installateur ver van huis? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 25 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
steven
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
pedro
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
krusty
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
Fleur
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
ss
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
jeanhup
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
Philip
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
Annejanne
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 
Maryline
installateur ver van huis? I_vote_lcapinstallateur ver van huis? I_voting_barinstallateur ver van huis? I_vote_rcap 

 

 installateur ver van huis?

Ga naar beneden 
+2
Fleur
kenzo229
6 plaatsers
AuteurBericht
kenzo229
Pellet
Pellet
kenzo229


Vrouw Aantal berichten : 53
Registration date : 29-11-12

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 8:00

goedemorgen allemaal,

nu we een keuze van model gemaakt hebben zit ik met de volgende twijfel/
A: een installateur ver van huis ( 100 km) die :
ervaring heeft
al positieve reakties hier gelezen
snel reageert op emails en dergelijke
service en onderhoud garandeert op deze afstand
OF
B: een installateur dicht bij huis ( 8km) die :
nog maar net gestart is met pelletkachels, wel begeleiding van ervaren zaak
nog geen referenties gevonden, wel goede naam in zonnepanelen
trager reageert
wel zwarte handen heeft Laughing

Wat zouden jullie doen ( prijs buiten beschouwing gelaten)?
Iemand ervaring met een installateur van veraf?

grts,Kenzo

Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 9:01

dicht bij huis zou ik zeggen ,goede afspraken met de persoon in kwestie,geen telefoon of email.
laat u nooit meeslepen met negatieve commentaar van anderen !!

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 9:05

ik kies zeker voor de ervaren installateur, maar de afstand is toch niet te verwaarlozen.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 10:48

beste kenzo,
zit met hetzelfde probleem, wij wonen in west vlaanderen, bij een verkoper geweest om uitleg over een kachel die we wilden
hij heeft er zijn tijd van gemaakt om alles uit te leggen tot dat hij hoorde dat we maar 30km verderwoonden,hij wil prijs komen maken ( kijken naar schouw) enkel als hij de kachel mag plaatsen !
dan vraag ik mij afwat wat hij zal doen bij defecten al dan niet in garantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 11:29

Ik zou ook voor de ervaren monteur gaan. Al is het ook alleen maar voor het afstellen van de kachel.
Een monteur in de buurt die moet misschien 3x terugkomen om perfect in te stellen en dan ben je net zoveel kwijt of misschien zelfs meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 12:06

Enkel komen kijken als hij de kachel mag plaatsen ........woehaaaaaaa.......laat hem de kachel steken waar de zon nooit schijnt .

Ik denk dat dit een dozenschuiver is heel kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 17:16

krusty ,da dacht ik ook, jammer voor hem anders hadden we onze edelkamin logo daar besteld moet nu op zoek naar een andere
verkoper Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 17:37

pascal 01. Als ik jou een goede wil adviseren zou ik eens gaan zien bij Johan Verhulst in kortemark is niet ver van brugge en is ECHT iemand die je mag vertrouwe.
hij doet dit met zijn zoon die heel goed op de hoogte is van kachel en al dat er rond hangt.
als er iets aan de kachel is dan staat hij daar nog de zelfde dag !!!

Hij heeft ook ruime keuze in kachels van verschillende merken, best eens bellen want hij is niet veel thuis.
Dit heeft niks te maken met reclame van mijn getweegen .
grt

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Emptydi 11 dec 2012 - 18:25

Dit is geen reclame Francky, enkel je ondervinding. Als het goed is, mag het ook geschreven worden Smile

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





installateur ver van huis? Empty
BerichtOnderwerp: Re: installateur ver van huis?   installateur ver van huis? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
installateur ver van huis?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» palazetti multifire 45 - hoog verbruik
» opleiding installateur
» Roet in huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: