Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 3 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Bernd, braxx, polle90


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Externe thermostaat op mcz musa hydro

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Externe thermostaat op mcz musa hydro Empty Externe thermostaat op mcz musa hydro

    Bericht van Gast di sep 20, 2011 7:52 am

    wie kan me helpen?
    Ik heb een mcz musa hydro 15. Ik wil een externe thermostaat honywell chronotherm 3 aansluiten. Dit omdat ik die nog heb van mijn cv ketel. In de handleiding staat dat het kan en dat je alleen de parameter thermostaat op on moet zetten. Er gebeurt echter niets. Ik heb gemeten bij de kachel, de thermostaat schakelt. Weet iemand of ik nog een extra setting moet wijzigen?

    Ik hoor graag van jullie, alle advies is welkom.

    Bob
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Externe thermostaat op mcz musa hydro Empty Re: Externe thermostaat op mcz musa hydro

    Bericht van Gast di okt 25, 2011 11:27 am

    bobtersteeg schreef:wie kan me helpen?
    Ik heb een mcz musa hydro 15. Ik wil een externe thermostaat honywell chronotherm 3 aansluiten. Dit omdat ik die nog heb van mijn cv ketel. In de handleiding staat dat het kan en dat je alleen de parameter thermostaat op on moet zetten. Er gebeurt echter niets. Ik heb gemeten bij de kachel, de thermostaat schakelt. Weet iemand of ik nog een extra setting moet wijzigen?

    Ik hoor graag van jullie, alle advies is welkom.

    Bob

    Volgens mcz kan je alleen een siemens aansluiten:

    "De externe thermostaat die wij gebruiken is een SIEMENS REV24RFDC"

    Groeten,
    Remco
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Externe thermostaat op mcz musa hydro Empty Re: Externe thermostaat op mcz musa hydro

    Bericht van Gast di okt 25, 2011 7:18 pm

    Hoi Remco,

    Inmiddels alles aan de praat gekregen. Het contact op de mcz Muza hydro is potentiaal vrij. De honeywell chronotherm 3 doet het er prima op. Het enige dat je moet doen is de tijdschemas in de kachel deactiveren en dan werkt hij perfect. Ik merk wel dat ik een veel gelijkmatigere stooklijn heb sind ik een externe thermostaat gebruik.

    Groet

    Bob

    Gesponsorde inhoud


    Externe thermostaat op mcz musa hydro Empty Re: Externe thermostaat op mcz musa hydro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 18, 2024 9:35 pm