Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss vr sep 23, 2011 12:15 pm

    Op maan- dins- en woensdag 17/10, 18/10 en 19/10 gaat in het gekende Fenikshof te Grimbergen weer de jaarlijkse SOUND & LIGHT Show van BEGLEC (JB-SYSTEMS, SYNQ en BRITEQ) door. heel happy
    Een show die je als DJ zeker niet mag missen, ook voor modale feestvierders een must! tof

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Als er mensen zijn die graag gratis kaarten willen, stuur me een PM met je naam en adres en ik stuur ze thuis, zolang de voorraad strekt (vergeet het aantal gewenste kaarten niet te vermelden )
    De kaarten geven je gratis toegang met recht op een gratis hapje en drankje.

    Groeten en veel plezier feest

    ss duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van Gast vr sep 23, 2011 3:12 pm

    Mwoah....niet mag missen Wink Valt wel mee. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n grote fan van JB-Systems. Heb er ooit een mixer van gehad en had na een jaartje zijn beste tijd al gehad. Sindsdien is het Numark en Stanton wat ik gebruik, en dat bevalt wel heel erg goed.

    Wel leuk dat je dit soort dingen post, keep m coming Wink

    Btw, heb jij iets met geluid/licht te doen? ff uit nieuwschierigheid Smile
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss vr sep 23, 2011 3:38 pm

    pallette schreef:Mwoah....niet mag missen Wink Valt wel mee. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n grote fan van JB-Systems. Heb er ooit een mixer van gehad en had na een jaartje zijn beste tijd al gehad. Sindsdien is het Numark en Stanton wat ik gebruik, en dat bevalt wel heel erg goed.

    Wel leuk dat je dit soort dingen post, keep m coming Wink

    Btw, heb jij iets met geluid/licht te doen? ff uit nieuwschierigheid Smile

    Ik zit in het geluid, jah...
    Wat je uitspraak over Stanton, Numark en JB betreft deel ik je mening niet, volgens mij heeft JB de beste service na verkoop van alles wat ik ken (geen vooroordelen he, ik ben oa een Stanton dealer) en waar ik mee werk, ik ben ook niet te beroerd om te zeggen dat je dealer, defecten die al na die korte tijd optreden, had moeten GRATIS oplossen. Ik los die op. Je had beter een mailtje naar JB gestuurd met de klacht dat je toestel na 1 jaar al versleten of defect was!
    Wil je dezelfde uitstekende service met kwaliteitsvoller apparatuur dan heb je als alternatief "SYNQ" en "Briteq".
    Wat betreft de show in Grimbergen, ik zit meer dan 30jaar in 't vak en ik moet nog een uitgebreider show zien van andere merken waar zowel echt goedkope (basic toestelletjes voor de prille beginner of voor huis en tungebruk; JB light of sound) als betere aparatuur (Light Briteq, sound Synq) te zien en te horen zijn en waar je bovendien ook als particulier binnen kunt!
    Pas op; JB verkoopt ook betere apparatuur voor de semi-prof, maar steeds blijft het zeer betaalbaar en ondanks ze niet prijzig zijn kunnen ze hun service handhaven. Spijtig genoeg maken sommige dealers er een potje van om duurdere zaken te kunnen verkopen i.p.v. hun klanten te verzorgen! Door de lage instapprijs kun je spijtg genoeg JB soms ook bij de kruidenier op de hoek vinden en dat komt hun reputatie niet ten goede! Duurdere merken houden zich meer aan deskundige dealers, dat besef ik wel, maar een serieuze verkoper, met kennis van zaken zal Jb nooit zomaar afraden...
    Maar Stanton en co zijn goed, geen discussie daarover, ik val enkel over dat jaar en zijn tijd gehad, als dat mixerke recent is, stuur me een pm aub, ik krijg dat wel in orde, dan heb je reserve!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van Gast vr sep 23, 2011 5:18 pm

    Okay, grappig eigenlijk. Ik ben al een jaartje of 14 Dj en sinds een aantal jaren ook producer en label eigenaar (naast mn werk als engineer)en nu pas, na bijna een jaar lid te zijn hier, merk ik hoe dicht jij bij geluid zit Smile

    Wat die JB mixer btereft, dat is dus alweer zeker 13 jaar geleden, mn eerste mixer met eq, dat weet ik nog goed. Dat was die JB, 3 kanaals, met punch in/out, effect send/return erop, was een geinig ding, maar dus slechte pots en faders. Toen ik toen terug ging met dat ding werdt het afgescheept door de verkoper (Muziek creatief, bestaat niet meer, is geinergreerd bij Feedback Holland) als slijt schade en kon voor enkele tientjes toen vervangende faders en pots krijgen.

    Toen ben ik overgestapt op Gemini, die heb ik 2 versleten (waren iets beter) en nu Numark met optische faders ipv de normale contact weerstand faders. EQ is fenomaal, ik neem m wel eens live mee, en hij klinkt echt vetter als de meeste pioneer djm's (wat overigens zwaar overschatte mixers zijn)

    Ik draai thuis niet veel meer, kunstje ken ik al zolang en haal meer voldoening uit muziek maken. Ik mix en master ook regelmatig voor mijn artiesten en andere labels dus ik draai enkel nog thuis voor een gig als ik nieuwe plaatjes heb. heb er niet echt veel tijd meer voor, een setje opnemen duurt toch al gauw anderhalf uur. Mocht ik ooit nog mn numark moeten vervangen dan ga ik 100% zeker voor Rodec....nuff said Wink

    Evengoed bedankt voor je aanbod, ik weet niet of je een winkel hebt in licht en geluid (of puur geluid doet voor bands) maar als je een winkel hebt dan ist misschien wel een keer leuk om eens binnen te vallen als ik in de buurt ben.


    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van francky vr sep 23, 2011 6:20 pm

    ss schreef:
    pallette schreef:Mwoah....niet mag missen Wink Valt wel mee. Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n grote fan van JB-Systems. Heb er ooit een mixer van gehad en had na een jaartje zijn beste tijd al gehad. Sindsdien is het Numark en Stanton wat ik gebruik, en dat bevalt wel heel erg goed.

    Wel leuk dat je dit soort dingen post, keep m coming Wink

    Btw, heb jij iets met geluid/licht te doen? ff uit nieuwschierigheid Smile

    Ik zit in het geluid, jah...
    Wat je uitspraak over Stanton, Numark en JB betreft deel ik je mening niet, volgens mij heeft JB de beste service na verkoop van alles wat ik ken (geen vooroordelen he, ik ben oa een Stanton dealer) en waar ik mee werk, ik ben ook niet te beroerd om te zeggen dat je dealer, defecten die al na die korte tijd optreden, had moeten GRATIS oplossen. Ik los die op. Je had beter een mailtje naar JB gestuurd met de klacht dat je toestel na 1 jaar al versleten of defect was!
    Wil je dezelfde uitstekende service met kwaliteitsvoller apparatuur dan heb je als alternatief "SYNQ" en "Briteq".
    Wat betreft de show in Grimbergen, ik zit meer dan 30jaar in 't vak en ik moet nog een uitgebreider show zien van andere merken waar zowel echt goedkope (basic toestelletjes voor de prille beginner of voor huis en tungebruk; JB light of sound) als betere aparatuur (Light Briteq, sound Synq) te zien en te horen zijn en waar je bovendien ook als particulier binnen kunt!
    Pas op; JB verkoopt ook betere apparatuur voor de semi-prof, maar steeds blijft het zeer betaalbaar en ondanks ze niet prijzig zijn kunnen ze hun service handhaven. Spijtig genoeg maken sommige dealers er een potje van om duurdere zaken te kunnen verkopen i.p.v. hun klanten te verzorgen! Door de lage instapprijs kun je spijtg genoeg JB soms ook bij de kruidenier op de hoek vinden en dat komt hun reputatie niet ten goede! Duurdere merken houden zich meer aan deskundige dealers, dat besef ik wel, maar een serieuze verkoper, met kennis van zaken zal Jb nooit zomaar afraden...
    Maar Stanton en co zijn goed, geen discussie daarover, ik val enkel over dat jaar en zijn tijd gehad, als dat mixerke recent is, stuur me een pm aub, ik krijg dat wel in orde, dan heb je reserve!
    Groeten,
    ss

    Mooi gebaar van je SS
    Ben wel geen muziek liefhebber , als de radio van de kinderen.... al wat luid staat in huis kijk ik al van ZEG moet dit wel.
    De muziek zit bij mij in men boot in men ktm hihi, die motor maak ook zo een grrrrr


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss za sep 24, 2011 12:42 am

    pallette schreef:Okay, grappig eigenlijk. Ik ben al een jaartje of 14 Dj en sinds een aantal jaren ook producer en label eigenaar (naast mn werk als engineer)en nu pas, na bijna een jaar lid te zijn hier, merk ik hoe dicht jij bij geluid zit Smile

    Wat die JB mixer btereft, dat is dus alweer zeker 13 jaar geleden, mn eerste mixer met eq, dat weet ik nog goed. Dat was die JB, 3 kanaals, met punch in/out, effect send/return erop, was een geinig ding, maar dus slechte pots en faders. Toen ik toen terug ging met dat ding werdt het afgescheept door de verkoper (Muziek creatief, bestaat niet meer, is geinergreerd bij Feedback Holland) als slijt schade en kon voor enkele tientjes toen vervangende faders en pots krijgen.

    Toen ben ik overgestapt op Gemini, die heb ik 2 versleten (waren iets beter) en nu Numark met optische faders ipv de normale contact weerstand faders. EQ is fenomaal, ik neem m wel eens live mee, en hij klinkt echt vetter als de meeste pioneer djm's (wat overigens zwaar overschatte mixers zijn)

    Ik draai thuis niet veel meer, kunstje ken ik al zolang en haal meer voldoening uit muziek maken. Ik mix en master ook regelmatig voor mijn artiesten en andere labels dus ik draai enkel nog thuis voor een gig als ik nieuwe plaatjes heb. heb er niet echt veel tijd meer voor, een setje opnemen duurt toch al gauw anderhalf uur. Mocht ik ooit nog mn numark moeten vervangen dan ga ik 100% zeker voor Rodec....nuff said Wink

    Evengoed bedankt voor je aanbod, ik weet niet of je een winkel hebt in licht en geluid (of puur geluid doet voor bands) maar als je een winkel hebt dan ist misschien wel een keer leuk om eens binnen te vallen als ik in de buurt ben.



    Tjah, 13 jaar geleden, da's nogal veel om hem nu nog gratis te herstellen Crying or Very sad
    Laat me toe om te zeggen dat de kwaliteit van de JB mixers er ook wel is op vooruit gegaan... Persoonlijk heb ik het voor een deftig DJ-mixer wel voor Ecler...
    Maar bon, ik ga hier geen reklameactie beginnen, om on topic te blijven, je kunt via een pm gratis toeganskaarten krijgen...voor de Beglec-show...
    Groeten,
    ss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss ma sep 26, 2011 12:43 pm





    Beste DJ-fan,


    Zoals elk jaar opent Beglec haar deuren, meerbepaald aan de hand van een spectaculaire show van klank en licht.


    Op 17, 18 en 19 oktober kan u terecht in zaal 't Fenikshof, Abdijstraat 20 te Grimbergen, telkens vanaf 14u tot 21u.


    Gedurende deze 3 dagen worden zowat al onze producten tentoongesteld, zowel passief als actief. U kan er tevens komen genieten van verschillende demo's van het DJ-materiaal en onze klankkasten. Om de 2 uren wordt er een spectaculaire lightshow gedaan, de ideale gelegenheid om alle lichteffecten 'live' aanhet werk te zien in reële omstandigheden.
    Uiteraard zijn deze opendeurdagen de ideale gelegenheid om kennis te maken met onze nieuwe producten en projecten voor de nabije toekomst.


    Beglec biedt u, tijdens deze opendeurdagen, graag een hapje en een drankje aan.

    De toegang is vrij voor iedereen. U kan uw persoonlijke uitnodiging gaan afhalen bij uw lokale verdeler, of u volgt gewoon deze link om uw uitnodiging af te drukken: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Gelieve op deze afdruk wel de naam van uw verdeler te vermelden.


    Wij hopen u alvast daar te mogen begroeten!


    Tot dan,


    de commerciële dienst.



    Voor meer informatie en aankoop kan U steeds terecht bij uw plaatselijke sound & light dealer.
    Opgelet: antwoorden op deze e-mail is onmogelijk. Contacteer ons via [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.].







    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss ma okt 10, 2011 12:01 pm

    Voor de liefhebbers: Ik heb nog enkele uitnodigingen, met recht op gratis drankje en hapje, ter beschikking... De laatste dagen om ze nog op te sturen...
    Groeten,
    ss
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van Uthrex ma okt 10, 2011 12:32 pm

    Hey ss,

    Heb vrijdag mijn schema gehad. Het zit er dit jaar niet in voor mij. Helaas, want het is zeker de moeite om is een namiddagje te vertoeven. Vorig jaar stond de 'huis-dj' er nog met zijne rug naar het paneel te mixen. Ok, hij doet niks anders, maar toch een mooi werkje. Echt een aanrader, zelfs voor een leek als ik Wink

    Uthrex (wel stevig bedankt voor het aanbod!)


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van ss wo okt 12, 2011 11:14 am

    Graag gedaan, als er nog liefhebbers zijn, ik heb nog kaarten en ben bereid ze tot morgenavond nog te versturen, dan sluit ik onvermijdelijk af...
    Dank aan allen...
    Groeten,
    ss

    Gesponsorde inhoud


    DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS) Empty Re: DJ-SHOW BEGLEC (SYNQ-BRITEQ-JB SYSTEMS)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 5:14 pm