeg me om het wat af te wachten en de kachel gans de dag te laten branden. Wanneer het na het wk niet weg is komen ze terug om het te verhelpen. Het zou iets zijn wat 1 op de zovele kachels misschien heeft.

    Ik vond de installateur best inorde (belde ook direct terug).

    Wat ik wel vreemd vond: de kachel is rechtstreeks aangesloten op deschouw, zonder t stuk, zou niet nodig zijn omdat de asse in deschouw vallen en wanneer de schouw gekuist word deze dan zal worden opgezogen...??

    dit gezoem is inderdaad van de schroef van de pellets , en was bij mij ook luider in het begin nu hoor je deze niet meer
    mijn kachel is ook aangesloten op de schouw ,en eerlijk gezegd ,in mijn t stuk ligt er amper stof of roet en de schouw ligd er meer dus T stuk is eigenlijk niet nodig ,



    Mercie voor alle info JL
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:37 pm

    Succes ermee, ik ben al blij dat je tevreden bent over de installateur want rond 15 november komen ze een kachel bij mijn vader plaatsen.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:43 pm

    kristel schreef:Succes ermee, ik ben al blij dat je tevreden bent over de installateur want rond 15 november komen ze een kachel bij mijn vader plaatsen.

    Groetjes
    Kristel

    Ik had speciaal gekozen om de kachel te laten installeren door de verkoper om mogelijks achteraf géén gezever te hebben met de garantie enz. Maar eigenlijk is de plaasting wel een "makkie" veel geld voor iets eenvoudig. Maar ieder zijn brood en zijn job natuurlijk.
    Er is niets aan de parameters veranderd en ik denk dat dat nog wel nodig zal zijn vb ik heb de indruk dat hij veel pellets in zijn verbrandingsbakje gooit.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gast vr nov 04, 2011 12:55 pm

    Inderdaad achteraf gezien zou je het ook zelf kunnen, dat is dan misschien voor de volgende kachel ;-)

    Groetjes
    Kristel
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van steven vr nov 04, 2011 2:15 pm

    het t-stuk is van belang bij condens.



    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    hij is besteld  Empty Re: hij is besteld

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 9:25 pm