Aankoop 2e hands tracy   Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 35 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
steven
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
pedro
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
krusty
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
Fleur
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
ss
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
jeanhup
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
Philip
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
Annejanne
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 
Maryline
Aankoop 2e hands tracy   I_vote_lcapAankoop 2e hands tracy   I_voting_barAankoop 2e hands tracy   I_vote_rcap 

 

 Aankoop 2e hands tracy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptydi nov 13, 2012 2:04 pm

ik ben een klein beetje bang voor mijn aankoop palazzetti tracy 12.2 kw ( tweedehands 2010 )
Nergens vind ik een adres dichtbij neerpelt van een verdeler,
ja 50 kilometer verder in dilsen stocken
Is dit product dan zo slecht of wilt niemand dat ,
er is ook zeer weinig te vinden op het internet in de Nederlands taal,
een beetje frusterend ,kortom ik voel me op mijn ongemak indien ik een mekanieker zo nodig hebben
suggesties laat maar komen.
gtz lieven


Laatst aangepast door erwin op wo nov 14, 2012 8:16 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : schrijffout)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptydi nov 13, 2012 2:12 pm

Lieven,

heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic. Palazzetti is geen slecht merk alleen is het een van de vele en misschien is het dealernetwerk daarom wat dun. Ook is het waarschijnlijk dat er best en verdeler in de buurt zit, het is bijzonder moeilijk dat op het forum bij te houden.

Als je in Google ingeeft Palazzetti Belgie kom je er vast wel een aantal tegen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: handleiding   Aankoop 2e hands tracy   Emptywo nov 14, 2012 7:51 pm

ik heb zopas een palazzetti ecofire tracy met luchtkanalisatie 12.2 kw (2de hands).doch bij de verkoper was geen instructieboek of onderhoudboek alleen een CD met alle uitleg in 5 talen behalve nederlands .indien er mensen zijn die zo'n een palazzetti kachel hebben, met nederlandse tekst, en die mij een copy willen geworden, altijd welkom , via internet of per post ik betaal de portkosten
en seintje via deze site
mvg lieven
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4483
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptywo nov 14, 2012 8:07 pm

http://ebookbrowse.com/palazzetti-ecofire-tracy-fr-es-pdf-d139861189
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: kachel geplaatst   Aankoop 2e hands tracy   Emptyza nov 17, 2012 5:16 pm

vervolg :
Ik heb mijn pellet kachel geplaatst en ik moet zeggen hij werkt voor treffelijk ( palazzetti tracy )
het is wel zo dat de stukken bv van rookkanaal nogal duur zijn, nu heb ik enkel buizen
later als ze niet goed weken neem ik dubbel (indien nodig)
De handleiding die in het I,D,F,E,GB Heb ik laten vertalen met een tekst omvormer (document translator)
De pellets dit ik gebruik zijn voorlopig van aveve (boerenbond) om te testen
ik zie weinig aan slag op het venster dat is al goed en ook geen rook uit de schoorsteen ook goed,
volgens een leverancier zou bio flam meer warmte geven maar ook meer as ,zal ik later wel een proberen.
zo hij brand nu al 6 uur en het is goed ,tot ziens lieven

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32128
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptyza nov 17, 2012 7:55 pm

succes en veel warmte met de kachel

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptywo okt 09, 2013 6:39 pm

Na een jaar, mijn palazzetti kachel geprobeerd te hebben,moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben.
de pellets die ik gebruikt heb zijn van aveve en later ben ik overgeschakeld naar bioflam waar ik uitermate tevreden van ben.minder roetaanslag op het venster. Dit jaar heb ik het onderhoud zelf gedaan ,daar ik technisch een beetje onderlegd ben, zie ik er geen problemen in, maar doe het buiten want het is een vies stoffig werkje.
Bij twijfel laat het doen door een professionele installateur ,die mensen hebben er kaas van gegeten
Onder tussen brand de lekker verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptydi nov 11, 2014 9:32 am

We zijn weer een jaartje later en de kachel heeft goed gebrand dus geen problemen tot nu
plots bij het opstarten begint hij te piepen  2x, dan brand  de kachel gewoon verder zonder problemen.
de tekst op de display is maintenance ordinairi , na opzoeken, om de 2000 hr onderhoud , heb ik dus zelf  gedaan .

nu het resetten van clock staat voldoende beschreven in vorige artikels . ON en pijltje samen indrukken en paar seckonden ,
maar kijk eerst naar de klok de eerste 3 cijfers zijn de code's tot toegang reset bv 12.30 = code 123 .
pijltje naar beneden tot installateur ok dan code in vullen ,komt men in menu en daar resetten met yes ,dan ok klaar .
dit voor een palazzetti tracy kachel .
gtz lieven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Emptydi apr 12, 2016 7:45 pm

Zo we zijn weer 2 jaartjes verder, De lucht ventilator is aan vervangen toe (motortje uitgesleten),
ik heb er één besteld in Frankrijk en is reeds thuis aangekomen 185 euro verzendkosten inbegrepen.
en zopas heb ik mijn 2000 hr onderhoud gedaan ,zoals beschreven in email hierboven.
voor de rest valt de kachel zeer goed mee , tot de volgende keer
gtz lieven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankoop 2e hands tracy   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankoop 2e hands tracy    Aankoop 2e hands tracy   Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankoop 2e hands tracy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2de hands edilkamin marea 9Kw
» 2de hands harman accentra pelletkachel
» Afregelen 2de hands Ecoforest Vigo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Palazzetti-
Ga naar: