Wie wil met mij in de buurt van Heusden-Zolder 2 pallet van granilux pellets willen kopen, kunnen we delen.
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+2
Philip
steven
6 plaatsers
Interessante deal Granilux
karamanliali- Pelletje
- Aantal berichten : 34
Registration date : 20-03-11
- Bericht nummer 26
Re: Interessante deal Granilux
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 27
kristel schreef:Ik had deze pellets wel willen aankopen maar mijn vader ziet het niet zitten om eerst iets te betalen en dan wachten tot ze gaan leveren, nog van de oude stempel ;-) ook nog het feit dat het geen wegwerp palletten zijn dus ga ik zaterdag of volgende week 2 palletten halen bij Aveve.
Groetjes
Kristel
Bij Aveve???Kosten de pellets daar niet meer dan 4€??
Ja als je ze per zak koopt maar vanaf een pallet zakken de prijzen, één dezer ga ik langs en dan laat ik de juiste prijs weten.
Groetjes
Kristel
Groetjes
Kristel
Gast- Gast
- Bericht nummer 29
prijs
kristel schreef:Ja als je ze per zak koopt maar vanaf een pallet zakken de prijzen, één dezer ga ik langs en dan laat ik de juiste prijs weten.
Groetjes
Kristel
als de prijs goed is wil ik eventueel wel een pallet mee bestellen.
Gast- Gast
- Bericht nummer 30
Ondertussen weet ik meer...
Buren van ons hebben deze week 2 paletten besteld. Telefonisch is er afgesproken om te leveren in de 2de week van november, omdat het op dit moment niet mogelijk is de pellets binnen te krijgen en ze dus op straat moeten blijven staan, dat was geen probleem en wordt zo genoteerd. Nog deze week krijgen ze telefoon dat er geleverd wordt, wegens einde van de promo kan er niet geleverd worden in de 2de week van november, dus 't is nu leveren of een meerprijs betalen.
Ze betreuren dat de transactie op deze wijze afgehandeld wordt.
Maargoed telefonische afspraken zijn natuurlijk geen bewijs...maar men zou toch denken vertrouwen te mogen hebben dat afspraken nageleefd worden.
Buren van ons hebben deze week 2 paletten besteld. Telefonisch is er afgesproken om te leveren in de 2de week van november, omdat het op dit moment niet mogelijk is de pellets binnen te krijgen en ze dus op straat moeten blijven staan, dat was geen probleem en wordt zo genoteerd. Nog deze week krijgen ze telefoon dat er geleverd wordt, wegens einde van de promo kan er niet geleverd worden in de 2de week van november, dus 't is nu leveren of een meerprijs betalen.
Ze betreuren dat de transactie op deze wijze afgehandeld wordt.
Maargoed telefonische afspraken zijn natuurlijk geen bewijs...maar men zou toch denken vertrouwen te mogen hebben dat afspraken nageleefd worden.
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 31
aktie is dus blijkbaar bijna gedaan. Het was voor de rappe onder ons