Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.


    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gast ma jan 16, 2012 6:15 pm

    Beste Nicky,

    De technieker van Edilkamin heeft geweest en een software update gedaan.Dus het heeft niets te maken met de schoorsteen zoals je in Uw eerdere commentaar schrijft.Het is wel degelijk een software probleem zoals Vgghoutpellets vernoemde.

    Groetjes,willy 1959
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Uthrex ma jan 16, 2012 8:34 pm

    Willy,
    We weten het ondertussen. Mijne vinger doet pijn van op de delete knop te drukken. Proficiat met de geslaagde update (upgrade). Het is een goede hint aan alle flexa gebruikers. Eigenlijk zouden de installateurs hun klanten sowieso op de hoogte moeten brengen van deze (mogelijke) fout.
    Maar... nu heb ik er echt genoeg over gelezen. Voor alle duidelijkheid, ik heb _echt_ dikwijls genoeg gelezen dat u een geslaagde software update hebt gehad. Dus, nu ik dikwijls genoeg gelezen heb over de update wil ik ook echt niks meer over lezen.

    Uthrex (vermoeid)


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gast di jan 17, 2012 8:11 pm

    Dag , heb juist hetzelfde voor als martin , ook midden december gekocht en nu constant foutmelding low draft a03 , maar valt bij jullie de kachel ook uit ? bij mij dus wel en het duurt 15 minuten eer je ze weer kan starten , dus heel lekkere warmte nu bij dit koude weer
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gast wo jan 18, 2012 4:37 pm

    hallo
    ik heb de kachel zuiver gemaakt
    waar de kachel lucht aanzuigt heb ik even de stofzuiger op gezet
    rara de kachel aangezet en werkt al meerder dagen .
    morgen komt een monteur langs ben benieuwt wat hij zal zeggen
    gr martin
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gast wo jan 18, 2012 6:20 pm

    Martin,
    Ik ben benieuwd.
    Groetjes,
    Willy1959
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gast wo jan 18, 2012 11:52 pm

    hallo
    mijn probleem is opgelost , enkel parameters veranderd in het programma door het aangeven van de vriendelijke Kris van vgghoutpellets , nochtans heeft deze niets aan mijn kachel verdiend en mij goed geholpen , maar hfk kestens uit tienen waar ik deze nieuw gekocht had heeft mij totaal laten stikken ,mij ook een faktuur gestuurd van een eerste bijregeling , dus voor mensen die eentje willen aanschaffen geef ik de goede raad dat je niet kort bij moet kopen voor een goede service
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31526
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van erwin do jan 19, 2012 12:33 pm

    de foutcode A03 low draft is dus opgelost, dan gaat er een slotje op ...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT. - Pagina 2 Empty Re: Edilkamin Flexa foutcode A 03 LOW DRAFT.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 2:07 am