Ervaringen German pellets - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 69 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 68 gasten

polle90

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen German pellets

Ga naar beneden 
+35
caeyru
pellbox
Kris 42
krusty
MCZ SUITE AIR
demarc
ben-revo
colleken
demosthenes
piet
paularis
grossard.rob
dxnature
stef123
christ
gertdc
Péétje Brik
boke
degustibus
trigger
superior
jeanhup
biezoe
povi1
cuypersmarc
ss
marnic
erwin
pedro
player
Geert
Philip
niel
Block
steven
39 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma jan 17, 2011 10:04 pm

kristel schreef:
Ik ben er van overtuigd dat je goeie aankoop gedaan hebt. Ik merk bij Aveve een echt verschil in warmte. Ik ga opstoken wat ik hier nog liggen heb en als ik bijna door men voorraad heen ben ga ik ook een pallet halen. Misschien eerst nog 2 zakken Badger testen want die heb ik nog niet gehad en dan is het beslist. Ik heb ook niet echt veel keuze in de omtrek maar over Aveve ben ik meer dan tevreden.

Groetjes
Kristel

Kristel schat hou je ons op de hoogte of tenminste hou je mij op de hoogte van jouw badger test aub.
Ik ga deze normaal gezien deze week ook testen en het zou een mooi vergelijk zijn hé.
alvast thnx
Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma jan 17, 2011 10:13 pm

Ik laat het hier zeker en vast weten, ik ben wel benieuwd, als je de kaloriewaarden vergelijkt dan wint Aveve maar testen geeft een zeker resultaat.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma jan 17, 2011 10:14 pm

kristel schreef:
Ik laat het hier zeker en vast weten, ik ben wel benieuwd, als je de kaloriewaarden vergelijkt dan wint Aveve maar testen geeft een zeker resultaat.

Groetjes
Kristel

Alvast bedankt hé
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyza jan 22, 2011 8:53 pm

Ik merk bij Aveve pellets geen verschil in warmte. Heb wel minder aanslag op de ruit. Assen blijven dezelfde hoeveelheid als bij Badger. Heb wel de indruk dat er veel minder stof in de zakken zit dan bij Badger.

Pesno
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyza jan 22, 2011 8:59 pm

pesno schreef:
Ik merk bij Aveve pellets geen verschil in warmte. Heb wel minder aanslag op de ruit. Assen blijven dezelfde hoeveelheid als bij Badger. Heb wel de indruk dat er veel minder stof in de zakken zit dan bij Badger.

Pesno

ER zit zo goed of geen stof in die zakken. En bij mij is deze pellet qua verbruik de beste, ik doe met 1 zak tot 26 uur.
Ik kan geen vergelijk qua warmte maken daar ik badger wel wil testen maar moet dan wel eerst eens in zulte geraken om een test zakje te kopen.
Alvast geven de aveve (german pellet) bij mij enorm veel warmte en bijna geen as en aanslag en dit op de laagste stand op mijn kachel(tje).
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyza jan 22, 2011 10:20 pm

Voor mij zijn de Aveve pellets tot hiertoe de beste, ze geven het meeste warmte, zijn het zuinigst en het minste stof, ik ben nu Badger aant stoken en had er eigenlijk meer van verwacht.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyzo jan 23, 2011 1:50 am

de ene kachel (schouw) is de andere niet

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyzo jan 23, 2011 6:43 am

Steven schreef:
de ene kachel (schouw) is de andere niet

Das waar maar dit niet af dat dit een goeie kwalitatieve pellet is hé steven.
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma jan 24, 2011 11:45 pm

Dure rommel die Aveve pellets , mijn kachel pellet toevoer gemindert , trek vermeerdert , na een dag branden toch nog een harde koek onderin , zeer onregelmatige kwaliteit in de zakken, sommige zakken branden redelijk , andere zeer slecht, heel kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma jan 24, 2011 11:55 pm

Mats schreef:
Dure rommel die Aveve pellets , mijn kachel pellet toevoer gemindert , trek vermeerdert , na een dag branden toch nog een harde koek onderin , zeer onregelmatige kwaliteit in de zakken, sommige zakken branden redelijk , andere zeer slecht, heel kwaad

rommel zou ik german pellets nu ook niet noemen,
en van onregelmatige kwaliteit ook nog niks gehoord,

zo zie je maar iedere kachel heeft zijn voorkeur voor de pellets die hij wel lust


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptydi jan 25, 2011 12:44 am

Mats schreef:
Dure rommel die Aveve pellets , mijn kachel pellet toevoer gemindert , trek vermeerdert , na een dag branden toch nog een harde koek onderin , zeer onregelmatige kwaliteit in de zakken, sommige zakken branden redelijk , andere zeer slecht, heel kwaad

Blijkbaar voor uw kachel niet de juiste pellet maar om deze nu helemaal af te breken tot dure rommel ......
Mvg Meeki
Terug naar boven Ga naar beneden
povi1
Pellet
Pellet
povi1


Man Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptydi jan 25, 2011 1:12 am

meeki001 schreef:
Mats schreef:
Dure rommel die Aveve pellets , mijn kachel pellet toevoer gemindert , trek vermeerdert , na een dag branden toch nog een harde koek onderin , zeer onregelmatige kwaliteit in de zakken, sommige zakken branden redelijk , andere zeer slecht, heel kwaad

Blijkbaar voor uw kachel niet de juiste pellet maar om deze nu helemaal af te breken tot dure rommel ......
Mvg Meeki

Ik ben echter heel ,zelfs meer dan tevreden over AVEVE . Mooi verbranding geen askoek en goede warmte in verhouding met mijn vorige test zoals badger (sorry fleur )ik ga het bij dit merk houden en ze leveren zelfs nog gratis in de buurt van Hechtel.
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptywo jan 26, 2011 4:21 pm

meeki001 schreef:
cuypersmarc schreef:
(schoon)papa heeft er gekocht van aveve 80 zakken van 15kg niet thuis geleverd aan 286 euro

Heel mooie prijs en mogen we ook weten waar aub.
Mvg

adres is aveve in wiekevorst
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptywo sep 28, 2011 10:39 pm

Pellets van Aveve staan vanaf 28/9 t.e.m 8/10 in promo 7 + 1 gratis wat de prijs brengt op 3,94€ / zak.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptydo sep 29, 2011 9:16 am

heb aveve pellets besteld en worden in oktober thuis geleverd,
prijs 3.9 per/zak = 257,4 per/ton (allee 990 kg) als je meer dan 3 paletten besteld is het 3,85 per/zak op 1 adres geleverd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Kwaliteit nu van german pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 9:10 am

Hallo allemaal
Hoe is de kwaliteit nu van de german pellets??
Wij hebben sinds kort een pellet kachel merk kalor chiara en gebruiken plospan pellets maar die pellets laten veel as achter en het ruitje is het einde van de avond redelijk bruin.
Nu willen wij over stappen naar een ander merk om te testen en weten dat deze pellets duurder zijn dan plospan maar misschien zijn deze pellets wel beter, ook qua warmte en gebruik.
Wij zijn dus benieuwd naar andere ervaringen.

Fam.Schoonhoven
Terug naar boven Ga naar beneden
biezoe
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 174
Leeftijd : 67
Registration date : 28-02-09

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 12:09 pm

ga eens naar colryut de pellets halen, een zak of 3 en probeer ze eens; ik ben er tevreden over, daarna kan je er een pellet bestellen !!
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 1:23 pm

@Biezoe: in Holland hebben ze nog geen Colruyt Wink (TS woont in Gorinchem, Zuid-Holland).
FamSchoonhoven: Ik heb enkele klanten die German Pellets gebruiken en die zijn er ook dit jaar heel tevreden over.

_________________
met vriendelijke groet,

Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

In eigen gebruik:
Pasian Bijou pelletkachel
Adler Firecube pelletkachel
Ariterm Biomatic pelletketel
Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 1:49 pm

Fam. Schoonhoven,

kijk eens op marktplaats.nl, zoeken op houtpellets. Zijn er genoeg en ook in de buurt.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
superior
Starter
Starter
superior


Man Aantal berichten : 17
Registration date : 26-08-11

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyvr nov 04, 2011 10:19 pm

hey,
ben vandaag een zak pellets gaan halen in de Aveve german pellets om uit te proberen en mijn ruit is toch wel properder gebleven en had meer vlam gebruik ook altijd plospan heb ook eind van de dag een vuil ruitje en moet iedere keer na een dag branden de kachel uitkuisen .
groetjes ,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyza nov 19, 2011 1:46 pm

mijn ervaring met german pellets

vanaf ik met german pellets stook heb ik nog geen mm koek gehad

assen valt mee en ruit blijft ook lang prober
kan zeker een week stoken zonder ze uit te kuisen
heb een mcz powertherm
ikzelf ben best tevreden over de german pellets , behalve de prijs dan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
niel
Pellet
Pellet
niel


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09

Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: german pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyza nov 19, 2011 7:04 pm

Als ik german pellets stook moet ik elke dag het vuurkorfje schoonmaken omdat er koekvorming is.Heb er al 2 jaar mee gestookt en gebruik ze nog steeds omwille van de goeie warmteopbrengst.Ik gebruik ze wel alleen nog in echt koude periodes.Als ik de trek wat verhoog kan ik wel 2 à 3 dagen wachten met het vuurkorfje schoon te maken, maar dan ben ik natuurlijk ook een stuk van hun extra warmte kwijt langs de schouw.Met andere merken kan ik meestal een dag of 5 wachten met schoonmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: aveve pellets,    Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyzo dec 04, 2011 5:22 pm

Hallo

Weet soms iemand hoeveel zakken er op een pallet liggen van het merk aveve pellets, kan het nergens vinden.

Alvast bedankt

Groetjes

Ingrid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyzo dec 04, 2011 5:52 pm

dag ingrid het zijn 66 zakjes mvg eddy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyzo dec 04, 2011 6:04 pm

Momenteel (tot 10/12) trouwens 7 + 1 promo bij aveve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Emptyma dec 05, 2011 12:23 am

Beste pelletstokers,

Hierbij mijn voorlopige ervaringen met German Pellets.

Geleverd: 1 pallet met 66 zakken
Prijs: 285,00 euro, 4,32 euro per zak
Afleverkosten NL: 0,00
Din + & EN +
100% Dennenhout

Mijn eerste indruk.

- bijna geen stof in de zak
- geen stukjes hout iov Wonterpellet
- geen groot verschil in lengtes

Ik ga nu 1 week stoken met deze pellets en kom dan terug met mijn bevindingen.

Groeten,
Remco

Zie foto's:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen German pellets
Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» german pellets failliet
» verkooppunten German Pellets
» ervaringen Agricon pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: German pellets-
Ga naar: