Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32177
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 12:41 am

stickwise welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 11:39 am

Hallo,Ik ben Johnny. Na wat onderzoek ben ik van plan een Edilkamin funny aan te schaffen, ik hoop een goede keuze.
Sinds kort lid van jullie forum en leer elke dag bij. Het lijkt me wel een moeilijke keuze om de juiste pellets te kopen. Het zal testen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 11:44 am

Welkom op het forum Johnny,

veel lezen is het parool en ervaring opdoen. Pelletkeuze is afhankelijk wat je tegen een betaalbare prijs kunt krijgen, veel leden kopen hun pellets bij de Makro en zijn daar tevreden over.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 10:44 pm

hallo iedereen ik ben eric ,en groet allemaal ,ik ben sinds kort ook een pelletstoker met een nieuwe kachel de karmek one alice 10kw aangesloten op een bestaande schouw die goed trekt ,de kachel is reeds 3x op 1 week afgesteld door de technieker maar wij zweten ons nog steeds kapot ,ik ben nu op zoek naar de parameters om ze zelf eens te kunnen afstellen ,ik heb al met de set knop gespeeld maar geraak niet in het menu en zie geen parameters oid ,volgens mij geeft ze gewoon te veel (te snel) pellets om de 5 seconden,ik heb ook al verschillende pellets geprobeerd en die van colruit zijn tot hier toe de beste daar start de kachel snel mee op ,zonder de :woef; die ik met de gratis bijgeleverde pellets soms had met een living in rook gehuld tot gevolg ,maar de vlam is veel te hoog,de technieker stelt ze af en s'anderendaags is het weer het zelfde liedje een vlam tot bovenin de kachel ,graag wat hulp groetjes eric
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 10:49 pm

erictg welkom op het forum, je valt binnen met een hoop vragen,
gebruik de zoekfunctie eens dan vind je al veel nuttige info,
parameters worden hier pas gegeven na 5 zinvolle berichten

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptywo okt 10, 2012 11:13 pm

Ericgtc,

welkom hier!

Normaal kan je de kachel voldoende afstellen met de parameters waar je wel toegang tot hebt,daarbij denk ik pellettoevoer/trek/..... .ik zou sowieso eerst nog een beroep doen op de installateur/technieker om je kachel op punt te zetten.Helaas denken veel mensen dat ze met die parameters hemel en aarde gaan verzetten. Die parameters zijn wel es leuk om hier en daar iets aan te passen(als je de kachel goed kent),maar om als beginnend pelletstoker al onmiddellijk de parameters van alles en nog wat te gaan wijzigen....Trouwens,een vlam tot boven de kachel is bij de opstart volledig normaal! Bovenstaande tekst geld niet voor u alleen hoor,maar voor veel 'beginnende' pelletstokers Laughing

Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptydo okt 11, 2012 9:52 am

Erwin, dank voor het warme welkom. Nu ben ik benieuwd of ik de juiste info ga vinden voor mijn superior monia/marcella kachel. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptydo okt 11, 2012 11:47 am

Beste forum gebruikers

Ik ben dus Wesley en samen met mijn partner zijn wij begonnen aan een nieuwbouwproject. Het was voor ons zo goed als direct duidelijk dat we een pelletkachel gingen aanschaffen. Gas en electriciteit was niet direct ons ding... Een kolen vraagt dan weer veel werk om in gang te steken... en de vraag was dan of een houtkachel wel genoeg warmte gaf tijdens de winter.
Mijn broer had dan een pelletkachel aangeschaft nadat zijn mazoutketel het had begeven en was zeer lovend over de werking van de kachel.
Daar onze huis vrij klassiek zal worden ingericht hadden we dus graag naar een klassiek model willen gaan. Ons oog was gevallen op de Quadra, vooral de insert types... maar in het echt vielen die voor ons iets te klein uit. Uiteindelijk hebben we de Harman Accentra Insert gezien en die past volledig in onze smaak. Nu zijn er zowel mensen die voor als tegen zijn. Dus ben ik beginnen surfen en ben ik hier terecht gekomen. Misschien vind ik hier dus de nodige info terug.

Groeten
Wes

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptydo okt 11, 2012 2:21 pm

wesds welkom op het forum, hier is inderdaad heel veel nuttige info te vinden, veel leesgenot

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptydo okt 11, 2012 3:30 pm

WesDS,
welkom hier!
Grtz
Pedro

Ps:netjes voorgesteld tof

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptydo okt 11, 2012 10:42 pm

Hallo,

Ik kom hier terecht via google. Ik verwarm met een mcz mercury. Deze heb ik geplaatst bij de verbouwing van mijn huis. Om mijn huis van gas te kunnen voorzien had ik te weinig tijd en de kosten waren ook hoog. Mazout vind ik een vuiligheid en duur. Mijn vader had reeds een pelletkachel en hij was er zeer positief over. Daarmee heb ik mij ook enen aangeschaft. Bij de aankoop van mijn kachel had ik er een pallet pellets bij gekregen. Deze zaten in papieren zakken en ze schuurden telkens. Mijn vader is intussen overleden. Ik heb zijn pellets van domoflor overgenomen en ik merkte toch wel een verschil in kwaliteit. Daarmee dat ik hier eens rondneus om andere mensen hun gedacht te lezen om zelf meer kennis op te doen. Ik heb in ieder geval al gemerkt dat er serieuze prijsverschillen zijn bij verschillende leveranciers voor hetzelfde product.

Groeten Dieter


Laatst aangepast door loetie54 op do okt 11, 2012 10:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : naam vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyvr okt 12, 2012 6:57 am

Welkom op het forum Dieter,

over de verschillende soorten en merken pellets valt veel te lezen en ook over de prijzen en inkoopacties, veel leesplezier!

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyvr okt 12, 2012 9:28 am

Hallo, ik ben katrien en wij zouden graag een pelletkachel willen kopen maar zit toch nog met wat vragen, daarmee dat ik hier ben Smile

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyvr okt 12, 2012 9:53 am

Welkom Katrien,

veel leesplezier op het forum, als je de FAQ in Algemeen doorgelezen hebt zullen er al heel wat vragen beantwoord zijn denk ik.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyvr okt 12, 2012 4:15 pm

Ik ben hier terecht gekomen via google, aanvankelijk (eind 2011) om te oriënteren op pellet-cv-kachels. En dan vooral in combinatie met een zonneboiler. Ik kwam erachter dat het flink zoeken is naar de juiste kennis. En overigens ook naar vakmensen met de juiste kennis. Dit forum geeft waardevolle input aan die zoektocht.

Inmiddels heb ik dit voorjaar een kachel aangeschaft, een MCZ Musa Hydro 15 kW. En staat er een buffervat in de kelder en er liggen zonnecollectoren op mijn dak. Uiteraard ben ik nog niet klaar met mijn huis, en bovendien zal ik ongetwijfeld nog op vragen stuiten gedurende de gebruiksperiode van mijn kachel. Dus ik zal nog regelmatig terugkomen naar deze plek voor vragen. Andersom vertel ik je graag over mijn ervaringen.

Machiel Bakx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyvr okt 12, 2012 4:19 pm

Welkom op het forum Bakxm,

er zijn hier een aantal leden met de Musa Hydro die al de nodige ervaring hebben. In het betreffende topic staat denk ik wel al het nodige te lezen en met de zoekfunctie kom je ook ver.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyza okt 13, 2012 4:01 pm

Voor wie het interesseert: wij zijn Elke en Sam, wonen in Lessenbos, oftewel Bois-de-Lessines, net over de taalgrens, ten zuiden van Geraardsbergen. Vorig jaar hebben we hier een bungalow gekocht, de 30 jaar oude olieketel en brander hebben we vervangen door een Edilkamin Ottawa pelletsketel. We zijn daar tevreden over, op de handleidingen na, die zijn onvolledig, kloppen niet helemaal, en geven niet genoeg informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyza okt 13, 2012 4:07 pm

Welkom Moriaan,

er zijn een aantal tevreden Edilkamin pelletketels lid dus gebruikerskennis is vast wel aanwezig. Na vijf zinvolle berichten kun je bij admin Pedro per PM een handleiding aanvragen indien voorradig.

Veel forumplezier en m.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyza okt 13, 2012 10:33 pm

Hoi allemaal,

Ik ben Hedwig, ik woon in een vrijstaande woning en heb gisteren een pelletkachel van het merk Kalor type Georgia besteld, deze word volgende zaterdag geplaatst. Ik wil hiermee de leefruimte van ongeveer 50 m² gaan verwarmen.
Ik ben op dit forum terecht gekomen door Google.

MVG
Hedwig
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 12:57 am

hedwig welkom op het pelletforum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 12:44 pm

Hallo iedereen,
1ste maal dat ik deelneem aan een forum.
Hebben sedert een 3-tal dagen een edilkamin seven pelletkachel aangekocht.
We zijn niet al tevreden over de installateurs.
De kachel echter doet zijn ding perfect. Maakt natuurlijk wel een
beetje lawaai, maar wordt je snel gewoon.
We ondervinden wel dat je de temp. moeilijk kan regelen en inderdaad als je
de temp op 10*c insteld blijkt dit niet te kloppen met de werkelijkheid.
Op verschillende forums gelezen dat dit eventueel kan opgelost worden
door een aantal parameters te veranderen.
Inderdaad de installateur van edilkamin zelf had een lijst met parameters maar was
enkel voor installateur kachel, heeft deze manueel niet aangepast, en dus niet
zichtbaar voor ons.
Weet soms iemand van jullie of er op een andere manier aan die parameters te komen is.
Bedankt voor jullie reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 12:59 pm

Jellot,
welkom op het forum. Parameters worden, indien aanwezig, pas verstrekt na vijf zinvolle berichten en zijn dan via PM bij admin Pedro aan te vragen.

Ik denk dat veel lezen over je kachel en de gebruikerservaringen, het bestuderen van de handleiding je al een aardig eind op weg zullen helpen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 1:08 pm

Hallo iedereen
Hier terecht gekomen via zoekfunctie .
Op zoek achter info pelletkachel en hun voor-en nadelen , ook bepaalde opmerkingen over verschillende merken .
Voorlopig nog geen aankoop gedaan , maar deze gaat weldra gebeuren.
Hier alvast zeer goed info gelezen .
Alvast bedankt hiervoor .
M.V.G
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 2:03 pm

De smedt,

welkom op het forum en veel leesplezier. Hou ons op de hoogte van je wetenswaardigheden en je ervaringen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 2:25 pm

Hallo Iedereen,
Ik ben hier terecht gekomen door mijn interesse in pellet kachels. Ik ben namelijk verkoper van pellet kachels. Sinds 1987 ben ik technieker en actief in de bouwwereld. De combinatie van de twee moet mij voldoende ondersteuning geven om in de toekomst een goede service naar mijn klanten te kunnen aanbieden.
Gr. Kristiaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Emptyzo okt 14, 2012 2:30 pm

Welkom Kristiaan en bedankt voor het alsnog even voorstellen. Niet vergeten even de spelregels voor verkopers goed te lezen en deze op te volgen, dat is de beste garantie voor een plezierig verblijf op het forum.

Een goede verkoper met technische kennis zal zeker een aanwinst zijn voor de leden.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: