Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 35 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
+22
evert.clonen
nick1
Fleur
krusty
vinnus1
ponneke
erwin
Annejanne
pellbox
Toon
costerke
smillie
piet
biker
Bronco
grossard.rob
Dan12
dxnature
steven
povi1
ss
ronan
26 plaatsers
alles kan
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32454
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 1
alles kan
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11
- Bericht nummer 2
Re: alles kan
De zoveelste miskleun in rij, en verder ga ik er niet veel over zeggen want ik krijg last van mijn maagzweer!,trouwens je zult onderhand wel mijn visie kennen over deze wantoestanden
ronan- Starter
- Aantal berichten : 17
Registration date : 14-03-11
- Bericht nummer 3
typisch belgisch (dagelijkse kost van die toestanden).
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 4
Ja,je mag hier in niks meer verschieten....
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 5
Wat justitie betreft is hier inderdaad NIETS onmogelijk, eender in wiens handen of (welke politieke partij) de portefeuille zich ook mag bevinden... Bananenstaat vrees ik...
Bah
Bah
Gast- Gast
- Bericht nummer 6
hoe groter het krapuul, hoe groter de kans dat je vrij komt...
maar durf niet te wildplassen want dan, hohoho
maar durf niet te wildplassen want dan, hohoho
pedro- Admin
- Bericht nummer 7
of zoals ik vandaag,50€ mogen afdokken omdat mn aanhangwagen niet dezelfde nummerplaat had als mn auto......
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 8
Voor die prijs had je bijna 15 zakjes pellets......
- Bericht nummer 9
of zoals ik vandaag,50€ mogen afdokken omdat mn aanhangwagen niet dezelfde nummerplaat had als mn auto......
In Holland kan het nog straffer, tussen 22.30 en 07.30 worden de nummerplaten van een auto gestolen en er wordt om 08.00 telefonisch aangifte gedaan en later in de morgen fysiek bij de politie.
Na weken komt er een bekeuring binnen dat er met dat kenteken in een plaats 150 km verder om 06.30 een snelheidsovertreding begaan is en de boete is 76€ en bewijs maar dat je het niet geweest kunt zijn.
In Nederland wordt in de begroting x-miljoen opgenomen als boete-inkomsten, hoezo Targets?
Fleur- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 3130
Registration date : 06-12-11
- Bericht nummer 10
pedro
op de aanhangwagens zijn ze zeer attent want er worden er de laatste tijd veel gestolen hier in de regio
op de aanhangwagens zijn ze zeer attent want er worden er de laatste tijd veel gestolen hier in de regio
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
Registration date : 22-11-11
- Bericht nummer 11
Hier hangt de aanhangwagen ook telkens met één en dezelfde nrplaat aan twee verschillende wagens. Hmmm...dan ook maar eens een tweede nrplaat maken om problemen te vermijden.
- Bericht nummer 12
Idd Nick,is blijkbaar een wet die al enkele jaren geld......
Een verwittigd man.....
Een verwittigd man.....
Sjonge...dit is weer zo'n voorbeeld van menselijk falen vanuit zijn eigen ge-creërde warboel van regels en wetten.
*Zucht*.......wanneer stopt het met pijn doen??
*Zucht*.......wanneer stopt het met pijn doen??
pedro- Admin
- Bericht nummer 14
Vanaf september is er trouwens ook een nieuwe wet dat iedereen voor sommige beroepen zomaar kan starten als zelfstandige.Alleen een attest van bedrijfsbeheer volstaat.Dus als je bijv wil starten als schilder of stukadoor ,dan heb je alleen bedrijfsbeheer nodig.Een attest/getuigschrift van bekwaamheid en zo hoeft niet meer!Wrm volgt ne mens nog avondschool é dan
Deze wet geldt in Europa alleen maar in Belgie
Deze wet geldt in Europa alleen maar in Belgie
- Bericht nummer 15
pedro, als ik hier sommige verhalen lees over kachels is dit al langer zo
Pedro, in Nederland is het nog erger, een enkele inschrijving bij de kamer van koophandel (45,- per jaar) en een btw nummer bij de belasting (die je dan na de inschrijving automatisch krijgt) en je bent een bedrijf.
70% van alle eenmanszaken die vorig jaar gestart zijn, zijn nu al weer gestopt (of erger, falliet!). Het kan dus NOG erger....
70% van alle eenmanszaken die vorig jaar gestart zijn, zijn nu al weer gestopt (of erger, falliet!). Het kan dus NOG erger....
nick1- Pelletkachel
- Aantal berichten : 838
- Bericht nummer 17
Nog zo'n schandaal: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
- Bericht nummer 18
dit vind ik nu juist geen schandaal nick1
de persoon die hier jaren van belastingvoordeel heeft genoten betaald de rekening en komt eens niet uit mijn zak.
de persoon die hier jaren van belastingvoordeel heeft genoten betaald de rekening en komt eens niet uit mijn zak.
- Bericht nummer 19
Dat belastingsvoordeel werd verondersteld pas vanaf 60 jaar verrekend te worden en niet vervroegd. Enfin, ze doen maar op, 'k zal het toch wel op de één of andere wijze besparen.
- Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09
- Bericht nummer 20
Fleur ik begrijp wel best je reaktie. Ik doe ook aan pensioensparen en mij maakt het niet uit dat ik die taks op 50 of 60 jaar betaal . Maar zou jij het normaal vinden dat je kinderen nu al een voorschot zouden betalen op erfenisrechten van de woning die je bezit, en waar je ook belastingsvoordeel hebt voor gekregen ? En dat komt ook niet uit mijn zak mvg .
Fleur- PELLETKACHEL!
- Bericht nummer 21
povi1
iedereen is vrij om aan pensioensparen te doen ,al wat een belastingsvoordeel oplevert is een gunst van vadertje staat,dan vindt ik het maar heel normaal als de staat wat krap zit ze eerst bij deze categorie mensen gaan aankloppen.
ter herinnering,ik heb gebouwd zonder 1 frank belastingsvoordeel en een ganse werk-carriere met 2 personen VEEL belastingen betaald ,maar ik klaag niet.
waarom denk je dat ze al die belastingvoordelen invoeren......werkgelegenheid ja,maar gaat dit blijven duren??de crisis moet nog beginnen!!
iedereen is vrij om aan pensioensparen te doen ,al wat een belastingsvoordeel oplevert is een gunst van vadertje staat,dan vindt ik het maar heel normaal als de staat wat krap zit ze eerst bij deze categorie mensen gaan aankloppen.
ter herinnering,ik heb gebouwd zonder 1 frank belastingsvoordeel en een ganse werk-carriere met 2 personen VEEL belastingen betaald ,maar ik klaag niet.
waarom denk je dat ze al die belastingvoordelen invoeren......werkgelegenheid ja,maar gaat dit blijven duren??de crisis moet nog beginnen!!
- Bericht nummer 22
povil
het voorbeeld op die erfenis-rechten gaat niet op ,wie zegt er dat ik nog die woning zal hebben voor ik sterf.......
het voorbeeld op die erfenis-rechten gaat niet op ,wie zegt er dat ik nog die woning zal hebben voor ik sterf.......
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 23
Povi1,
je redenering ivm pensioesparen is niet correct. Als je nu vervroegde belasting betaalt, dan gaat een deel van je reserve niet meer kapitaliseren en heb je dus verlies op einddatum. dat zeggen ze er niet bij.
je redenering ivm pensioesparen is niet correct. Als je nu vervroegde belasting betaalt, dan gaat een deel van je reserve niet meer kapitaliseren en heb je dus verlies op einddatum. dat zeggen ze er niet bij.
- Bericht nummer 24
verplaatsen ze daarmee het probleem niet gewoon, wat ze nu vervroegd innen lopen ze op de einddatum ook mis, dat is een put dichten door een nieuwe te graven
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09
- Bericht nummer 25
@ Fleur & Steven Ik wil hier niet verder in discussie gaan maar ik wou gewoon even zeggen dat als men een contrakt aangaat ,dat men dan ook verlangt dat beide partijen er zich aan houden ? of niet ?