Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Relax


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Anonymous
    Gast
    Gast


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gast ma nov 12, 2012 6:13 pm

    heeft er iemand een idee of je de lucht die uit de ventilators geblazen wordt bij een Piazetta MP 973 op één of andere manier kan bevochtigen.
    zelfs als we de kachel gebruiken op de laagste stand hebben we het gevoel dat de lucht binnen in huis na een tijd volledig uitdroogt.
    Mvg,

    Kristof
    Anonymous
    Gast
    Gast


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty Re: lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gast ma nov 12, 2012 6:16 pm

    Kristof,

    kijk eens bovenop mijn kachel op mijn avatar, werkt perfect, geurtje naar keuze toevoegen en genieten.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty Re: lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gast ma nov 12, 2012 7:11 pm

    Hey Dick,

    een MP 973 is een inbouwkachel en ik kan er dus helaas niets bovenop zetten (ik zou misschien eens een fotootje van mijn kachel moeten regelen Smile
    Ik heb vooraan wel een rooster waar een van de kanalisatiebuizen op uitkomt, dus ik zou er eventueel zoiets kunnen aanhangen dat je normaal gezien aan een radiator hangt, maar dan is het strakke concept van mijn inbouwkachel wel helemaal om zeep, vrees ik (om nog maar te zwijgen van het feit dat ik dat er dan waarschijnlijk 5 keer per dag afloop)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty Re: lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gast ma nov 12, 2012 7:15 pm

    Kristof,

    dat verandert de zaak natuurlijk. Je zou dan kunnen kijken naar een luchtbevochtiger met ionisator, zijn niet al te duur en je behoud dan een prettig leefklimaat.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty Re: lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gast ma nov 12, 2012 7:47 pm

    dan zal ik daar eens naar uitkijken
    alvast bedankt, Dick.
    Mvg,

    Kristof

    Gesponsorde inhoud


    lucht bevochtigen Piazetta MP 973 Empty Re: lucht bevochtigen Piazetta MP 973

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 12:40 am