Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 23 gasten

krusty, Robert


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Niet naleven levertermijn kachel


    Gast
    Gast


    Niet naleven levertermijn kachel - Pagina 2 Empty Re: Niet naleven levertermijn kachel

    Bericht van Gast vr jan 18, 2013 5:20 pm

    Wel, na de wachttijd waar de verkoper niets aan kon doen is de kachel beschikbaar en heb ik de afvoergasbuizen al kunnen ophalen en verwerken, en kan ik morgen de kachel halen met transport dat de verkoper ter beschikking stelt. Super service, en dat met behulp van goede info over de verkoper dat ik van dit forum heb mogen oppikken. Vandebosch, dankuwel, cheers
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Niet naleven levertermijn kachel - Pagina 2 Empty Re: Niet naleven levertermijn kachel

    Bericht van Gast vr jan 18, 2013 6:05 pm

    En, mag de rest van het forum ook weten welke goede info tot de levering heeft geleid?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Niet naleven levertermijn kachel - Pagina 2 Empty Re: Niet naleven levertermijn kachel

    Bericht van Gast vr jan 18, 2013 6:26 pm

    Dicktwist, eigenlijk niets extra's wat dit forum betereft. Gewoon een "normale" levertermijn ivm "Kerstmis" en "Itliaanse" normen. Ivm het leveren van de kachel aan huis zelf heeft Vandebosch een extra inspannig geleverd, waarvoor "Dank".

    Gesponsorde inhoud


    Niet naleven levertermijn kachel - Pagina 2 Empty Re: Niet naleven levertermijn kachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di sep 24, 2024 11:22 pm