Ik lees hier veel over die inox buizen maar de installateur die een paar weken geleden de kachel is komen plaatsen vond dat niet nodig omdat volgens hem mijn schoorsteen goed genoeg was .Kan iemand mij dat bevestigen dat een inox buis niet nodig zou zijn ?
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 60 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 57 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
5 plaatsers
inox buizen of niet
colleken- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 233
Leeftijd : 57
Registration date : 25-11-12
- Bericht nummer 1
Re: inox buizen of niet
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 2
@colleken, gebruik de zoekfunctie van dit forum, er is al hééééééèl veel over geschreven, en met heel veel verschillende meningen......
- Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11
- Bericht nummer 3
Je zal van de reacties niet wijzer worden, er zijn zowel voor-als tegenstanders van inox buizen in de schouw. Als ik in jou plaats was dan probeerde ik het (is toch al geplaatst zonder buizen) even zo uit en als je geen vochtproblemen, kachelproblemen ervaart waarom dan die extra kosten doen. Wel je schouw jaarlijks goed laten reinigen!
- Aantal berichten : 3130
Registration date : 06-12-11
- Bericht nummer 4
inox buizen of niet
colleken
lees ook eens de handleiding wat de fabrikant van jou kachel schrijft over de uitlaat.....als je natuurlijk een handleiding hebt gekregen want dat is na al die jaren hier ook nog steeds een groot probleem
lees ook eens de handleiding wat de fabrikant van jou kachel schrijft over de uitlaat.....als je natuurlijk een handleiding hebt gekregen want dat is na al die jaren hier ook nog steeds een groot probleem
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
- Bericht nummer 5
Beter een kachel zonder handleiding met een goede dealer, dan een kachel met handleiding en een slechte dealer
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 6
Dat is de nagel op de kop Piet
- Bericht nummer 7
Het probleem is dat iedere dealer zichzelf goed noemt he.
Als leek zie je soms de bomen door het bos niet meer met al die verschillende meningen.
Als leek zie je soms de bomen door het bos niet meer met al die verschillende meningen.