Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 62 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 61 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
mantas
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 106
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptydo 22 nov 2012 - 16:28

Er zijn wel meerdere goede merken pelletkachels, belangrijk is een goede installateur te nemen met bijbehorende naservice.
Welkom patche
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptydo 22 nov 2012 - 18:51

davysan en patche,

welkom op het forum,
als je met de zoekknop werkt en op dan merken die je in gedachte hebt vind je al heel veel info..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptydo 22 nov 2012 - 22:48

Hoi,

Ik ben Jan en kom hier terecht via google. We hebben net een Rika Como 9kw geplaatst en werkt tot nu toe prima.
Ik gebruik op dit moment Bioflam, 's morgens zit er een kostje in de branderkorf en de ruit is redelijk snel vuil, mogelijk
moet de rookgasventilator bijgesteld worden.
De reden was dat we wat minder stookolie zouden verbruiken.
Onze ruimte is 210 m³.

Groeten,

Jan
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptydo 22 nov 2012 - 22:53

jank7306,

welkom op het forum en veel leesplezier

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 11:17

Allo Allo,

Sorry vergeten voor te stellen...
Via google op jullie site terecht gekomen.
Wij krijgen in de loop van de volgende week een
extraflame dorina bezorgd, die we zelf gaan insta-
leren. Nogmaals mijn excusses dit had ik eerst moeten
doen, maar ik was zo geinterresseerd aan het lezen dat
ik ......
vr. groeten MNM vanuit Nederlands Limburg. Smile Smile Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 12:26

huntjm1,

welkom op het forum, lezen is de beste methode om info te vergaren..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 13:22

Zaols alle nieuwe leden stel ik mij even voor.Dus mijn naam is Dirk.Ik heb op de kop 1 jaar terug een pelletkachel gekocht van het merk Krone.Dit zou de goedkopere versie zijn van Artelkachels.Dus dezelfde fabriekant.Ik ben super tevreden van deze Roma 12.Na een jaar scheelt het serieus in onze portemonee qua energiekosten en het is nog gezellig ook.
Op gebied van pellets heb ik al wat vanalles geprobeerd.Cogra pellets zijn zeer goed,ook Plosplan is een goede pellet.Bioflan is niet slecht maar er zit veel stof in.
Ik ben hier terechtgekomen door te googelen.
Ik hoop alvast dat we weetjes kunnen delen en zo elkaar te verijken.

Greetz,

Dirk
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 13:26

kratos43,

welkom op het forum.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 13:37

gegroet , ik ben Luc en ben hier tercht gekomen door te googlen.Wij hebben over een 3tal weken een rika topo laten instaleren. Waarom een pelletkachel ? Hopelijk om de stookkosten een beetje te kunnen minderen.Waarom de rika topo ? Omdat dit mischien wel de stilste is die te vinden is en ook een zeer modern design heeft.En omdat de voorraadbak groot is.Voorlopig kopen we pellets waar het ons uitkomt dus we hebben nog geen ervaring met kwaliteit.Nu ga ik even ronkijken op dit forum.
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyvr 23 nov 2012 - 13:41

Luc,

welkom op het forum,
rika is idd heel stil...
best van een paar merken enkele zakjes pellets kopen, en dan uitgebreid testen, zo merk je dadelijk wat je kachel lust en welke niet.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 10:20

hallo allemaal
ik ben peter alias beuk
wonende in kalmthout provincie antwerpen
wij hebben sinds een paar maanden een pelletkachel van franco belge calgary
Terug naar boven Ga naar beneden
mantas
Pellet
Pellet
mantas


Man Aantal berichten : 106
Leeftijd : 57
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 11:23

Welkom Peter.

_________________
Edilkamin Funny-okt 2011
-Green energy
-Comfort pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 19:17

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb een vraagj. Mijn man en ik zijn van plan om een pelletkachel te kopen. We hebben al een paar modellen gezien. Ik twijfel tussen de Lilia plus van edilkamin of of de monia ofwel marcella van superior. Wie heeft al ervaringen met deze toestellen. Bij edilkamin bedraagt de prijs rond de 2200 euro zonder gratis pellets en bij monia 2300 euro met 1 pallet pellets gratis. de marcella 2900 euro + gratis 1 pallet pellets. Is de edilkamin sterker door zijn gietijzeren structuur + 5jaar garantie? Beter koop?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 20:21

hallo ik ben ook nieuw op dit forum, mijn naam is cora .wou even vragen of iemand ervaring heeft met een edilkamin lilia plus.
sta op het punt om hem te gaan kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 20:35

yo,

ik ben andy, op internet beter gekend als fcapri. hier terecht gekomen omdat ik een handleiding zoek om een onderhoud uit te voeren op een pellet kachel.
ik heb mijn huis 5jaar terug gekocht (alleen) en toen zat er een CV in van 1971 met bovenbrander (=verboden nu). aangezien mazout VEEEEL te duur is, heb ik een houtkachel gezet (natuurlijk werkt die schouw in huis niet, en heb ik een metaal buis tot boven getrokken). brand voornamelijk afvalhout van de afbraakwerken hier in het huis. tot ik dus schouwbrand heb gehad (geen nood met die metaal buis, gewoon uit laten branden en de boel is weer gekuisd).
sinds vorig jaar dus een pellet kachel gestoken en zeer tevreden van.

waarom nu pellet kachel? die kunt ge programmeren dat die smorgens om 7h moet werken. kunt ge niet met uwe oude kachel. ook om 16h kan ik die laten aanspringen waardoor het warm is als ik om 17h30 thuis kwam Smile

ik heb een krone, en dacht 6,5 of 7,5kW, met de zoektocht naar die handleiding het modelnr achteraan afgelezen, en dit blijkt een ROMA8-KKR te zijn.

ik gebruik pellets van doe het zelf synaeve hier in de streek aan 3,99€/zak en heb er het minste problemen mee (die van carrefour koeken aan, die van hubo zijn te duur).
merk is POWER+ (transparante zak, redelijk donkere pelletkorrels).

sinds een tijdje brand er SERV op het display.
ik demonteer met regelmaat ALLE platen in het brandergedeelte en kuis dan ook alles uit (paar inbusschroefjes en alles is te demonteren). ik zou dus graag weten wat een compleet onderhoud inhoud aangezien ik dit liever zelf doe (ben redelijk weinig thuis, dus een afspraak voor een technieker te laten komen is er niet)

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyza 24 nov 2012 - 20:44

welkom op het forum allen,

met de zoekfunctie bovenaan vind u mogelijk al meer info op uw vragen. veel leesplezier..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 0:48

Hello,
Via googel ben ik terecht gekomen op dit interessant forum.
Na al enkele dagen te hebben rondgeneust en al enkele ideeën opgedaan te hebben, zijn we tot de aankoop overgegaan " besteld" van een MCZ Musa 4 weken.
Aangezien er redelijk positieve commentaar terug te vinden is op de site hopen we nog vele warme avonden te mogen beleven te Kampenhout.

Vriendelijke groeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 1:23

patche,

welkom op het forum,
tot de plaatsing nog voldoende tijd om het forum te verkennen....

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 10:45

goede morgen ,
zoals de meeste ben ik via mijn zoektocht op google hier terecht gekomen.
sinds een paar weken heb ik een piazzetta gekocht en ben er heel tevreden over.
Groetjes,
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 13:43

Allen welkom hier!!!Tnx voor de voorstelling en neem gerust actief deel aan de discussies hier!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
demarc
Pellet
Pellet
demarc


Man Aantal berichten : 125
Registration date : 11-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 13:49

Hallo

Ben marc en hier terecht gekomen via google
wij hebben de knop doorgehakt
en een superior sonia 11kw besteld
dit is nog een nieuw model
ben dus benieuwd

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 13:52

Demarc,

welkom hier!!

In blijde verwachting dus Laughing .

Heeft het forum een rol gespeeld in uw keuze?

Grtzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
demarc
Pellet
Pellet
demarc


Man Aantal berichten : 125
Registration date : 11-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 14:02

Hoi
loop al geruime tijd met de gedachten om een pelletkachel te kopen
ben dus laatss naar een opendeurdag geweest en super ontvangen
plus ik vindt dat de superior goed mee viel met lawaai
plus ik ken de eigenaren ook wel een beetje dus het vertrouwen is groot in hun

heb hier op forum gezocht naar superior maar heb de indruk dat er niet zo heel veel zijn hier met een superior
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel00
Pellet
Pellet
Daniel00


Man Aantal berichten : 86
Leeftijd : 61
Registration date : 25-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 14:46

Hallo iedereen,
Wij zijn via Google hier terecht gekomen. Op zoek naar info over "De groene kachel" van Zolder. Ondertussen hebben wij een Sogno van Blue Fire aangekocht en tot nu toe heel tevreden. We stoken momenteel met de pellets van Green Energy. Hiervan was 900kg geleverd bij de aankoop van onze kachel. Onze woning heeft alles gelijkvloers en zodoende is de Sogno met haar 12Kw voldoende om onze ganse woning (van 350m3) te verwarmen. Ik vermeld nog graag dat onze woning dateert van 1972 en afgelopen zomer zijn alle ramen en buitendeuren vervangen door PVC met superisolerend glas. En de zoldervloer is ondertussen gedeeltelijk geisoleerd met isover van 18cm dik.
Grtzzz Daniel Lydia

_________________
Nordica Exraflame Teodora: Super kachel. Lust alles   [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dovre 300G gerestaureerd.
Green Energy 2012 - 2017.
Basic Plus 2018 - 2019.
Perfect Flame 2020 - 2022.
Erda 2022 - 2023 - 2024.
Agricon ****
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 16:21

daniel00

welkom op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Emptyzo 25 nov 2012 - 20:53

om hier terecht door een zoektocht om informatie over pelletkachels
we gebruiken deze om onze mazoutketel zo weinig mogelijk te laten vullen

extrflame vivianen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: