Voor de techneut, de Firmware update Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 15 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
steven
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
pedro
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
krusty
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
Fleur
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
ss
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
jeanhup
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
Philip
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
Annejanne
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 
Maryline
Voor de techneut, de Firmware update I_vote_lcapVoor de techneut, de Firmware update I_voting_barVoor de techneut, de Firmware update I_vote_rcap 

 

 Voor de techneut, de Firmware update

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Voor de techneut, de Firmware update Empty
BerichtOnderwerp: Voor de techneut, de Firmware update   Voor de techneut, de Firmware update Emptydo okt 27, 2011 1:31 pm

Hi,

Weet iemand of er firmware update worden uitgevoerd op pelletkachels? Gezien deze plc gestuurd zijn kan ik me voorstellen dat de fabrikant sporadisch met een software update onze kachels kan upgraden om efficiënter te kunnen werken of de kachels optimaal te kunnen instellen op een bepaald pelletgebruik. In de auto en vrachtwagenindustrie is deze praktijk gebruikelijk. Bij het tunen van turbo diesels kan men bv.een ander algoritme worden ingevoerd om de motor o.a. zuiniger of krachtiger te maken.

Ik ben me er van bewust dat de fabrikanten niet graag hebben dat er met de parameters word "geknoeid" door de klant, dit in verband met garantie en de gevaren die een ontregeling van het verbrandingssysteem met zich mee kunnen brengen.

mvg, Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Voor de techneut, de Firmware update Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de techneut, de Firmware update   Voor de techneut, de Firmware update Emptydo okt 27, 2011 1:37 pm

Er zijn kachels waar firmupdates voor bestaan. Maar ik betwijfel of die aan het grote publiek worden gegeven.

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Voor de techneut, de Firmware update Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de techneut, de Firmware update   Voor de techneut, de Firmware update Emptydo okt 27, 2011 2:24 pm

Bij de omwisseling van mijn kachel in januari bleek dat de firmware van versie 1.04 naar versie 2.0 was ge-upgrade. Dit kan echter niet op mijn kachel worden veranderd omdat er geen aansluiting voor een PC op zit.

Er zijn wel kachels die een interface hebben en dan zou het mogelijk moeten zijn een eventuele update vanaf een laptop uit te voeren. Of dat zinvol is weet ik niet, de kachel verlaat de fabriek met software die is toegesneden op de kachel.

Slechts bij duidelijk problemen met een bepaald type zou dat dan kunnen gebeuren vergelijkbaar met een terugroepactie voor een auto. Ik denk dat de gemiddelde kachel een beproefd concept is en dat er dus geen reden is om te upgraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voor de techneut, de Firmware update Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de techneut, de Firmware update   Voor de techneut, de Firmware update Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor de techneut, de Firmware update
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edilkamin Funny Firmware
» voor de lustige fietsertjes even wat reclame maken voor prachtig georganiseerde fietstochten
» probleem met artel pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: