Nieuw en al problemen  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
steven
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
pedro
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
krusty
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
Fleur
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
ss
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
jeanhup
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
Philip
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
Annejanne
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 
Maryline
Nieuw en al problemen  I_vote_lcapNieuw en al problemen  I_voting_barNieuw en al problemen  I_vote_rcap 

 

 Nieuw en al problemen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 3:33 pm

Hoi,ik ben eric en sinds een maand of twee in bezit van 2 pelletkachels van Superior;Nl de Monia en de Cleo.Nu hebben ze vanuit saey de technieker gestuurd om de kachels af te regelen.Ik gebruik german pellets en zeer tevreden,tot na de afstelling van toen af heb ik veel koek in de brandkorf en veel meer as.
Iemand raad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 3:35 pm

hmm de kachel is nu dus slecht afgeregeld maw ?

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 3:36 pm

Ik heb de indruk ja,Ik heb wel de indruk dat ik iets minder pellets verbruik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3087
Registration date : 06-12-11

Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 6:12 pm

rikky
ik zou de technieker terug opbellen en jou probleem uiteenzetten.
persoonlijk vindt ik een eenmalige afstelling van een kachel niet genoeg,omdat er veel faktoren een rol spelen,zoals de weersomstandigheden enz..logisch dat dit soms niet lukt van de 1ste maal,tijdens de afstelling kan je nooit zien of weten of er koekvorming gaat achterblijven.
dit is zeker geen kwaad opzet van de verkoper want die kan er toch geen 2 dagen blijven bijzitten bij jou kachel.

in zeer vele gevallen is het zelfs de schuld van de eigenaar,die allerhande soorten pellets koopt en begint te experimenteren...........ik heb het hier niet over jou hè rikky.......maar het gebeurt vaak....



gr fleur

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 8:00 pm


Ik heb dan maar eens terug naar de installateur gebeld en hij komt deze week nog langs Smile
Qua pellets,blijf ik nog vast bij german pellets,ik ben er tevreden van Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptydi dec 13, 2011 11:03 pm

Ik heb het vroeger al gepost...
Een verkoper die geen parameters meegeeft met z'n klant en niet duidelijk uitlegt hoe hij ermee moet werken is niet korrekt !
Je moet zelf in staat zijn om een pelletkachel af te regelen, afhankelijk van de pellet die je koopt, afhankelijk van de weersomstandigheden om nog maar te zwijgen van de kwaliteit die ook varieert binnen één en hetzelfde merk.
Jammer dat dit niet doorsnee gebeurt met alle miserie en gevolgen vandien.
Ondertussen is natuurlijk de koop gesloten Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Emptywo dec 14, 2011 8:47 am

Natuurlijk komt die verkoper terug, dat is zijn werk (of zou het toch moeten zijn).
Over het al dan niet meegeven van parameters bestaan al oneindige discussies, over German pellets ook, over experimenteren met pellets ook.
Dus, topic opslot.

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw en al problemen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw en al problemen    Nieuw en al problemen  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw en al problemen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» problemen met afstandsbediening
» problemen met Seven
» problemen met pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: