Ervaringen German pellets - Pagina 7 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 31 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 31 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_lcapErvaringen German pellets - Pagina 7 I_voting_barErvaringen German pellets - Pagina 7 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen German pellets

Ga naar beneden 
+35
caeyru
pellbox
Kris 42
krusty
MCZ SUITE AIR
demarc
ben-revo
colleken
demosthenes
piet
paularis
grossard.rob
dxnature
stef123
christ
gertdc
Péétje Brik
boke
degustibus
trigger
superior
jeanhup
biezoe
povi1
cuypersmarc
ss
marnic
erwin
pedro
player
Geert
Philip
niel
Block
steven
39 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 11:54 am

@Howie,

Palletprijs vanaf 1/1/12 = 3,99euro per zak ipv 3,95euro
Vanaf 3 paletten 3,79euro per zak ipv 3,76euro
Zo heb ik het doorgekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 12:23 pm

Hallo 01Michel,
Toch voor mij geen goede ervaring.Heb twee zakjes gekocht,minder warmte en koekvorming in mijn brandpotje.Ruiten waren snel zwart na een dag stoken.Blijf bij mijn oede pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza dec 31, 2011 12:43 pm

Ok Kryss,
bedankt, howie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza jan 28, 2012 3:09 am

In Hulst Tessenderlo 4.5 euro per zak
Terug naar boven Ga naar beneden
degustibus
Pellet
Pellet
degustibus


Man Aantal berichten : 66
Registration date : 27-10-11

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza jan 28, 2012 12:08 pm

Aveve Dessel en Retie bij afname per pallet €3.95 per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza jan 28, 2012 12:19 pm

Alles beneden de € 4 is een aanrader voor German. Wie German pellets of Badger pellets kan kopen aan die prijs bij Aveve doet een goeie zaak denk ik.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyzo jan 29, 2012 7:29 pm

Vandaag Aveve Vossem/Tervuren,4.5 euro per zak.
Goede pellets maar te duur... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptywo feb 01, 2012 11:14 am

Gisteren bij AVEVE Herentals geweest en even nagevraagd hoeveel de pellets nu kosten. Toen ik mijn pallet ging halen eind december vertelde hij me dat er vanaf januari een prijsverhoging aankwam.
De nieuwe prijs is per zak in de winkel 4,60 euro.
Bij aankoop van 1 palet afgehaald; 3,89 per zak.
Bij aankoop van 3 paletten afgehaald; 3,79 per zak.

Zelf kom ik de winter nog wel gemakkelijk door, en hoop dat ze in de zomer terug iets zakken in prijs.
Dan kunnen we terug goedkoper inslaan voor de volgende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: pellets van "AVEVE"   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 5:20 pm

Hoi,toevallig zag ik in het paseren...bij een "aveve" center dat ze daar pellets verkochten in zakjes van 15kg ook met din+ label erop,er stond bij 4+1zak gratis,dus als je 1ton koopt..heb je dan leuk aantal gratis zakjes misschien...prijs?

kga deze week eens gaan checken.
pelletforum



Code:
333


Code:
444
Terug naar boven Ga naar beneden
boke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boke


Man Aantal berichten : 206
Registration date : 29-10-11

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 5:44 pm

normaal gezien 3.9 euro , zelf afgehaald per pallet

jo
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 5:47 pm

gebruik de zoekknop even en je zal hier al veel vinden

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 6:56 pm

ben efe langsgeweest voor wat meer info,

AVEVE-GERMAN PELLETS,15kg voor 1 pallet thuisgeleverd 300euro.

De kwaliteit is volgens deze site : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Redelijk goed denk ik.

Ik zou graag eens wat anderd dan domo proberen,maar weet nog niet precies wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 7:12 pm

De pellets van aveve (german) geven bij mij meer warmte dan de makro pellets, heb heelas 2palleten van makro in gebruik. De vorige 2 jaar steeds german gestookt en geen problem bij koud weer nu met de makro niet genoeg warmte Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 7:20 pm

@benny1980 300 euro per pallet is ongeveer 4,70 euro/zak thuisgeleverd als er 65 zakken zijn in een pallet. Tot 13 februari (denk ik) actie bij Brico Paln-It Brugge: Mandi pellets: 5 zakken + 1 gratis. Omgerekend: 3,91 euro per zak, afgehaald. Je moet dus wel een veelvoud van zes zakken kopen. Ben ze aan het testen en ben er zeer tevreden over. Gebruikte eerder Lava Premium pellets, maar was niet tevreden over de laatste zakken: veel stof en een zure, ranzige geur. Blijkbaar zijn de plastic zakken waarin ze verpakt zijn daar de oorzaak van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: "slechte" German Pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 7:41 pm

Heb vernomen van mijn verkoper dat er problemen geweest zijn met German Pellets.
Deze geven een "koek" in de vuurkorf.
Daarna krijgt de kachel te weinig lucht en gaat zwarte aanslag geven.
Of het opstarten gaat niet goed.

Iemand ook ervaring hiermee?

Het was slechts 1 levering die dit had, werd mij verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Péétje Brik
Pellet
Pellet
Péétje Brik


Man Aantal berichten : 175
Leeftijd : 62
Registration date : 19-01-11

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 7:51 pm

Stefan, de Kcal zullen wel verschillen, staat op de zak, maar al eens de vergelijking gemaakt met de vorige jaren in verband met de buitentemperatuur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 8:20 pm

ik vindt 4,70€/zak gelevert aan huis wel veel, ik heb dit week-ende een pallet laten brengen aan 4,10€/zak.
Als ik ze zelf ging halen was het 3,95€/zak, dus voor 9,9€ meer heb ik ze maar laten brengen.

mvg, Geert

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 8:22 pm


De german is inderdaad meer kwh/kg en dat is duidelijk voelbaar bij dezelfde(koude) buitentemp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 8:22 pm

aveve german pellets komen bij ons van polen Question klopt niet echt hé.
buurman heeft deze al geprobeerd en geven niet veel warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 06, 2012 8:49 pm

German's komen van Polen, maar laat je niet blindstaren daarop. Soms zijn er goede partijen, soms wat mindere. Net zoals bij alle andere pellets. bvb Granilux, DOMO, german,... worden allemaal geproduceerd onder een Litouwse coöperatieve. AL moet ik zeggen dat ik heel wat klanten heb gehad die de DOMO's hebben geprobeerd als alternatief voor de duurdere OLIMP. En deze bestellen de DOMO's maar 1 keer. Soms vragen ze zelfs om ze te verwisselen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptydo feb 09, 2012 12:05 am

@draakje

Ik heb nu ook een Pallet German Pellets en krijg nu ook 'koekvorming' in het branderpotje. Hiervoor had ik hier nooit last van. Waar heb je de pellets gekocht?

Gr.
Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyvr feb 10, 2012 11:49 pm

Raar maar waar .. ik heb hetzelfde aan de hand gehad. Ik kocht me eerste een tiental zakjes bij de aveve. Heel tevreden. Dus een paar weken later haal ik me pallet en lap, problemen met aankoeking in het bakje. De 5 testzakjes waren ideaal.. ruim vier dagen voor het bakje vol was. Momenteel zit ik aan 7 uur draaien en dan is alles aangekoekt en serieus zwart. Moet zeggen .. zeer irriterend maar ja .. Wat kan je daar nog aan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: ervaringen german   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyza feb 11, 2012 12:10 am

mengen met een ander merk en het probleem is opgelost

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 13, 2012 3:46 pm

Hallo allemaal,

We lezen dat er wat verwarring is over onze houtpellets.

Hierbij wat extra informatie:

Prijzen
Onderstaande prijzen zijn de nieuwe en juiste prijzen:
€ 4,6 per zak
per pallet afgehaald : € 3,99/zak
per 2 palletten afgehaald : € 3,89/zak
vanaf 3 palletten afgehaald : € 3,79/zak

Verkies je een thuislevering?
Dit kan bij minimumaankoop van 2 paletten. Als transportkosten betaal je € 20 per pallet. Hiernaast vragen we je ook nog een waarborg van € 15 per pallet. Als je de pallet terug brengt wordt dit volledig terugbetaald.

Eigenschappen
De AVEVE-houtpellets ondergaan strenge kwaliteitscontroles en voldoen aan de DIN+ normen.
Nog een paar extra eigenschappen:
100% grenenhout
Dia. 6 mm
Lengte 30 mm (80%) tot 45 mm max
Vochtigheidsgraad < dan 10%
Caloriewaarde 5,4 kWh/kg
As < dan 0,5%

Hoe worden de korrels gevormd?
Zaagmeel (zaagsel) wordt samengeperst onder hoge druk aan een temperatuur van 80°. Hierbij wordt geen schors of dergelijk afval gebruikt en er worden ook geen bindmiddelen zoals lijm toegevoegd. Het hars speelt de rol van binder en geeft hun glans aan de pellets.

Hopelijk is dit alles nu wat duidelijker.

Vriendelijke groeten,
Sophia Van Asselberghs
AVEVE
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 13, 2012 4:09 pm

@AVEVE
Mss merk van de pellets vermelden...

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Emptyma feb 13, 2012 4:12 pm

ik ondervond veel stof / ruit was ook rapper vuil bij mij ( in vergelijking met die van de makro ) !!!
gaven wel wat meer warmte !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen German pellets   Ervaringen German pellets - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen German pellets
Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» german pellets failliet
» verkooppunten German Pellets
» ervaringen Agricon pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: German pellets-
Ga naar: