van vinnus1 di sep 06, 2016 3:59 pm
Beste forum-collega's ik wil hier de meeste woorden nogmaals bevestigen.Ik stook sinds januari 2016 met een HARMAN Accentra.Je zou zeggen dan moet je toch stilaan weten hoe je deze in werking moet stellen,wel ik maakte de fout(of wel ben ik stillekes aan het dimenteren?) soms van de knop voor ontsteking in man. te laten staan en die moet in auto. staan .op zich geen probleem.Maar dan neemt ook de kachel geen pellets om te verbranden.Ik dacht de kachel is kapot en maar zagen en telefoneren naar Bart,die had mij wel honderd vragen gesteld van is dit goed heb je dat gedaan heb je het we zo gedaan , ik werd zelfs een beetje nijdig op hem en dacht ja die is verkocht en die zien wij niet meer terug.Bart woont 120 km van bij ons en ja hij kwam zag en overwon.Het eerste wat hij zei,je knop staat nog op manueel die moet op automatisch staan,ik wist niet wat gezegd en zakte van schaamte bijna door de vloer.Ik stelde hem voor om de uren en de 240km te betalen en hij zij dit kan met iedereen gebeuren allen jij woont zo ver geef mij een kopje koffie en we spreken er niet meer over,en hij wilde niks aannemen dit is mijn service zei hij.Dat er zo nog mensen bestaan zou niemand nog geloven, ik vertelde het verhaal aan mijn buurman en een directe reactie daar zit iets achter geloof mij maar zei hij.Iemand die Bart niet kent geloofd dit niet blijkbaar, en het is niet te geloven dat er nog zo iemand bestaat. Maar ik wil mij hier tevens ook nog openlijk voor verontschuldigen aan Bart.Als ik een fout heb gemaakt wil ik het ook hebben en zal ik geen uitvluchten zoeken.BART VAN HARTE BEDANKt!!!