Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

polle90


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Nieuw hier

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nieuw hier Empty Nieuw hier

    Bericht van Gast vr 24 aug 2012 - 15:32

    hallo iedereen, bij ons hebben ze in maart een piazetta 856 geplaatst.Had 28 zakken erbij gehad en hebben er 19 van gebruikt.
    Hebben ook al naar de plaatser gebeld omdat het veel te warm werd binnen.De pellettoevoer is verminderd maar hebben het niet meer kunnen uitproberen.Het was bij ons ook de bedoeling om de verwarming op mazoet uit te zetten en te verwarmen pet pelletkachel.In de badkamer hebben we een electrisch verwarmingsblazertje gekocht van 2000W.Zijn nu benieuwd wat het deze winter gaat worden en hoe de warmte overal zal zijn.Maandag brengen 2 palletten pellets van de makro .Hebben deze eerder ook al geprobeerd en verwarmen goed.De stenen aan de zijkanten waren aan de binnenkant gescheurd,daar zijn we nog op aan het wachten tot er nieuwe komen van Italië.(Al bijna 6 maanden). Crying or Very sad

    Groetjes,Leen
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

    Bericht van pedro vr 24 aug 2012 - 15:44

    Leenrex,

    welkom hier,en ik heb uw bericht ff verplaatst naar het juiste topic!

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

    Bericht van erwin vr 24 aug 2012 - 19:57

    welkom leenrex, ik denk dat je model 956 bedoelt,
    als de woning goed geisoleerd is dan kan het zijn dat de kachel in eco stand nog teveel warmte afgeeft tov wat de woning uitgaat.
    dan kun je alleen de kachel af en toe uitzetten, ofwel een deur opengooien, ofwel pellets gebruiken die minder warmte afgeven.
    ikzelf zou dan kiezen voor de open deur, maar je bent nu tenminste zeker dat je in de winter nog warm zal zitten bij felle koude...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    avatar
    knoepken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 73
    Registration date : 14-12-08

    Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

    Bericht van knoepken vr 24 aug 2012 - 20:47

    Pellets van Makro ,nooit problemen mee gehad.Heb ook weer 2 palletten besteld.Indien je kachel (leefruimte)te warm wordt, zet ik mijn pelletkacheluit .Pruts vooral niet zelf aan de instellingen van de kachel.Ben zeer te vreden over mijn PYROS Pellet kachel.Laat de mazout van de olieboeren maar opslaan.Mij ergert het niet meer!!!!!
    GR Knoepken Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

    Bericht van Gast za 25 aug 2012 - 19:35

    Hoi,sorry dat ik niet op de juiste topic zat,Pedro !

    @Erwin, je hebt gelijk ,is een P956,een 8,9 KW .Ons huisje is goed geisoleerd,niet groot en ja, het zullen de deuren worden die opengezet moeten worden.

    @Knoepken,was er ook content van en de prijs is ook goed.Waarom dan veranderen?

    Groetjes,leen

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za 27 apr 2024 - 10:11