vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_lcapvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_voting_barvraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 vraagjes van een nog pelletloze man

Ga naar beneden 
+5
Philip
ss
pedro
steven
Brahman
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast




vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptydi feb 21, 2012 11:32 pm

Hallo allemaal,

na ruim een aantal weekjes gewacht te hebben staat de MCZ Philo er van vandaag,

de eerste uren waren stres, vanwege ik alleen thuis was en met mijn kleintje van 8 maand jong.

De instalateurs waren pas weg en kachel was al halfweg vertrokken kwa warmte, die zeiden dat het wat zou kunnen stinken en mss wat roken in het begin.

amai na een half uurtje begon het een hele blauwe schijn in mijn living te komen en een zware stank, voor en achter vlug deur open gezet, maar met mijn kleintje niet makkelijk alleen.

Dus gelukkig kleine moe en in bedje gestopt, deuren terug dicht gedaan. mij gaan douchen, kreeg zelf al koppijn van de stank en terug na de douche weer een hele blauwe schijn van rook. terug de deuren open gezet, mijne kleine kwam toen al terug wakker en weende constant.

Dus met die rook en zo en koppijn, en mijne kleine had mss ook koppijn, had ik naar mijn moeder geweest achter gezonde lucht en kachel op 20 graden laten stoken met raam wat open. OP de hoop het inderdaad de nieuwte van de kalchel was en niet een slechte rookafvoer.

Na 3 uur terug thuis, en joepie heel happy , geen rook meer en reuk was al doenbaar. Waw wat een stres dag die eerste. Maar nu relaxt in de zetel met kachel op minimumstand aan 21 graden genieten van het kampvuur

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4776
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptydi feb 21, 2012 11:46 pm

Allez,na een stressy dag kan je nu hopelijk genieten van je kachel!!Proficiat ermee!En ik vind wel dat ie goe past in je 'concept' :-)

grtzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
gertdc
Pellet
Pellet
gertdc


Man Aantal berichten : 146
Registration date : 22-08-10

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptydi feb 21, 2012 11:56 pm

Jammer dat ze je niet net iets beter hadden ingelicht over de neveneffecten van het 'instoken' van je kachel. Absoluut niet gezond, en zeker niet voor kindjes...
Goed opgelost, en veel succes en warmte gewenst met de kachel.


_________________
Ungaro bi-fuel style
CV pellet/houtkachel


Blueburn ketel 20kW

bomenzorg Gert
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bomenzorg-gert.be
Gast
Gast
Anonymous



vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptywo feb 22, 2012 9:11 am

amai, die pellets zijn zuiniger dan ik dacht,
Hij brand van gisteren 16u en heb hem op 20graden gezet.

Vanvanacht zonder eco stand op 16 graden gezet. En hij brand op beide instellingen (16 en 20 graden) continu op minimum en het is in de living en keuken continu 21graden de hele tijd al. en hij geeft zo'n 1/2 of iets meer van een zak gebruikt. Dacht als ik wakker werd dat hij bijna leeg zou zijn maar is nog halfvol. Aja, er kan wel maar 1zak van 15kg in het reservoir.

Ik gebruik nu Olimp pellets.

gr
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4776
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptywo feb 22, 2012 11:50 am

Tis nu ook nie dat het echt koud is é buiten Laughing ,paar weken terug ging het verbruik wel ietsje hoger zijn wss Smile

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptywo feb 22, 2012 12:08 pm

amaai nog nie....toen het zo hard vroor zat ik haast aan 1 zak/dag, nu doe ik 3 dagen met een zak.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptywo feb 22, 2012 12:28 pm

Da's nu echt ook één van de grote voordelen van een pelletkachel, directe confrontatie met je verbruik. Dat zet vogens mij aan tot een verstandig energieverbruik.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4776
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Emptywo feb 22, 2012 3:16 pm

Daar ben ik het volledig mee eens SS!Vroeger toen we verwarmden op gas durfde het vrouwke nog wel es nen flinke draai geven aan diene gasknop zonder het verbruik in acht te nemen,maar nu met de pellets,als ze op zijn zijn ze op hé Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagjes van een nog pelletloze man   vraagjes van een nog pelletloze man - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraagjes van een nog pelletloze man
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» temperatuur regelen met moon
» Parameter edelkamin Seven vraagjes
» Hoi Ik ben nieuw hier enkele vraagjes.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: