Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_lcapPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_voting_barPelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Pelletkachel Tecnofire

Ga naar beneden 
+2
Fleur
jeanhup
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptydi maa 12, 2013 3:38 pm

Merkwaardige constructie, tijdens de garantieperiode van twee jaar zijn herstellingen kosteloos tenzij het slijtage onderdelen betreft. Ik neem aan dat de installateur de kachel geplaatst heeft en als hij er geen bezwaar tegen had een kachel aan een Nederlandse klant te verkopen nam hij het risico bij een reparatie ook verder te moeten rijden.

Overigens, waarom heb je de kachel niet in de buurt gekocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptydi maa 12, 2013 3:54 pm

hey Dick,

Dit was een miskleun van mij kant. Was erg druk en moest terug verhuizen naar mijn chaletje. nu had ik daar een gaskachel op flessengas, je wilt niet weten hoe vaak je de fles moet verwisselen.
ik snel ff op internet gedoken en een "goedkope" 12kw kachel besteld. zelf instaleren en klaar. maar dat is bij sommige dus niet zo.
en ja garantie, ik ben van mening dat wat je ook in je papieren vermeld als leverancier, je altijd aan de garantie moet houden. maar ga dat gevecht maar eens aan. En ja achteraf heb ik ook zoiets, had ik hem maar op de hoek gekocht, maar japie was ff te vlug met handelen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptydi maa 12, 2013 4:16 pm

Jaap,

een 12 Kw kachel en een kleine ruimte is niet de ideale combinatie, in de laagste stand zal de warmte-opbrengst groter zijn dan nodig voor die ruimte.

De leverancier is, wat hij ook in zijn papieren zet, 1e aanspreekpunt en de fout in jouw kachel is een gebrek wat onder de garantie valt en zonder kosten hersteld dient te worden.

In Algemeen > FAQ staat een topic over hoe je verantwoord een kachel koopt, aan het eind daarvan staat een klikbare link over hoe je een geschil met een leverancier on-line kunt melden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: tecnofire 10kw gekocht   Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 4:04 pm

Hallo, heb me den deze ook besteld , word dinsdag geleverd .
Ben je er tevreden over? Werking en verwarmen ?
Groetjes Paul
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 790
Registration date : 08-11-12

Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptydo sep 26, 2013 11:01 am

Het verschijnsel dat pellets wat blijven hangen in de bak is niet abnormaal.
Remedie: handmatig de laatste rest pellets op de wormschroef brengen.
De pelletvoorraad weer tot maximaal aanvullen.

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: handleiding / instellingen tecnofire 12kw   Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 6:57 pm

Beste,

Ik heb een jaar geleden een pelletkachel aangeschaft, een tecnofire van 12 kw. Via de groothandel voor een mooie prijs. Helaas heb ik hier van geen handleiding. Als er iemand die heeft zou ik die heel graag eens zien. Of als er iemand iets kent vande fabrieksinstellingen?
Want ik zou graag de timerfunctie gebruiken en de ventilator stiller kunnen zetten. Deze blaast namelijk continue en hard. Komt boven de tv uit!

Bedankt alvast!

geen dubbele posts op het forum aub, 1 keer een vraag stellen is voldoende !
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 7:52 pm

een handleiding of parameters zou die groothandel u moeten kunnen bezorgen, heb je er al achter gevraagd?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 7:59 pm

Als ik nu zou weten van waar hij kwam dan was het gemakkelijk :-) de timerfunctie heb ik al gevonden maar het instellen van het ventilatieniveau vind ik niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 8:03 pm

Hoe ge weet het niet ? Ge zegt het zelf .....via de GROOThandelaar , dat is de persoon van wie je de kachel gekocht hebt !lacher 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 8:04 pm

De schoonvader heeft hem gekocht en weet niet meer waar, hij vindt er ook niets meer van terug
daarom dat ik dit forum raadpleeg anders had ik al lang gebeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Emptyma dec 02, 2013 8:10 pm

hier staan kontaktgegevens van dealers van deze kachels,
misschien daar eens kontakt nemen, en dan ineens achter de service en garantie voorwaarden informeren.
lijkt me zinvol als je een kontaktpersoon bij de hand hebt als er ooit een probleem is met de kachel..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pelletkachel Tecnofire    Pelletkachel Tecnofire  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pelletkachel Tecnofire
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kw pelletkachel
» pelletkachel en cv
» Red pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: