Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 11:32 am

Hallo, ik ben nieuw op de forum. Ik heb al 6maanden een EDILKAMIN moon in huis en ik ben er Heel erg tevreden.

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 11:56 am

wie heeft jouw kachel geïnstalleerd? Goed voor anderen om te weten waar het goed is.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 12:35 pm

Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum en hoop dat het een leerzaam forum is betreft de ontwikkeling van de pelletkachel hier in Nederland.(nog niet zo bekent denk ik)Als het goed is krijg ik woensdag a.s. mijn pelletkachel.Ik hou jullie op de hoogte!Het is een Nordic fire Monica/ecoteck

joop wijnja

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 12:59 pm

Dag Jwijnja,

wij zijn ook nieuwsgierig naar jouw bevindingen.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: vraagje   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 4:06 pm

Steven,
Ik heb een vraagje:
Ik kan sinds enkele dagen geen PM meer sturen weet jij daar meer van?
Je mag antwoord ook mailen of als PM sturen.
Mvg,
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

@VGG: Jouw PM staat af
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyzo jan 22, 2012 4:35 pm

Het is het bedrijf girretz Pierre die mij de kachel hebben geplaatst . Een Heel goede service
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydi jan 24, 2012 9:47 am

Hallo ik ben Anton,
Bij het surfen op het net kwam ik dit forum tegen.
Ik stook al 20 jaar een houtkachel en hout is eigenlijk altijd voor niks gegeweest, lekker makkelijk en goedkoop Smile
Maar zoals met alles komt daar een eind aan en heb ik zitten rekenen, wat als ik hout moet kopen, weegt dat nog op tegen het gasverbruik.
Volgens mij niet. Bij het zoeken naar hout en alternatieve kwam ik de pelletkachel tegen en ben benieuwd of deze echt zoveel bespaard als men wil doen geloven op allerlei sites.
Ik hoop dat er gebruikers op dit forum zitten die dit kunnen bevestigen of voorrekenen.
Ben benieuwd, groeten Anton
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydi jan 24, 2012 11:03 am

Hoi iedereen, mijn naam is Koen, 30 jaar. Mijn vriendin en ik hebben onlangs een huisje gekocht en verbouwd in Landen en denken na om een pelletkachel in huis te nemen nu de meeste brandstoffen zo duur geworden zijn. We kennen er nog niks van, maar hopen op dit forum heel wat te kunnen opsteken... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydi jan 24, 2012 1:50 pm

@ Anton, Welkom, ik heb je berekening gezien en reageerde er negatief op. Er staan op het forum genoeg voorbeelden en info om niet terug aan een discussie voor of tegen te beginnen vind ik, surf eerst eens rond op het forum!
@ KHardy, welkom en surf hier maar eens op uw gemak rond...
Groeten en succes.
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptywo jan 25, 2012 11:42 pm

Dag

Verwarm reeds 26jaar ons volledig huis met elektro accumulatiekachels en zijn daar altijd zeer tevreden mee geweest,we wonen in een zeer goed geisoleerd massief houten huis.
Telkens we bij vrienden of familie die een houtkachel of open haard bezitten op bezoek gingen stelden we de andere warmte en gezelligheid van houtvuur vast.Dus na 26 jaar tijd voor verandering en via google hier terecht gekomen en reeds veel wijzer geworden terzake.
Om de charme van een houtvuur te combineren met de voordelen en gemak van een pelletkachel zullen we een Rika Induo laten plaatsen.
Aangezien ons huis geen schouw heeft is mijn installateur vandaag op huisbezoek geweest om dat probleem op te lossen.Doordat de Rika Induo pas vanaf deze zomer leverbaar is zullen we nog tot de volgende winter geduld moeten oefenen voordat we kunnen genieten van onze nieuwe manier van verwarmen.
Zullen via installateur Badger pallets aankopen.
Verslag van plaatsing en gebruik van kachel en pellets volgd.

Snel volgende winter.

Mvg

Manu Vdd

Terug naar boven Ga naar beneden
rloncke
Pellet
Pellet
rloncke


Man Aantal berichten : 178
Registration date : 22-01-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydo jan 26, 2012 6:56 am

Hallo
Ik ben hier terecht gekomen dankzij google.
Ik heb op 25 december een pelletkachel zelf geinstalleerd.
Edilkamin Moon.
Met een rechte dubbelwandige buis door het plafond en toekomens op het platte dak.
GROETEN

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydo jan 26, 2012 9:46 am

Hei,

ik sta al even op het forum maar heb me nog niet voorgesteld.
Onze kachel een Edilkamin Flexa staat er sinds twee dagen. Wij wonen in Peer(Limburg).
Onze eerste indruk is zeer positief. Onze aansluiting is recht door de muur met een enkelwandige schouw buiten.
Verder volg ik het forum al enige tijd en heb zelf ook al eerder vragen gesteld. Niets dan lof over dit forum trouwens.

Quido
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptydo jan 26, 2012 10:48 pm

ik ben CAJ aspirant gebruiker van Sun-maschiene warmtekrachtkoppeling, wij zaten op een verbruik van 16K m3 gas en 40k kwe, heb nu een Whispergen WKK op gas met 1KWe lopen en deze maand een Sun met 3,5KWe en zal in verbruik ongeveer 24.000 kg pellets uitkomen. ik ben benieuwd of er nog meer Sun maschiene gebruikers bestaan daar het merk in Duitsland het lootje heeft gelegd.
zijn er ook nog merken bekend met een combi ketel pellets en gas?

Groet

CAJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: hallo   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyza jan 28, 2012 1:52 pm

Hallo,

Ik ben Jean-Pierre uit Vlaams-Brabant ( Merchtem ), ik ben terecht gekomen op dit forum door te Googelen.
Ik ben sinds een tweetal maand in het bezit van een Arce Junior + pelletkachel, aangekocht bij Ecotronics te Buggenhout en tot heden heel tevreden over mijn aankoop.

De reden waarom ik de pelletkachel aangekocht heb?
Ik had vroeger een inbouwcasette van Doovre die op hout brandde, maar aangezien ik niet zo heel veel stapelruimte voor hout heb en de prijzen van het hout ook de pan uitswingen, ben ik overgeschakeld op een pelletkachel.
Ik heb ook centrale verwarming en heb daar nu een verplaatsbare thermostaat op aangesloten, die staat meestal op de badkamer of op de slaapkamer van mijn zoon, zo kan ik ook, wanneer nodig, de ruimtes verwarmen die ik niet kan bereiken met de pelletkachel.

Bij de aankoop van mijn pelletkachel was 2 ton pellets gratis ( Question ) inbegrepen, bij het plaatsen van de kachel, hadden ze 30 zakken Bio Flam pellets meegeleverd, waar ik tot heden heel tevreden over ben, geven heel veel warmte en weinig assen.

Vandaag ging ik om mijn volgende voorraad en hebben ze me Vimex, een Hongaars merk van pellets meegegeven, die werken volgens hen het best in een Acer kachel, iemand ervaring met deze pellets?

mvg Jempi

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyza jan 28, 2012 3:56 pm

als ze zeggen dat die pellets het best voor jouw kachel zijn, dan hebben ze je gewoon iets wijs gemaakt.

de meeste pellets zijn goed voor jouw kachel

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyza jan 28, 2012 4:03 pm

Ok, maar ja, ik heb twee ton te goed en een gekregen paard, mag je niet in de bek kijken he.

Ik zal volgende week, wanneer ik een aantal zakjes van die Vimex verstookt heb, in elk geval mijn bevindingen van dit merk posten.

In elk geval, bedankt voor de info.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyza jan 28, 2012 4:21 pm

dit is de fabrikant: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyza jan 28, 2012 6:33 pm

Hoi allemaal,
Mijn naam is peter renders,ik heb in het begin van de winter een pelletkachel van Edelkamin gekocht de Funny namelijk.
Ik ben zeer tevreden van de werking van de kachel de plaatsing daarentegen iets minder Smile
Dit laatste voornamelijk door de onhandigheid van de plaatsers zelf, maarja niemand is perfect en ik heb de laatste prulletjes zelf opgelost.
Ik volg dit forum al enkele maanden voor de aankoop van de kachel en dit heeft zeker ook geholpen i.v.m. de aankoop van de kachel.
Ik ben nu al verscheidene malen aan het experimenteren gegaan met allerlei pellets nl. Bioflam, Mandi(brico), german pellets(aveve)en als laatste Lava pellets(over deze kan ik nog niet veel over vertellen).
Nu op moment steken de Bioflam pellets erbovenuit nl. niet veel zaagsel en weinig aanslag op de ruit.
Ik heb op dit forum ook al gelezen over groepsaankopen voor pellets en ben ook bereid hieraan deel te nemen.

Ziezo dit was voorlopig alles wat ik wou vertellen en nog eens bedankt aan Steven voor het runnen van dit forum pelletforum
Greets peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptywo feb 01, 2012 7:51 pm

hallo,

ik ben andele ik woon in het hoge noorden friesland berltsum.

heb nu een jaar pelletkachel aan het draaien bij rispens in norg nu tolbert vandaan en bevalt me super.

had nu wat last van koek in bakje vandaag pijp schoon gemaakt en draait weer super dankzij het forum vandaar nu nieuw hier.

heb een artel 8.5classic en heb 30kante meter kamer gaat super afgelopen jaar ma 300kuub gas.

gebruik nu wel donkere pellets zijn warmer en liggen langer denk goed om afstelling[word keurig via mail op gestuurd]

en nog een kompliment voor rispens uit tolbert goed afhandeling en nederlandse gebruiksaanwijzing en super uitleg en brandend te zien.

dus mensen koop een pelletkachel.

gr andele
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptywo feb 01, 2012 8:59 pm

Welkom hier!!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Extraflame Comfort P80   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 5:14 pm

Hallo pellet liefhebbers !

Hoe kom je hier terecht? Ik zocht online naar een handleiding, nadat ik in Spanje enkel een Italiaanse manual erbij kreeg 8-)
Waarom een pelletkachel? Reuze voordelig, makkelijk in gebruik
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? inbouw Extraflame Comfort P80
Welke pellets gebruik je? enerpellet, een zak kost hier 6 euro en daar doen we ruim 2 à 3 dagen mee ('s nachts gaat de kachel uit)
Ben je tevreden van je pelletkachel? Voorlopig zeer tevreden, al heb ik nog een hoop vragen que gebruik en instellen, hoe lang laten branden enz



Laatst aangepast door Steven op za feb 04, 2012 2:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : geen reclame, ook niet voor een B&B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 5:16 pm

Petra,

geen mailadresof telefoonnummer op het forum vermelden.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 6:08 pm

Welkom Petra,

6E voor een zak pellets?Van 15KG??

Verschrikkelijk duur!!!!

Grtz,

Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 6:59 pm

In Spanje hebben ze de zon wel gratis hé Pedro Laughing

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 7:23 pm

hallo ik kom hier terecht omdat ik zoveel problemen hebt , en hier raad zoekt
Ik heb twéé maanden geleden een pelletkachel tsp gekocht en niets dan last, Dit laatste voornamelijk door de onhandigheid van de plaatsers zelf, nu kan ik om het uur het brandpotje leeg maken, is de schouw niet goed ,of de kachel niet goed afgesteld, maar de verkoper is nu kwaad op mij omdat ik zegde dat het niet kan,hoe hij dat geplaats heeft,nu zou ik moeten weten
hoe ik in de parameters geraakt, anders moet ik de kachel verkopen, er is maar ene verdeler in begié, of zijn er nog in nederland,


Laatst aangepast door fonske op vr feb 03, 2012 9:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
john-159
Pellet
Pellet
john-159


Man Aantal berichten : 134
Leeftijd : 59
Registration date : 07-03-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Emptyvr feb 03, 2012 7:29 pm

@fonske

wat bedoel je met slecht geplaatst? Miss kunnen ze je hier op het forum verder helpen als je wat meer info geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: