as verwijderen - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
as verwijderen - Pagina 3 I_vote_lcapas verwijderen - Pagina 3 I_voting_baras verwijderen - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 as verwijderen

Ga naar beneden 
+15
ponneke
MCZ SUITE AIR
Fleur
trabbart
mantas
grossard.rob
Block
pedro
Annejanne
ben-revo
martindesplenter
steven
pollydor
erwin
nick1
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31759
Registration date : 15-02-10

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptywo okt 24, 2012 8:54 pm

hij niet alleen, ik gebruik op zelfde wijze al 3 winters onze oude eldi-stofzuiger, met een afgebroken wiel was zijn oorspronkelijke bestemming richting kontainerpark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 6:50 pm

Ik gebruik nu al een tweetal weken de stofzuiger van de aldi,maar man stinken dat hij doet.

Die plastic geur is niet normaal heel onzen beneden stinkt ernaar als ik die stofzuiger gebruik,ik dacht dat is omdat hij nieuw is maar nee.

Dus maar de dyson gebruiken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 7:43 pm

ik gebruik een gewone krachtige karcher stofzuiger, gaat als een fluitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:12 pm

Hey , dit is mijn 2de sezoen met een power plus aszuiger en voldoet hier zeer goed . As zuigt hij heel goei op en word een keer om de 10 a 15beurten leeggemaakt en de filter uitgeklopt voorzichtig met de hand . Alleen 1 nadeel...dit ding maakt veel herrie maar is ook maar voor 2 min om de 2 dagen . Alleen even rekening houden met de medebewoners als die nog slapen (in het begin paar keer om 5 uur s' morgens maar waren nie kontent :-) .
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 9:47 pm

dendan,

ik vind dat het qua lawaai nog meevalt hoor.....Kachel wordt hier sowieso altijd overdag gereinigd,dus van slapende bewoners ga ik gene last hebn.En om de 10a15beurten schoonmaken Laughing ,goed om weten cheers

Grtzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptydo okt 25, 2012 10:00 pm

Hallooooooooooooooo....om 5 u s'morgens stofzuigen!!

Kim clijsters wakker gemaakt Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 12:15 am

@ all,

een topic wat dikwijls verschijn !!

gewoon dagdagelijks gebruik "ashcleaner" heb je nodig
In de helft van het seizoen even kachel en rookkaneel proper maken, stofzuigen
Eind van het seizoen?
steekwagentje nemen, kacheltje buiten zetten, luchtcompressor, boeltje zuiver blazen,

2 uur werk en het werkt weer TOP alsof het nieuw was.

spartherm,





Terug naar boven Ga naar beneden
trigger
Pelletje
Pelletje
trigger


Man Aantal berichten : 45
Registration date : 27-09-11

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 8:42 am

Hier is reeds veel over geschreven en mijn conclusie is:
het maakt niet uit welke stofzuiger je gebruikt zolang je de filter(s) maar extra bescherming geeft door bv. keukenrol, filterpapier, enz.
Alle stofzuigers zijn krachtig genoeg om pellet as op te zuigen, maar geen van hun standaard filters is tegen het fijne stof opgewassen.
Ik gebruik al een jaar, met succes, een gewone aeg met stofzak maar met 3 extra filters.

_________________
Palladio Scozia
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 12:39 pm

Ik sluit me aan bij trigger , alleen ik gebruik maar een stofzuigerzak in een oude stofzuiger , maar ik leg wel een vochtige oude handdoek over de stofzuiger ( geen natte ) de kamer blijft vrij van stof en de handdoek word uitgespoeld tot ik gewoon klaar water heb .

_________________
Rika Revo 9kw
Rika Topo II 10kw
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 1:13 pm

Goed idee!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 2:09 pm

Het maakt idd niet uit welke stofzuiger je gebruikt,als je kachel maar proper is en je stofzuiger niet naar de vaantjes... De ene persoon maakt er geen probleem van om te 'knoeien' Laughing met extra doeken rond de filter en dergelijke,terwijl de andere liever op zn gemak is.Wat ik nu wel weet na een paar jaar ervaring,met een goeie aszuiger,in mijn geval de Powerplus,kan je maar zo makkelijk zijn.geen geknoei met extra filters of stofzakken of na 2x gebruiken hem mogen uitkuisen... Nee,hier na gebruik de stekker uit het stopcontact en klaar is kees cheers

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





as verwijderen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: as verwijderen   as verwijderen - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
as verwijderen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» teer verwijderen
» aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten
» verwijderen wormspiraal clam niagara

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: