Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 58 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 57 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptyzo okt 14, 2012 2:30 pm

Welkom Kristiaan en bedankt voor het alsnog even voorstellen. Niet vergeten even de spelregels voor verkopers goed te lezen en deze op te volgen, dat is de beste garantie voor een plezierig verblijf op het forum.

Een goede verkoper met technische kennis zal zeker een aanwinst zijn voor de leden.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptyzo okt 14, 2012 7:22 pm

terecht gekomen via de gekende weg google

waarom pellets , momenteel stoken we op gas maar de rekening slaagt meer en meer tegen, via kennissen die al een pellet hebben staan ons toch maar eens in verdiept.en via de firma imexcs hun zeer degelijke uitleg een piezzeta besteld de p958 in het bordeaux
welke pellets weet ik nog niet ik kreeg een halve pallet bij maar weet het merk nog niet;
de levering en plaatsing gebeurt over een 6 tal weken dus de tevredenheid moet ik nog afwachten. deze kachel moet een vrijstaande woning verwarmen van een 150m³ redelijk goed geisoleerd en binnenkort word het dak ook vernieuwd en geisoleerd.
greetzz Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptyzo okt 14, 2012 7:32 pm

Welkom Chris,

de aanhouder wint en een euromuntje valt sneller dan een 10 eurobiljet. We zien je ervaringen graag op het forum verschijnen en ik wens je veel leesplezier.

M.v.g.,
Dicki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: mij even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptyma okt 15, 2012 9:42 pm

ik ben gert
ik heb twee pellet kachels, beiden van het merk thermorossi, een ecotherm 1000 en een insert 49 sinds enkele weken.
ik ben van beide kachels zeer tevreden, en doe zelf het onderhoud.
ik heb mij op het forum aangemeld omop de hoogte te blijven van de laatste nieuwigheden ivm pellets en pellet kachels

mvg

gert
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptyma okt 15, 2012 9:44 pm

gert bedankt voor de voorstelling en welkom op het forum Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 6:06 am

Hallo iedereen,
tot nu toe heel tevreden vam onze pelletkachel,
een edilkamin seven.
weet er iemand of het klopt dat je de aansluitng achteraan
voor de lucht wel of niet moet gebruiken?
We hebben een beetje last van geurhinder.
kan dat zijn omdat de lucht niet aan gesloten is?
grtjs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 7:01 am

Welkom jellot,

als je externe lucht kunt aanzuigen is dat aan te bevelen. Die geurhinder is denk ik de nieuwigheid van de kachel en die verdwijnt snel.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 1:37 pm

Wachten duurt altijd lang Sad Hopelijk komt het telefoontje snel en komen ze mijn bestelde kacheltje plaatsen #Piek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 1:47 pm

Ook hier nog een paar daagjes wachten,intussen al plaats gemaakt om de kachel te instaleren. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Zoek handleiding en parameters van edilkamin seven.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 4:15 pm

Hoe kom je hier terecht?Ik was op zoek op internet naar een serieuze handleiding en parameters om mijn kachel zelf af te stellen,omdat de verkoper zijn kat stuurt.
Waarom een pelletkachel?Stookte houtkachel? zelf zagen enz...ik was dat stof,lawaaien gesleur beu. affraid
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?Mijn kachel is een edilkamin seven
Welke pellets gebruik je?pellets van edilkamin zelf.Girretz pellets woodspellets plus A1
Ben je tevreden van je pelletkachel?dat zal ik nog moeten ondervinden.

Ikben op zoek naar een uitgebreide handleiding en de parameters van een edilkamin seven. study
Bedankt op voorhand.


Laatst aangepast door hootch op di okt 16, 2012 4:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 4:21 pm

Welkom op het forum hootch,

handleidingen en parameters worden pas verstrekt vanaf 5 geplaatste zinvolle berichten en zijn dan per PM bij admin Pedro aan te vragen.

Ondertussen kun je natuurlijk veel lezen over je kachel en kijken wat andere gebruikers posten. Veel forumplezier!

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 4:59 pm

Bedankt Dick . Graag wat meer uitleg over die 5 zinvolle berichten als het kan!!
thanx hootch.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 5:04 pm

Welkom Hootch,

handleidingen en parametes kunnen verkregen worden zoals Dicktwist zegt na 5zinvolle berichten,bijv een post over uw ervaringen met de kachel/de gebruikte pellets,meedoen aan discussies op het forum,...

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 5:06 pm

Hootch,

Je hebt er nu al twee geplaatst (min of meer). Door gewoon deel te nemen ben je al snel aan de taks. Dit is een maatregel die het forumbeheer heeft ingesteld om te voorkomen dat mensen even snel de gezocht info komen snoepen en vervolgens hoor of zie je ze niet meer.


In ieder geval dient je verkoper in eerste instantie te zorgen voor een deugdelijke handleiding in het Nederlands. Dat daarin geen parameters staan is normaal maar de bediening en gebruik van de kachel zal daar toch in staan.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: welkom   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 5:12 pm

hallo ik ben eric
en ben uit de buurt van mechelen
mijn kachel is een karmek one alice
ik vond dit forum door te googelen
ik heb al veel bij geleerd hier maar er
moet nog veel input bij komen
gegroet alle pelletjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydi okt 16, 2012 5:16 pm

Welkom Eric,

als jij zorgt voor input voor het forum zorgt het forum voor input voor jou. Gewoon veel lezen, vragen stellen en beantwoorden en dan gaat alles vanzelf.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 10:05 am

Hoi ,
Ik ben jellot (=Geert)
Vorige week een edilkamin seven gekocht.
We zijn redelijk tevreden van de werking v/d kachel.
Enig nadeel tot nu toe is de regeling v/d temp. op de laagste
stand nl. 10*C dan is het nog steeds 22*C.
Weet er misschien iemand raadt mee?
We gebruiken pellets van het merk burnme te koop
in kaprijke.
Ik heb reeds op het forum gelezen dat dit misschien kan opgelost
worden door een andere instelling van bepaalde parameters.
Ook wordt ik gewaar dat er een lichteroet aanslag is op het glas
hetgeen er zou op wijzen dat ik geen optimale verbranding heb.
Weet er iemand raad?
grtjs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 10:22 am

Welkom Jellot,

de handigheid met een forum komt vanzelf door actief te zijn, lezen, vragen en informatie delen.

Een paar opmerkingen, ieder kachelruitje wordt vuil. Dat je met het veranderen van parameters de kachel kunt bijsturen klopt maar met jouw kachel met het Leonardosysteem zal dat niet echt nodig zijn.

Dat het warmer wordt dan de gevraagde temperatuur is ook normaal, de buitentemperatuur is zo hoog dat de kachel op minimum vermogen meer warmte afgeeft dan dat er verloren gaat.

Als je via via in staat bent de DVD op een Windows PC uit te lezen heb je een uitgebreide handleiding waar bijna aales in staat.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 10:30 am

Jellot,

in de volgende link heeft forumlid Dan12 in bericht 11 de handleiding van de Seven geplaatst, klikken op de links en je bent voorzien: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 10:37 am

Hoi dicktwist,
bedankt voor uw snelle reactie.
zal gauw eens naar de link surfen om te kijken
of er daar meer info staat over het gebruik v/d display, en of
ik bepaalde zaken wel of niet mag aanpassen.
grtjs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 1:41 pm

Hallo wij zijn geinteresseerd in een pelletkachel en vinden hier veel informatie. We wonen in Nederland. Ik merk dat jullie in Belgie al veel verder zijn met pelletkachels! Leuk forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 1:58 pm

Niet alleen met pelletkachels hoor lacher

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 2:03 pm

Mariëtte1968,

welkom op het forum en de eerste stap zou kunnen zijn om op de banner midden boven deze pagina Nieuwe Leden te klikken en daar eens te gaan lezen. Forumregel, voorstellen nieuwe leden en de FAQ.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 5:17 pm

Ik ben Kristof, door omstandigheden huiseigenaar op mijn 26e pas. Daarom nog veel te leren.
Ik heb momenteel een CV van +30 jaar oud op mazout waar ik een slordige 3000 liter mee op stook per jaar voor verwarming en warm water.
Ik ben nochtans zelden thuis en stook tot 19°. Ik heb ongeveer berekend dat ik een kleine 1000 liter gebruik voor enkel mijn warm water Shocked Mijn huis is niet supergoed geisoleerd maar het is wel geisoleerd dus de voornaamste oorzaak lijkt de verouderde CV te zijn.

Vandaar dus dat ik alternatieven aan het bekijken ben en voorlopig lijkt een pelletkachel in combinatie met een elektrische boiler (voor mijn budget) de meest voordelige optie.
Ik weet echter nog niet welke kachel, ik heb 2 beschikbare schouwen, 1 met open haard waar dus een inbouwkachel zou inkunnen of een uitbouw die iets centraler ligt in het huis.
Tijdens mijn zoektocht naar een leverancier in Limburg, ben ik toevallig op dit forum uitgekomen. Ik heb bij een aantal leveranciers al wat positieve en negatieve comments gezien, vandaar dat ik nu niet goed weet waar het best te gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptywo okt 17, 2012 5:22 pm

Kristof,

welkom op het forum. Voel je vrij om vragen te stellen en aan dialogen mee te doen. Veel lezen en de zoekfunctie gebruiken maakt je zoektocht al een stuk eenvoudiger.

Veel forumplezier en m.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Emptydo okt 18, 2012 3:13 pm

hey ik ben kevin,

ik heb ondertussen een goede week geleden een pelletkachel laten plaatsen. dit vooral door de duurdere gas-prijzen en de gezelligheid van de warmte.

na meerdere winkels te gaan bekijken zijn we uiteindelijk gegaan voor een blue fire diamante met keramische afwerking.

de installateur heeft deze direct op punt gesteld door parameters te veranderen in het menu, en het resultaat overtreft echt de verwachtingen. en dit met de green energy pellets.

het is plotseling veel plezanter om het warm in huis te hebben.

mvg aan iedereen kevin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 28 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: