Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 87 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 87 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32175
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydo nov 15, 2012 10:19 pm

bvernail,

welkom op het forum, we horen graag je komende bevindingen van de kachel.
ondertussen veel lees en deelnameplezier op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyvr nov 16, 2012 8:47 am

hallo ik ben jurgen heb het forum leren kennen door te googlen
we hebben een rika pico
over de tevredenheid kan ik nog niet veel zeggen
ben op zoek naar goede pellets voor mijn kachel Smile
kan iemand me raad geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyvr nov 16, 2012 8:57 am

Jurgen,

welkom op het forum, veel lezen is het parool en met de zoekfunctie kun je al heel wat antwoorden op je vragen vinden.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
grossard.rob
Admin
grossard.rob


Man Aantal berichten : 914
Leeftijd : 41
Registration date : 18-04-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyvr nov 16, 2012 9:12 am

Welkom @ Iedereen

Veel leesgenot op het pelletforum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyza nov 17, 2012 12:13 pm

Even voorstellen,
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een pelletkachel.
Wij hebben vandaag (17/11/12)een edilkamin logo gekocht.
Ik hoop hier op het forum nog heel veel bij te leren.
Mvg,
Nico.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyza nov 17, 2012 12:27 pm

Via internet op zoek gegaan om inlichtingen ivm aankoop pelletkachel.
MCZ club gekocht (9.5kw) bij eco heating eksel.
Zeer tevreden over plaatsing en verdere prakische uitleg.
Pellets: green energy.
Verbruik weten we nog niet.
Zullen wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyza nov 17, 2012 1:18 pm

nerojk en nsbabolat, welkom op het forum en veel succes met de kachel

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
costerke
Pellet
Pellet
costerke


Man Aantal berichten : 195
Leeftijd : 62
Registration date : 30-10-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyzo nov 18, 2012 9:01 pm

Hallo iedereen,

ben ook nieuw hier op dit forum.
Ben hier terecht gekomen via google. Reden, om informatie
en "gouden" raad te vinden bij aankoop van een pelletkachel.
Heb nu een houtkachel en ging vroeger zelf bomen neerleggen.
Word al een dagske ouder Crying or Very sad
Voorraad hout is bijna op en tussendoor gooi ik er al eens kolen op.
Vandaar dat ik wil overschakelen naar pellets.

Groeten Rudy
Ps, ben woonachtig in Kortenberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyzo nov 18, 2012 9:24 pm

costerke,

welkom op het forum en veel succes op je zoektocht naar info en raad,
veel lezen is de boodschap, heb je vragen stel ze gerust in een eigen topic

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
costerke
Pellet
Pellet
costerke


Man Aantal berichten : 195
Leeftijd : 62
Registration date : 30-10-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptyzo nov 18, 2012 10:25 pm

Dank U, Erwin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 5:12 pm

hallo iedereen,ik ben Luc en nieuw hier op het forum.Ik heb het forum leren kennen via het internet.
Daar ik op zoek ben naar meer informatie ivm pelletkachels,ten eerste voor de sfeer en zicht en ten tweede om bij te warmen en zodanig de gasprijs te verminderen
Heb zelf nog geen pelletkachel staan,maar zal waarschijnlijk een edilkamin worden,type?
Had eerst mijn "goesting" gevonden bij Rika maar die zijn toch wel wat te prijzig voor mijn beurs.
Mvg
Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 5:56 pm

ikkethuis,

welkom op het forum, lees alle info eens rustig door en als er vragen zijn laat je horen in de andere topics..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 5:58 pm

zal geen probleem zijn Erwin,bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw forum lid Haijo   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 9:02 pm

Hallo,
Mijn naam is Haijo woon deels in Nederland en deels in Frankrijk en ik ben nieuw op het forum.
Even googelen en gevonden.
Ik kocht vorige week een zibro bij bricoman in chalon sur saone frankrijk voor 1095 euro. Zelf een gat gemaakt en rechtstsreeks naar buiten een pijp van 100 cm aangelegd.
Ik gebruik tot op heden zibro pellets 4,50 euro per 15 kilo.
De gebruiksaanwijzing geeft niet de verklarin van alle op het scherm voorkomende afkortingen.
Ik hoop die op het forum te vinden en ik ben benieuwd of er mogelijkheden zijn om e.e.a. nader in te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Extraflame Comfort Mini geïnstalleerd   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 9:13 pm

Beste forumleden,

wij zijn net trotse eigenaar van een Extraflame Comfort Mini inbouwcassette.
Vorige week hebben ze hem ingebouwd in een bestaande open haard. Ze zijn er wel een dag aan bezig geweest. Maar na veel brand- en slijpwerk zit 'm er heelhuids in .
Wij zijn voorlopig heel tevreden, wel beetje lawaai tijdens eerste 20' opstartfase, maar onmiddellijk warmte voelbaar!
Wij warmen met Agricon pellets.
Enige nadeel is dat er geen nederlandse handleiding instaat voor hezt programmeren van de kachel zou dat wel handig zijn. Ik heb al veel bijgeleerd via dit forum, zo ook de keuze van kachel gevonden, maar ik zou graag een handleiding in het nederlands verkrijgen. Ik weet dat je 5 posts moet doen, maar ik heb nog niet veel ervaring met de kachel aangezien ik hem nog niet kan instellen zonder handleiding... Rolling Eyes

Wij zijn ook nog van plan een hydro pelletkachel te installeren bij een nieuwbouw in de familie.
Iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt allemaal!

Zwaam
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 10:39 pm

zwaam

welkom op het forum,
handleiding staat hier Smile
en nu snel instellen en veel posten Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op di nov 20, 2012 10:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydi nov 20, 2012 10:44 pm

Allen welkom hier!!!!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptywo nov 21, 2012 9:34 pm

Hallo, door de miskoop van een kolenkachel (kon niet geïnstalleerd worden zonder schouw ook te vernieuwen) op zoek gegaan naar andere manier om bij te verwarmen tijdens koude winterdagen.
De keuken/veranda is moeilijk warm te krijgen als het begint te vriezen en de CV op gas blijft dan maar draaien.
In een tijd waar energie de grootste gap uit het budget neemt en na enkele ingrepen om het warmte verlies zoveel mogelijk tegen te gaan (dubbele beglazing, dakisolatie etc.) leek de volgende logische stap een goedkopere en gelukkig ook gezondere manier van verwarmen.
Iedere winkel die je binnenstapt om informatie over de aangeboden pelletinstallaties verkoopt natuurlijk zijn eigen product zo goed mogelijk en is kritisch over de concurrentie en als leek is het moeilijk om de waarheid te achterhalen.
De ervaringen van andere mensen leek me dan ook de beste leidraad bij onze keuze.

Heb vandaag dan ook een Palazzetti Jenny gekocht (tweedehands) en de vriendelijk verkoper heeft mij ook al wat uitleg gegeven.

Hoop hier toch nog wat tips te kunnen sprokelen en ook mijn ervaringen te kunnen delen.

MVG

Jeanique
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptywo nov 21, 2012 9:54 pm

Jeanique,

welkom hier!

We horen graag je eerste ervaringen met de kachel!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptywo nov 21, 2012 10:27 pm

Hallo ik had mij als voorgesteld onder de naam Pascal31 als zijn wederhelft en nu maar eigen account aangemaakt omdat ik meer gebruik van maak dan Pascal dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptywo nov 21, 2012 10:44 pm

tamlin,

welkom op het forum, hopelijk gaan jullie niet vechten over wie mag inloggen lol!

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptywo nov 21, 2012 10:55 pm

Nee zo'n vaart zal het niet lopen duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydo nov 22, 2012 9:03 am

Hoi allemaal,

Mijn naam is Davy en heb dit forum leren kennen via google. We hebben onlangs een thermokachel van het merk Edilkamin gekocht dit voor de gezelligheid en ook natuurlijk om de dure brandstofprijzen een beetje te omzeilen. We zijn echter nog wel op zoek naar de juiste pellets om te verwarmen en de juiste instellingen om de thermokachel optimaal te gebruiken. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.


Grtz D
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydo nov 22, 2012 9:58 am

Welkom Davy, niemand kan je zeggen wat de juiste pellet is voor jouw kachel. Testen is de boodschap en de pellet die dan het goedkoopste en het beste brandt in jouw kachel is de beste keuze Smile gebruik de zoekknop op het forum en je bent al een stap verder.....

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydo nov 22, 2012 4:21 pm

hello,
Door het googelen ben ik hier terecht gekomen.
We zijn op zoek naar een bijverwarming voor een ruimte van ongeveer 50m2 en hadden gedacht aan een pelletkachel,maar nu we twijfelen tussen een Superior of een MCZ of zijn er betere?
Als er iemand goede raad weet alvast bedankt.

Tot zo: patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
mantas
Pellet
Pellet
mantas


Man Aantal berichten : 106
Leeftijd : 57
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Emptydo nov 22, 2012 4:28 pm

Er zijn wel meerdere goede merken pelletkachels, belangrijk is een goede installateur te nemen met bijbehorende naservice.
Welkom patche

_________________
Edilkamin Funny-okt 2011
-Green energy
-Comfort pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: