Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 36 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_lcapIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_voting_barIs dit het einde van het forum??? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Is dit het einde van het forum???

Ga naar beneden 
+13
Fleur
steven
Uthrex
mantas
goldwing
ss
stefke
erwin
Ikzelf
dxnature
Annejanne
nick1
krusty
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 21:44

definitieve slaap ....is dat hetzelfde als "dood"
misschien komt er daarna nog een verrijzenis...........is vroeger ook al gebeurd naar t schijnt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 21:58

Hoe ben net nieuw hier Smile
ik kan hier zoveel nuttige info halen
het zou erg jammer zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 22:15

Beste Steven en andere moderators,
Ik kan heel goed begrijpen dat er enorm veel tijd kruipt in het beheren, controleren en op orde houden van het forum. Ik zou het persoonlijk toch erg vinden moest dit stoppen. Ik denk dat je wel genoeg personen kan vinden die willen helpen beheren.... Nu kan ik er ook wel inkomen dat je niet voor iedere verkoper goed kan doen en dat daar wel al wat kopzorgen in kunnen kruipen. Misschien kan het helpen om van het forum een vereniging te maken, zeg maar een vzw. Dan kan je alle kanten uit. Misschien dat zoiets een oplossing kan bieden. Ik zeg maar wat natuurlijk en ken de hoofdreden niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Waarom ?   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 22:47

Just why????
Terug naar boven Ga naar beneden
Relax
Pelletkachel
Pelletkachel
Relax


Man Aantal berichten : 665
Leeftijd : 60
Registration date : 19-12-08

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 22:58

Gaat het forum gewoon op slot of verdwijnt het van 't net?
Bij een slotje gaat alle info niet verloren en kunnen we later nog wat opzoeken.

_________________
MCZ Nova Hydro, dus met verwarming
Badger
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptyma 24 sep 2012 - 23:56

het forum gaat in slaap. dat wil zeggen dat het er nog zal zijn en de info kan nog gelezen worden.

contactformulier werkt dan nog altijd. Er kunnen alleen geen berichten meer geplaatst worden.

En voor de verkopers: reclame mag nu ook nog altijd niet!

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4488
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 0:35

Ik begrijp daaruit dat we nog PM kunnen gebruiken om een ander persoon te contacteren.

Wat betreft reklame , je weet Steven ik ben altijd TEGEN reklame geweest sedert september 2008 , ik heb je indertijd gezegd dat reklame en verkopers toelaten de doodsteek zal zijn voor het forum, en ik vermoed dat het deze keer terug de oorzaak is.
En mijn vermoeden held over naar ""Zeker zijn"" Het is overal hetzelfde !! Dit was mijn vroegere ervaring op het filipijnenforum op MSN en de konstante probs met reisagentschappen die ons probeerden tickets ongevraagd aan te smeren en overal te pas en te onpas hun prijzen van tickets in diverse topics plaatsten .Het filipijnenforum was op sterven na dood toen de admin op 64 jaar ook is overleden en niemand wou overnemen.

In elk geval ik wens de admins en mods good luck en misschien ontmoeten we elkaar ergens op een ander forum!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 8:11

ik vindt het jammer dat de beslissing van 1 persoon z on inpact heeft op honderden forumleden die eigenlijk onder zijn leiding (met alle respekt)het forum hebben GROOT gemaakt.
de werkelijke reden van stopzetting is ons nog onbekend of zelfs een raadsel.
steven ,denk er toch nog eens goed over na en laat ons niet in de kou en op onze honger zitten

Mvg fleur

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 8:49

Inderdaad...Erg jammer zeg!

Steven en andere mods, het ga jullie goed, hopelijk gaat het forum af en toe nog eens open om wat bij te keuvelen!

Het beste allemaal, bedankt voor de gezelligheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 9:31

Wat erg!

Toch bedankt aan iedereen voor de nuttige info!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 12:09

Ik heb enkele maanden de tijd gehad om veel bij te leren over kachels en pellets , het was bijna dagelijkse kost om iedere dag wat te lezen , bedankt Steve en moderators .

Mvg Skyper,
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 16:58

Goed nieuw net gelezen, de groepsaankopen kunnen, na 30 september 2012, verder via dit forum gebeuren!!! tof
Uitstekende beslissing Steven... Cool
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 17:13

Steven,

Thanks voor zo'n prachtig forum op te zetten

het ga je goed
pelletforum

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 17:21

spijtig ,maarja er is niks aan te doen blijkbaar.
ik kan Steven goed begrijpen als je foul-teme gaat gaan werken en na je werk hier nog een paar u bezig bent ,Het zou niet voor mij zijn.
In elk geval bedankt voor alle gespreken en info.
misschien kom ik nog andere forum leden tegen op het grote internet.
Groeten Francky (schipper van de BONKIE)

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 18:32

jammer,nog maar pas gebruiker en ik kon hier veel bijleren,misschien nog een hint voor dit forum,het moutainbikeforum is ook aangepast,namelijk men kan geen kritiek meer schrijven na een toertocht,wel kan men nog alle informatie opzoeken en verkrijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Emptydi 25 sep 2012 - 19:20

het forum is overgenomen door Pedro, Erwin en Dicktwist. Het blijft verder gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is dit het einde van het forum???   Is dit het einde van het forum??? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is dit het einde van het forum???
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Het stookseizoen ten einde ?
»  Einde Windows XP
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: