Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 80 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 79 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32177
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptyma nov 12, 2012 1:11 pm

lieven welkom op het forum en succes met de kachel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 9:34 am

Hoi, ik ben Jo, 39 jarige horeca uitbater

Hoe kom je hier terecht?ik kom hier terecht via google
Waarom een pelletkachel? om rokerskamer te verwarmen
Welke pelletkachel heb je ? edilkamin polaris 16 Kw
Welke pellets gebruik je? probeer vanalles, originele edilkamin tot nu toe nog het beste
Ben je tevreden van je pelletkachel? weet niet, doel van de zoektocht, weet niet wat "normaal" is
situatieschets :
rokersruimte op terras gesitueerd, afgesloten, luchtzuivering door elektrostatische filter, 75 kubiek, slecht geisoleerd, edilkamin polaris 16 Kw, zelf geplaatst, inox enkelwandige buis, zelf geplaatst, onderhoud zelf gedaan (dit alles door tijdsgebrek installateur), kachel staat nog altijd op standaardparameters en nu verbruik ik 15 kg pellets op 13 uur, is dit "normaal"?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 2:16 pm

Hey,
Ik ben Pieter en ben op zoek naar een goede pelletkachel.
We stoken momenteel met een petroleumkachel en we willen dringend omschakelen.
Ik twijfel momenteel nog tussen 2 kachels en zou graag willen weten wat het verschil is tussen een gietijzeren verbrandingskamer en een verbrandingskamer uit vermiculiet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 2:20 pm

Pieter,

welkom op het forum. Veel lezen is het parool en meedoen op de verschillende topic's. Ik zou beginnen de tips voor beginners op het forum eens te lezen, te vinden via de banner midden boven deze pagina achter de Klik hier achteraan Nieuwe leden enz.. Als je daar op FAQ klikt gaat er een wereld voor je open.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 6:27 pm

Hoi ben Marijn, Eindhoven, ben op dit forum gekomen omdat ik een machine heb staan die verdacht veel op een pelletpers lijkt maar niet weet of dat zo is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 6:32 pm

Marijn,

welkom op het forum, beetje merkwaardige binnenkomst maar goed. In mijn kristallen bol zie ik dat de verdenking gegrond is en dat het een walspers betreft of perswals die bedoeld is voor het verkleinen van materiaal maar waar nooit een pellet uit zal komen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 8:02 pm

Hallo,
Ik ben Frank en ben hier terechtgekomen via collega's.
Heb gekozen voor een pelletkachel omdat het mijns inziens vrij economisch is en voor de gezelligheid.
Mijn keuze is gevallen op de Edilkamin Funny (grijs)
Ik gebruik bioflam pellets.
Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
mantas
Pellet
Pellet
mantas


Man Aantal berichten : 106
Leeftijd : 57
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 8:11 pm

Heel goed toestel Frank, brandt hier bij mij al sinds oktober 2011, ben er heel tevreden over.
Welkom trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 8:22 pm

frank welkom op het forum, veel succes en warmte van je kachel

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 9:52 pm

hallo,
Ben Kristof, woonachtig te ham.
Ben hier terecht gekomen via google.
We zijn op zoek naar een pelletkachel om het gezellig te maken in onze nieuwbouw. Hoop hier veel bij te leren en goeie adviezen te krijgen om zo de perfecte kachel te kunnen aankopen
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 9:58 pm

kristof

welkom op het forum, hier ga je hopelijk veel info vinden voor de keuze van de kachel.
veel lezen en waar nodig laat je de vragen maar los.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 10:13 pm

Hallo wij zijn Pascal en Francoise en hebben via dit forum gekozen voor een pelletkachel. Na verschillende verkopers afgelopen te hebben hebben en vele adviezen ingewonnen, hebben wij door heel goed advies gekozen voor de Extraflame emma. Hij is gisterochtend geplaatst door Ecolutions (moest ik even kwijt aangezien de service geweldig is) en zijn nu al heel tevreden over de kachel. Wij gebruiken de bioflam pellets en ook daar tevreden over. De uitleg was geweldig en alles wat we op voorhand gevraagd hadden komt ook al uit. Wonen in een woning die we aan het renoveren zijn en hebben de emma op de toekomst gekocht en snappen dat het nu in een kleinere ruimte nog erg warm wordt het binnenkort precies goed is. Hebben wel vandaag al een thermostaat eraan gehangen om de warmte beter te controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydi nov 13, 2012 10:21 pm

pascal en francoise welkom op het forum en veel succes met de kachel,
we horen binnenkort graag je ervaringen.

met een goede installateur aan je zijde kun je alvast op beide oren slapen Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptywo nov 14, 2012 4:26 pm

hallo, ik ben jerry en heb onlangs een pelletkachel 'edilkamin vintage gekocht. Ik heb deze kachel gekocht bij ecolutions na aanraden van enkele collega's op het werk. bij de installatie van de kachel vertelde de installateur mij over dit forum. zodoende kom ik hier terecht. tot nu toe ben ik zeer tevreden over de kachel, ook al heb ik ze nog maar een week.ik hoop hier wat interessante dingen te weten te komen over gebruik van de kachel.
mvg jerry
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptywo nov 14, 2012 4:34 pm

welkom op het pelletforum

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptywo nov 14, 2012 5:37 pm

hallo, 
Ik ben Koen 47j, al bijna 4 jaar tevreden pelletkachelgebruiker Edilkamin rose, gekocht bij Mauws in Beveren-Leie, 
en beetje op zoek om voorraad pellets aan te vullen.
Ik was eerder al eens aangemeld maar was mijn naam/wachtwoord vergeten.
groet, Koen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptywo nov 14, 2012 5:39 pm

Welkom terug dan Koen,

veel leesplezier op het forum en deel je ervaringen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 7:13 am

Hey jerry,

welkom op het forum lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Artel kachel   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 5:21 pm

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik heb in 2009 een pelletkachel gekocht.
Eerst heel veel miserie mee gehad (foutmeldingen, enz.).
Ondertussen werkt de kachel goed en geeft goede warmte.
Ik had graag willen informeren of er iemand is op dit forum die mij even kan uitleggen hoe ik de parameters moet instellen zodat de kachel MINDER pellets toegevoerd krijgt. De vlam is zeer hoog. De kachel is van het merk artel en 8,5 Kw. Alvast bedankt! Groetjes Martine.


Laatst aangepast door Marc&Martine op vr nov 16, 2012 4:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 5:36 pm

Welkom Martine,

op je vragen zul je vast wel antwoord krijgen want en zijn vrij veel Artel bezitters. Veel forumplezier toegewenst en m.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 7:09 pm

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een pelletkachel aan te schaffen, maar ben er nog niet uit welke of waar. Ik hoop hier op het forum nog heel veel bij te leren over het verwarmen met pellets!

Groetjes,

Huppelke

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 7:16 pm

Welkom Huppelke,

veel leesplezier op het forum en door veel te lezen wordt je vast wel wijzer over het verwarmen met pellets en de bijbehorende kachels.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 7:56 pm

wij zijn trotse bezitters van een edilkamin lilia plus
deze is afkomstig van vgg kachels uit ravels
werd hier hier netjes geïnstalleerd en uitgelegd door Kris
wij gebruiken de pellets van aveve en heb vandaag nog 33 zakjes gaan halen in de makro
tot nu toe zijn we super tevreden
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 8:17 pm

spoorwegstraatje,

welkom op het forum, veel suces met de kachel, eerst zeker de handleiding grondig lezen is een goed begin.
pellets: van een paar merken enkele zakjes kopen en testen, de duurste zijn zekers niet de beste...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
bvernail
Pelletje
Pelletje
bvernail


Man Aantal berichten : 30
Registration date : 11-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 10:17 pm

Hoe kom je hier terecht? Via opzoeken info pellets en kachels
Waarom een pelletkachel? Het ge sleur beu van hout.
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Edilkamin rio
:Welke pellets gebruik je? Plospan is er bijgeleverd
Ben je tevreden van je pelletkachel? Zal ik binnenkort laten weten ;-)

_________________
Edilkamin Rio vanaf 21-11-2012
Plospan pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Emptydo nov 15, 2012 10:19 pm

bvernail,

welkom op het forum, we horen graag je komende bevindingen van de kachel.
ondertussen veel lees en deelnameplezier op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 34 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: