Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 78 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 77 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptywo dec 21, 2011 4:07 pm

@shadow10 proficiat met je mcz je gaat er geen spijt van hebben

@chinabelgium2003 ook proficiat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyvr dec 23, 2011 9:58 pm

Hoi, ben al even de site aan doorgronden en hier is heel iets info te vinden. Ben in afwachting van een piazetta p963classic . Word binnen een paar weken geleverd normaal gezien . Denk dat ik een goede keuze gemaakt heb zo te horen hier . groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 7:17 am

Sinds augustus 2011 hebben we een edelkamin moon laten plaatsen.
We hebben dit model gekozen vooral omdat we dit de mooiste vonden. We hebben ze laten plaatsen door een firma uit weelde. Heel korte leveringstermijn in de zomer.

We verwarmen (voorlopig) met lava pellets. Deze kregen we een pallet gratis. Ondertussen hebben we al enkele andere merken geprobeerd omdat onze pallet bijna op is en we niet altijd zo ver willen rijden ervoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 7:46 am

De nieuwe leden 'schieten' weer uit de grond zie ik Laughing
Allen welkom hier!!!!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 10:57 am

Halo iedereen,
ik ben Angelo uit Limburg, heb al ongeveer 2.5 jaar een sideros quadra 8, ben er super tevreden van! deze pelletkachel komt uit Italië heb deze in der tijd laten overbrengen.
maar nu heb ik er een probleempje mee :-(

probleem --> tijdens het verbranden van pellets is mijn kachel uitgevallen (spanningsloos) tot gevolg geen ventilatie meer, hier door heb ik wat rook in huis gehad, bij het controleren van mijn gebruiks handleiding heb ik een schema gevonden die aangeeft dat er een zekering van 4A op de printplaat bevind. deze was inderdaad doorgebrand. zou iemand mij kunnen vertellen wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Nu ben ik op zoek naar een sideros verdeler
Hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen

greetz



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 11:35 am

Hallo,

Net als vele anderen ben ik hier terecht gekomen tijdens mijn zoekactie naar een pelletkachel.
Ik volg jullie forum al enkele maanden. Wij hebben centrale verwarming op aardgas en in de living stond er nog een gaskachel die we af en toe eens lieten branden voor de gezelligheid/sfeer. Maar deze gaf niet de voldoening die we ervan verwachte en de gasrekening liep dan ook nog eens serieus op.('Sad')

Na mijn speurtocht hier op het forum zijn we overgegaan tot de aankoop van een Rika Revo. Deze brand nu van 's morgens tot 's avonds tot onze grote voldoening. De c.v. staat nog zelden aan. Hebben intussen ook enkele merken van pellets getest. Bij onze kachel vallen de german pellets het best in de smaak. Hebben dus net een pallet aangekocht. Vuurkorfje kijk ik om de twee dagen na (lichtjes koekvorming), stofzuigen 1 keer per week.
Denk dat ik nog veel plezier ga beleven aan mijn kachel.
Zou dan alvast alle mensen op het forum willen bedanken die met hun ervaringen en tips bijgedragen hebben om een juiste beslissing te nemen in verband met de kachelkeuze.

('pelletforum')
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 12:23 pm

Angelo,

via deze link kom je terecht bij de verdelers van uw kachel:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Naar ik lees is er ene in Neerpelt/overpelt.

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 24, 2011 12:25 pm

Patjepellet,

welkom hier!

Grtz,
Pedro

Nogmaals es het bewijs dat een forum als dit wel degelijk ziijn nut heeft en vele mensen beinvloed bij hun keuze! tof

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 2:07 pm

ik ben hier geraakt door te surfen op het internet(google)
wij zijn gaan denken aan een pelletkachel uit protest voor de gas en olieprijzen en het monopolie dat die grote jongens hebben
we hebben geinformeerd her en der en vonden de pelletketels veel te duur vandaar dat wij over de grenzen zijn gaan kijken
we zijn zelfs zover gegaan dat we een bedrijfje gestart zijn
de pelletketel voor ons word de Fuzzi logic van kostrzewa (polen)
en zijn er importeur voor nederland van geworden
eigenlijk kwam ik hier vanwege het idee om zelf pellets te gaan maken (de pelletmachine dus)
wel tot zover mijn verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 2:32 pm

hallo, wij hebben een pettelkachel, van Everflam, en die is dus failliet. Bij levering stond erbij dat het om de everflam 71 model SF.Eco ging maar ik ben ik inmiddels achter dat het een Karmek is, en ik denk de baby diva. Heb een lijst met instellingen gekregen maar als ik dat instel krijgen we de kachel niet meer aan het branden. Heeft iemand gegevens om deze kachel zo in te stellen dat alles weer werkt? Dat zou heel mooi zijn want momenteel krijgen we hem niet meer aan, en dus hebben we voor nood een electrische kachel aan, en dat is duur stoken !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 3:34 pm

Hallo,
We hebben een pelletkachel uit Belgie, bedrijf inmiddels failliet, dus proberen we langs deze weg aan oplossingen te komen. Heb een lijst met instellingen, maar dit lukt nog niet zo, en momenteel lukt het zelfs niet eens om de kachel aan het branden te krijgen. Hoop echt dat langs deze wijze iemand ons kan helpen. Het gaat om een Karmek , maar of het no een baby diva of een elena is , is ons niet duidelijk. Volgens de verkoper 7 KW.
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 8:51 pm

van de elena heb ik wel wat parameters liggen.

Ik ken een installateur in Belgie die het kan maar ik weet niet of hij zover wil rijden.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 9:38 pm

Pelletstoker,

kunt u,om u zo vlug mogelijk uit de nood te helpen,ook geen beroep doen op een installateur(van een ander merk) uit Friesland?In Dokkum is er ook een pelletkachelwinkel heb ik gezien,en als mijn geheugen me niet in de steek laat ligt Dokkum maar enkele kilometers van u vandaan...

Ja Steven,kan me wel voorstellen dat niet iedereen es ff heen en terug naar Friesland wil rijden(alhoewel de streek daar prachtig is Wink )

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyzo dec 25, 2011 10:39 pm

wist niet dat het zover was. die zal het niet doen

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyma dec 26, 2011 8:49 am

@Steven Ge kunt dat niet weten he, Als ze het niet in hun avatar zetten drunken Het is mms wel gemakkelijker voor mensen die eens willen helpen met problemen.

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Hallo iedereen!   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyma dec 26, 2011 4:40 pm

Ik ben hier terecht gekomen via Google tijdens het opzoeken van Belgische bedrijven die pelletkachels verkopen en plaatsen.

Wij verzamelen deze bedrijfsgegevens in onze bedrijvengids.

Ik nodig iedereen vriendelijk uit om een kijkje te komen nemen Smile

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Alle reacties meer dan welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 3:12 pm

Ik ben nieuw op het forum.
Ben op zoek naar info over pelletkachels en pellets.
Weten nog niet welke model of toestel we gaan plaatsen, daarom is alle info welkom van de andere forumgebruikers.
Ruimte om te verwarmen bedraagt 140 m3 en eventueel de veranda dan 220 m3.
De stookolie wordt duur en zoek een alternatief.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 4:22 pm

Ben al in Dokkum geweest maar daar willen ze alleen kachels repareren die ze zelf hebben geleverd.
Ik heb een foto van onze kachel, misschien kan iemand ons vertellen welk type dit precies is, en komen we dan verder. Het lukt me zo even niet om de foto nu toe te voegen, maar ik kan ze natuurlijk wel mailen.

groetjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 4:53 pm

Pelletstoker,je hebt mail Smile

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 5:08 pm

Pelletstoker,

je zou het kunnen proberen bij t Stokertje Kachelhuis Friesland in Joure of ander RR Trading in Tolbert (staat op het pelletforum).

Suc7,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 7:24 pm

Hoe kom je hier terecht?via google
Waarom een pelletkachel?om mijn magazijn te verwarmen
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?heb edillkamin iris up opmoment
Welke pellets gebruik je? pellets van green kachel
Ben je tevreden van je pelletkachel?zeker tevreden


Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 9:06 pm

Kachel van Pelletstoker is er dus ene van den Gilbert van Everflam

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydi dec 27, 2011 10:30 pm

Hoi ,

Ik ben nieuw op dit forum . Wij zijn een jong koppel uit Ramsel (Herselt) en hebben een oud huis gekocht van 1949 dat we volledig zoeken te renoveren. Voor verwarming dachten we voor de living/keuken (1 ruimte) te verwarmen met een pelletkachel en de slaapkamers boven met warmtepomp lucht/lucht (hebben ook zonnepanelen liggen van 5580 kw om de groene lening nog te benutten) . Via dit forum hoop ik meer te weten te komen over pelletkachels en pellets. Ik denk dat dit momenteel de goedkoopste manier is voor te verwarmen met de stijgende prijzen van mazout en brandstof en het lijkt me ook veel makkelijker dan houtkachels (minder vuiligheid , minder werk). Zijn er toevallig mensen in onze buurt waar we misschien eens kunnen komen kijken naar zo'n pelletkachel in werking ? Wat zijn de betere merken onder de kachels ? Kan ik misschien beter wachten tot batibouw om te beslissen voor acties en promoties ? Tips voor ons zijn steeds welkom.

Alvast bedankt voor jullie reacties .

Johan & Lena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptydo dec 29, 2011 8:35 pm

hallo,
ik ben Harry,

Hoe kom je hier terecht?/via google
Waarom een pelletkachel?/co2 neutraal en een gezellig vuur in de woonkamer(geen gesleep met hout zoals voor een houtkachel)
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?/we hebben de irisplus aangeschaft in oktober 2011

wij zijn in het bezit van een ires plus,ik heb momenteel met de instelling cp wat uitgeprobeerd.(wat ergens op het forum staat vermeld van -10 tot -30 % verminderd op de installateurs instelling)
maar op het moment dat ik hem -2 of -3 zet gaat het tijdens het branden wel goed maar als je hem de volgende dag opstart gaat hij in de 2e fase in storing.
zijn er nog meer afstel mogelijkheden mogelijk?(de installateur instellingen)

in het algemeen is de stand p1 voor de ruimte al groot(150 m3) bij de buiten temperaturen tot 5gr. (helaas is het dit jaar nog niet veel kouder geweest)
voor de rest prima tevreden over de kachel.
hoop dat iemand me kan helpen aan de gegevens, om eens goed te kunnen uitvinden wat de beste afstellingen zijn.
gr Harry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 31, 2011 11:23 am

@ Pedro,
bedankt voor de tip,
maar die in Neerpelt had ik al gebeld die is er mee gestopt Sideros te verdelen en had mij aangeraden die in Oostende (Edelflam) maar hij zou definitief gestopt zijn :-(
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Emptyza dec 31, 2011 1:12 pm

die in oostende is al een tijd gestopt.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 15 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: