Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Karine van tegen Mechelen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Karine van tegen Mechelen Empty Karine van tegen Mechelen

    Bericht van Gast zo okt 09, 2011 4:53 am

    hallo,
    ik ben karine uit st katelijne waver,tegen Mechelen;
    ik had vroeger een houtkachel maar dit bracht voor mij teveel werk mee en vuil.
    Op een beurs was ik verkocht toen ik daar voor het eerst een pelletkachel zag.Het is uiteindelijk een MCZ vega geworden.
    Ik moet zeggen ,ben daar zeer tevreden over,niks problemen alleen maar stoef.Ik wil ze niet meer missen.en heb geen man meer nodig die voor mij hout klieft(grapje) Laughing
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Karine van tegen Mechelen Empty Re: Karine van tegen Mechelen

    Bericht van francky zo okt 09, 2011 10:10 am

    mammieke schreef:hallo,
    ik ben karine uit st katelijne waver,tegen Mechelen;
    ik had vroeger een houtkachel maar dit bracht voor mij teveel werk mee en vuil.
    Op een beurs was ik verkocht toen ik daar voor het eerst een pelletkachel zag.Het is uiteindelijk een MCZ vega geworden.
    Ik moet zeggen ,ben daar zeer tevreden over,niks problemen alleen maar stoef.Ik wil ze niet meer missen.en heb geen man meer nodig die voor mij hout klieft(grapje) Laughing

    Veel warmte toegewenst met je Mcz.
    En als het voor geen hout te kapen is ! wil ik wel een zakje pellets binnen dragen voor je rollen


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Karine van tegen Mechelen Empty Re: Karine van tegen Mechelen

    Bericht van Gast ma okt 10, 2011 8:10 pm

    mammieke schreef:hallo,
    ik ben karine uit st katelijne waver,tegen Mechelen;
    ik had vroeger een houtkachel maar dit bracht voor mij teveel werk mee en vuil.
    Op een beurs was ik verkocht toen ik daar voor het eerst een pelletkachel zag.Het is uiteindelijk een MCZ vega geworden.
    Ik moet zeggen ,ben daar zeer tevreden over,niks problemen alleen maar stoef.Ik wil ze niet meer missen.en heb geen man meer nodig die voor mij hout klieft(grapje) Laughing

    hoi;

    en waar heb je de kachel gekocht?

    Grt

    kurt

    Gesponsorde inhoud


    Karine van tegen Mechelen Empty Re: Karine van tegen Mechelen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 7:39 pm