Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    hoe kan ik de pellettoevoer verminderen

    stefke
    stefke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 121
    Leeftijd : 60
    Registration date : 18-02-11

    hoe kan ik de pellettoevoer verminderen Empty hoe kan ik de pellettoevoer verminderen

    Bericht van stefke di okt 25, 2011 11:26 pm

    beste
    weet er iemand hoe ik de pellettoevoer kan verminderen en de extractie voor een piazzetta 960, daar ik toch veel verbruik heb met deze temperatuur daar het buiten nog niet koud is 15 kg op 12 uur aan +-19a20 gr
    alvast bedankt stefan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hoe kan ik de pellettoevoer verminderen Empty Re: hoe kan ik de pellettoevoer verminderen

    Bericht van Gast wo okt 26, 2011 7:26 pm

    ]


    Laatst aangepast door dany10 op wo okt 26, 2011 8:55 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    hoe kan ik de pellettoevoer verminderen Empty Re: hoe kan ik de pellettoevoer verminderen

    Bericht van Uthrex wo okt 26, 2011 7:49 pm

    Eerst contact opnemen met uw installateur. Just in case, weet je wel. Moest dat niet lukken, kan je hier zeker ergens parameters vinden voor dit type. Uiteraard is dan alles op eigen risico.

    Uthrex


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.

    Gesponsorde inhoud


    hoe kan ik de pellettoevoer verminderen Empty Re: hoe kan ik de pellettoevoer verminderen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 10:08 am