Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 60 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 59 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4780
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 08, 2012 3:57 pm

Bedoel je stofvorming door de ventilatoren?Dat heb je natuurlijk altijd bij iets dat werkt met een ventilator,wij hebn hier ook redelijk last van,maar de warmte primeert e!:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 08, 2012 5:00 pm

gaan de groene mods nu ook off-topic gaan.... Twisted Evil ....dacht dat het ging beteren

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 08, 2012 6:18 pm

Wij zijn al een tijdje verschillende winkels aan het aflopen op zoek naar een pelletkachel...
momenteel valt ons oog op een Palladio maar we zoeken er onder andere hier wat meer informatie over, + en - punten!

groetjes MissM
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 08, 2012 6:52 pm

Zal me dan ook maar even voorstellen:
Mijn vriendin en ik wonen in een gezellig huisje in de buurt van groot Hasselt.
Bij de bouw hebben we een schoorsteen voorzien om een houtkachel te installeren, maar aangezien we zelf ook geen hout hebben lijkt een pelletkachel een perfect alternatief waardoor we zelfs wat zouden kunnen besparen.

Wat me wel opvalt na enkele winkels bezocht te hebben dat er heel veel tegenstrijdigheden naar boven komen:
- type schoorsteen dat nodig is (wij hebben van die schoorsteenpotten in een schouw, vertrekkende vanaf het plafond in de living)
- de sterkte van de kachel nodig voor onze ruimte (living + keuken 50m², 123m² volume)
- de merken (iedere verkoper heeft zo zijn eigen voorkeur)
- ...

Hoe kom je hier terecht? -> Google
Waarom een pelletkachel? -> gezellige warmte, eventuele besparing is mooi meegenomen
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Zijn nu volop aan het zoeken

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 08, 2012 9:25 pm

Goede avond iedereen,
Even me voorstellen . Mijn naam is Viviane en wonen in Merksem (Antwerpen).
Ben al even aan het rondneuzen op dit leerrijk forum .
Wij zouden ook graag een pelletkachel aanschaffen .
Zijn gaan kijken naar een MCZ Philo , voor ons is een smalle pelletkachel het beste .
Deze zou de living en de keuken moeten verwarmen .
Totale oppervlakte 127 m3 .
Graag enkele reacties ivm met modellen .
Gaan zeker nog langs verschillende zaken .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 09, 2012 2:26 pm

Hoi,

mijn naam is Patrik
woonachtig rond leuven.
Sinds enkele dagen geregistreerd op dit forum op zoek naar info over pelletkachels en al een hele hoop info gevonden. Op dit moment een beetje aan t twijfelen tussen een edilkamin of een ecoforest kachel. Dit weekend ga ik me eens informeren bij een shop en dan zien een keuze te maken. Alle tips zijn welkom :--)
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 09, 2012 3:29 pm

Welkom hier patrick!

Indien vragen-->shoot:-)

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 09, 2012 4:16 pm

Hallo Allen,

Ben nieuw op dit forum, erg leuk om van gedachte te wisselen met bezoekers die ook iets hebben met het fenomeen pelletkachel. Heb sinds enkele weken een extraflame pelletkachel mini comfort en heb er erg veel plezier van.
Jammer alleen dat de verkoper geen nederlandse beschrijving had, dus zal ik het met de engelse handleiding moeten doen.
Is wel lastig omdat mijn technisch engels niet heel best is en dus niet helemaal begrijp wat er bedoeld wordt.
Maar misschien dat ik via dit forum toch nog eens aan een nederlandse handleiding kan komen.

Mvrgr,

CvR
Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 09, 2012 8:50 pm

@Vivke:
een handelaar in de buurt is Goeyvaerts in Deurne; Daar heb ik m'n MCZ Toba vorig jaar gekocht.
Kan je met een kanalisatie in de keuken geraken ? Zoniet is 127m³ wel veel om dan nog warmte van living naar keuken te laten vloeien (tenzij het 1 vertrek is); Hangt natuurlijk ook van de isolatie graad van de woning af.
Hoor ook zeer goed naar het lawaai van een brandende kachel van het type dat je wil kopen;
Zowel kachel vermogen als lawaai waren voor mij een ontgoocheling.

Gr,
Boxke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 09, 2012 10:49 pm

hallo,
mijn naam is Danny en ik kijk regelmatig op het forum,waar ik meestal zeer goede en intersante informatie vindt en veel reacties van andere forumleden
Wij zijn in bezit van een mcz suite waar we zeer tevreden van zijn.
Wij hebben de luchtaanzuiging aangesloten in onze gang zodat we véél minder lawaai hebbenin de ruimte waar de kachel staat

groeten Danny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyvr jan 13, 2012 9:50 pm

Hallo,

Pedro heeft de afbeelding van onze kachel geplaatst ( mijn dank). Ik heb inmiddels wat adressen en telefoonnummers van bedrijven die in pelletkachels doen gekregen maar ik weet nog steeds niet welk type kachel onze is. Volgens mij is het een karmek, maar kan iemand mij misschien vertellen welk type het precies is? Want dat is wel handing als ik iemand benader om me te helpen bij het instellen van deze kachel. Zie bericht 372 voor de afbeelding. Alvast bedankt. Groetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyvr jan 13, 2012 9:59 pm

Steven,weet jij welk type kachel dit is?kachel aangekocht bij uw 'vriend' geek Gilbert

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 15, 2012 11:07 am

Hallo iedereen,

Ik ben Marc en woon in Brugge.
Zo'n 3 jaar geleden heb ik mijn appartementje volledig gerenoveerd.
Oorspronkelijk werd er verwarmd met een gaskachel in de living en elektrisch (50j oud) in de andere kamers.
Ondertussen ligt er overal CV maar ik heb toch geopteerd om een pelletkacheltje in de living te plaatsen, nl een Edilkamin Iris Plus
Enerzijds voor de gezelligheid maar ook om de verwarmingskosten wat te drukken.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn 'stoofke'.
De voordelen ervan zijn:

- Eenvoudig in gebruik
- De ruimte is zeer snel warm
- Gezelligheid
- Zeer voordelig

Nadelen:

- Nogal lawaaierig. Overdag is het niet erg storend maar bv 's avonds wanneer men TV kijkt, moet je het volume toch wat hoger zetten.
- Na een tijdje wordt het te warm. (Ondertussen heb ik dankzij uw forum gevonden hoe ik de pellettoevoer moet minderen Smile )

Momenteel gebruik ik nog steeds de pellets die bij aankoop van mijn kachel werden bijgeleverd, nl green energy.

groetjes




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 15, 2012 4:38 pm

Voila, de kogel is door de kerk. We hebben gisteren een Como met thermosteen besteld. Hopelijk kan die snel geplaatst worden en kunnen we beginnen met de merken van pellets te testen. Dat gaat spannend worden als ik zo al de posts over de pellets lees Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 15, 2012 5:57 pm

welkom allemaal!

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Keteltje
Pellet
Pellet
Keteltje


Man Aantal berichten : 55
Registration date : 15-01-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 15, 2012 9:33 pm

Hallo allemaal,
wij hebben recent een Edilkamin Ottawa pelletketel geplaatst.
Tot nu toe zeer tevreden, ik hoop dat dit ook zo blijft.
Ik hoop hier ook wat meer te vernemen van andere bezitters van deze ketel en eventueel ook te kunnen deelnemen aan een groepsaankoop van pellets in mijn regio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyma jan 16, 2012 12:29 pm

hoi hoi iedereen,
ik ben hier terecht gekomen via internet, wa zoeken en doen over pelletkachels en daar waren jullie dan.
wij hebben een naturline pelletkachel, pellets die we gebruiken voor het ogenblik zijn biodela.
tot nu toe zijn we er tevreden over. maar we zouden willen overschakelen(eventueel) naar hargasnner classic cv. nu ja de aankoopprijsis ook niet echt goedkoop.wij verwarmen er nu enkelonze living mee(huidige kachel).maar we willen ons huis volledig verwarmen. gang, slaapkamers enzo, zijn nu te koud.is er iemand die anders ervaring heeft met een pellet kachel met extra kanalisatie? graag hadden we een paar bevindingen geweten daarover.

groetjes en dank bij voorbaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptydi jan 17, 2012 8:46 pm

hallo ik ben nieuw op het forum maar heb mijn pellet kachel al ruim 2 jaar is een TMC 9kw denk ik ,en ben er tevreden van .
ik ben hier gekomen via google toen ik naar een handleiding zocht
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4488
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptydi jan 17, 2012 9:12 pm

De TMC handleiding kun je hier in 't engels of frans opvragen vergeet het model niet te vermelden


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptydi jan 17, 2012 9:23 pm

Hoi Steven,

zoals je zei even voorstellen.
Ben woonachtig in de regio meetjesland. Heb een pelletbrander St roch staan, voor complete
verwarming en warm water.
Voordeel besparing tegenover stookolie.
Klein nadeel regelmatig schoonmaken ketel en brandermond. Elke 14 dagen /30minuutjes.

Vnd ook dat pellethandelaars niet erg te bewegen zijn om iets van prijzen af te doen.
Ook al is er een verschil tuusen het bestellen van 1 pallet of 10 pallets.

Jullie site ken ik al een tijdje, gevonden via het surfen.. staat toch regelmatig
wat info op.
Grtz,
Plumo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyza jan 21, 2012 1:21 pm

Hallo,
ja ik ben hier nieuw, zie door het bos de bomen niet meer, iedere verkoper geeft me andere informatie, heb een pelletkachel gekocht bij Makro, eerste probleem aansluitstukken hebben ze niet, ik heb een bestaande schouw van 7,5m volgens de ene moet ik een flexibel installeren tot boven op het dak, volgens de andere gewoon aansluiten op de schouw, ik kan kiezen voor de gulden middenweg maar ik weet het allemaal niet meer. Sad
Vandaar dat ik hier eerder toevallig mijn licht even kwam opsteken, het is leerrijk maar toch weet ik het nog steeds niet.
Groetjes Kelbie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyza jan 21, 2012 1:23 pm

Hallo,
Zoals zovelen onder jullie hier terechtgekomen via google,had al een paar bemoedigende verhalen gehoord over pelletkachels via collega's op't werk en heb dan een paar weken zo nu en dan op het forum aan't rondlezen geweest over het wel en wee,pro's en contras van zo'n "ding".
Waarom,...natuurlijk voor de kosten te drukken op men stookolie factuur...echt nie meer te doen tegenwoordig,...heb dan maar de knoop doorgehakt en vanaf deze week staat er hier een MCZ mercury te branden.
Kreeg er ook nog een 300kg pellets bij van het merk German pellets.
Brand mooi en weinig afval,en gemakkelijk te reinigen.De eerste paar dagen wel wat last gehad van reukhinder en ook was het wat "mistig" binnen maar dat is voorbij.
Ik hoop hier nog dikwijls op het forum te komen voor nog wat bij te leren over deze kachels.
Groetjes,
Rudy


Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyza jan 21, 2012 4:15 pm

welkom allemaal!

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyza jan 21, 2012 11:18 pm

Goede avond beste mensen,

Ik ben zojuist nieuw lid geworden en via google hier terecht gekomen.

XXXXXXXXXXXXXXXX verwijderd wegens reclame

Vr.groet van,

Richard



Laatst aangepast door erwin op za jan 21, 2012 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : reclame)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 22, 2012 10:24 am

eco-pelletkachels,

welkom hier maar wel voorzichtig zijn met reclame (geen).

Jouw info staat nu ook op het pelletforum.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Emptyzo jan 22, 2012 11:32 am

Hallo, ik ben nieuw op de forum. Ik heb al 6maanden een EDILKAMIN moon in huis en ik ben er Heel erg tevreden.

Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: