Is dit het einde van het forum??? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten

konijn

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
steven
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
pedro
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
krusty
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
Fleur
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
ss
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
jeanhup
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
Philip
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
Annejanne
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 
Maryline
Is dit het einde van het forum??? I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? I_voting_barIs dit het einde van het forum??? I_vote_rcap 

 

 Is dit het einde van het forum???

Ga naar beneden 
+13
Fleur
steven
Uthrex
mantas
goldwing
ss
stefke
erwin
Ikzelf
dxnature
Annejanne
nick1
krusty
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 12:27 pm

Wat lees ik hier boven in een banner???

""Volgende week zondag gaat het pelletforum in een definitieve slaap. Het is deze week dat je hier nog vragen kan stellen. Iedereen bedankt om al die jaren aktief te zijn op het Pelletforum. Mvg, Steven""

Geeft Steven er de brui aan of is het gedaan met het forum ??
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 837
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 6:22 pm

Vond nochtans dat de sfeer op het forum de laatste tijd gemoedelijk was maar we hebben uiteraard geen weet van wat er zich achter de schermen allemaal afspeelt.
Spijtig maar alle respect voor de beweegredenen van deze sluiting. Bedankt Steven en medeoprichters/moderatoren, heb veel van dit forum geleerd. 't is twijfelachtig dat ik terug een dergelijk informatief pelletforum ga vinden maar ik ga er toch een zoektocht aan wagen. Jammer van de groepsaankopen die daardoor ook een stille dood gaan sterven.


_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 7:23 pm

Wat het ook mag zijn, enorm spijtig dat het stopt! Waarom niet open laten staan voor bepaalde initiatieven, zoals groepsaankopen,etc. ... dan blijft het vuurtje toch nog een beetje branden. kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 8:00 pm

Wie vanaf dan wil meepraten over pellets en kachels is er nog

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 8:07 pm

jammer we zoeken een nieuw vergaderplaats. Laughing
bedankt voor de reeds gegeven info
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 8:28 pm

Wie zelf een forum wil oprichten kan hier terecht , al was het maar om contact met elkaar te houden voor eventuele groepsaankopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 9:17 pm

Oh, wat spijtig..... angry
In elk geval BEDANKT voor de vele uren leesplezier Steven, Erwin en al de anderen die het mogelijk hebben gemaakt om groepsaankopen te organiseren. Voor mij was het routine om dagelijks eens naar het forum te klikken, waar ter wereld ik ook was (ben momenteel in Doha, Qatar), ik heb er altijd van genoten!

Met vriendelijke groeten
Annejanne

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 24-10-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 9:36 pm

Mijn intelligentie zal beperkt zijn vermoed ik, want ik begrijp hier totaal niets van. kan het forum niet in zijn huidige vorm worden verdergezet door een bereidwillige of een kern van mensen die zich willen inzetten.

Als een donderslag aan heldere hemel, ik begrijp er niets van, zomaar van boenk en dat was het dan klop

Spijtig, wat er ook van mag zijn, het was dan een kort maar aangenaam en vooral leerrijk vertoeven op het forum en zal het moeilijk, zoniet bijna onmogelijk zijn om een evenwaardige stek te vinden. Kunnen we misschien eens een aantal mogelijke opties afwegen voor de toekomst.

Steven het ga je goed en wens je het allerbeste voor de toekomst.

dxnature
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 383
Leeftijd : 40
Registration date : 10-09-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 9:47 pm

Jammer... weer een leuk forum minder Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyzo sep 23, 2012 11:13 pm

Het is zeer jammer dat het forum zal stoppen...

Kan het inderdaad niet overgenomen worden door andere bereidwillige personen. Het staat hier immers vol van nuttige info en weetjes.

Bovendien heeft elk lid ervaring die hij/zij graag wil delen, waar iedereen wel iets uit leert.

Steven, bedankt alvast voor al het leesplezier en de groepsaankopen die konden gerealiseerd worden via deze weg!

Timothy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 12:04 am

Beste Steve,

Wat jammer om dit te lezen .
Kan nog zoveel leren en lezen ivm de pelletkachel .
Voor ons begint het eerste echte stook seizoen pas .
Al die nuttige informatie die verloren gaat . Jammer .

Hierbij wens ik je het beste

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 12:11 am

Ook ik betreur de beslissing van Steven om te stoppen met het forum, het is echter zijn keus en goed recht. Het is heel erg jammer dat de in de loop van de jaren bijeengebrachte kennis en ervaring verloren zal gaan.

Ik hoop echter dat deze informatie op enige wijze ergens zal kunnen blijven bestaan, al is het als read-only bestand, zodat het informerend deel bewaard blijft.

In ieder geval, Steven, mod's en beheerders; bedankt voor jullie jarenlange inspanningen voor het forum.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 12:11 am

zoals de banner zegt gaat het forum in slaap, er kunnen geen berichten meer geplaatst worden maar alle info kan nog altijd bekeken worden

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 12:17 am

Dat is in ieder geval goed nieuws want er staat ontzettend veel goede info.
Terug naar boven Ga naar beneden
stefke
Pellet
Pellet
stefke


Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 60
Registration date : 18-02-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: echt spijtig    Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 12:52 am

dat vind ik ook heel jammer dat het gaat stoppen met info hier ,heb al heel veel geleerd van het forum en mensen die mij heel goed geholpen hebben en al veel centen heb mee gespaart heb en veel problemen opgelost daar alvast mijn dank voor
En hoop toch dat we ergens nog contact kunnen maken als we met problemen zitten want was mijn dagelijkse gewoonte om eens te kijken naar de nieuwe reactie"s van de mensen
Mvg stefan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 1:23 am

Een forum waar men verder kan praten en lezen zou echt heel welkom zijn.
(Ik heb helaas onoldoende kennis van zake om het op te starten)
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 2:52 am

Steven heeft hier het laatste woord, zijn forum=zijn verantwoordelijkheid.
Het zij zo.
Bedankt Steven.
Aan alle mods, medewerkers en vrienden hier op het forum; het was mij een waar genoegen u te mogen leren kennen.
Groeten en tot weerziens,
ss duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 3:04 am

@ Steven en alle andere mods.
Bedankt voor dit forum!
Jammer dat het voorbij is...

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
goldwing
Pellet
Pellet
goldwing


Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 63
Registration date : 23-11-10

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 5:02 am

Ik ben hier nog niet zolang op het forum maar heb hier al veel bijgeleerd over mijn pellet kachel en vind het zeer spijtig als het stopt maar begrijp ook dat Steven er wel wat werk moet insteken.
Ik dank iedereen die aan het forum gewerkt hebben en een dikke proficiat om zoiets op te bouwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 5:41 am

lap is zo ver
door deze forum heb ik mijn pelletkachel gekocht
jammer om te zien verdwijnen
ga missen mijn dagelijkse forum
slecht
werken
Terug naar boven Ga naar beneden
mantas
Pellet
Pellet
mantas


Man Aantal berichten : 106
Leeftijd : 57
Registration date : 18-11-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 5:57 am

Gewoon zonde en spijtig.

_________________
Edilkamin Funny-okt 2011
-Green energy
-Comfort pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 6:07 am

aan iedereen, stop AUB met mekaar te bekritiseren, ik lees veel liever dan telkens de gom te moeten bovenhalen

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 28-10-08

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 6:32 am

Erwin,
Ik stel voor om de topic te sluiten. Maar dat iedereen zijn dankbetuigingen stuurt naar Steven en de rest van het team via pm. Hihi

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 7:07 am

nog nooit zoveel aanvragen voor parameters gehad op 1 dag...

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 05-12-11

Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Emptyma sep 24, 2012 8:44 am

definitieve slaap ....is dat hetzelfde als "dood"
misschien komt er daarna nog een verrijzenis...........is vroeger ook al gebeurd naar t schijnt

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is dit het einde van het forum??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is dit het einde van het forum???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Het stookseizoen ten einde ?
»  Einde Windows XP
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: