Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    ventilatorstand

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ventilatorstand Empty ventilatorstand

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 12:44 pm

    Hallo,
    Ik heb een tijdje geleden een p963 van piazetta laten plaatsen en ben van mijn kachel opzich heel tevreden wat ik niet kan zeggen van de installateur.In deze is het vertrouwen volledig verloren en zit met een klein probleempje waar mss iemand jullie raad over heeft.
    De kachel heeft twee warmte uitgangen die afzonderlijk kunnen ingesteld worden qua hoeveelheid van blazen.Dit gaat nu niet meer afzonderlijk.Zet ik de 1 op twee en al staat de twee op 1 dan blaast toch de twee op de stand van de 1 en omgekeerd.In het kort gezegd,wat ik ook instel,ze blazen allebei hetzelfde en het is niet dat de ventilatorinstelling niet juist staat ingsteld.De "modus ventilater" staat nl op "apart-functie actief".
    Heeft er iemand dit mss ook al voor gehad en daarmee een oplossing voor me?
    Alvast bedankt,
    Groetjes,
    Poco
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ventilatorstand Empty Re: ventilatorstand

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 1:11 pm

    Poco,

    graag even klikken op de klik hier in de banner voor Nieuwe Leden midden boven en lezen over voorstellen op het forum en de forumregels.

    M.v.g.,
    Dick

      Het is nu zo apr 28, 2024 6:30 am