Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 24 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza sep 29, 2012 10:34 pm

Hallo allemaal,

Mij even kort voorstellen:

Hoe kom je hier terecht? -> google, op zoek naar meer info omtrent pellets en pelletketels.
Waarom een pelletkachel? -> Op zoek naar een cv voor nieuwbouw waar geen gasleiding in de straat ligt en slechts een beperkt elektrisch vermogen beschikbaar is. De keuzemogelijkheden beperkten zich dus tot stookolie, een LPG-tank of pellets.
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? -> Thermodual TDA 30
Welke pellets gebruik je? Nog in aanbouw dus voorlopig geen Wink
Ben je tevreden van je pelletkachel?

groeten
dago

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza sep 29, 2012 10:43 pm

dago veel leesgenot op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza okt 06, 2012 11:11 am

pelletkachel bleu fire diamante 10kw

krijg op het scherm allarm no flame

iemand uitleg vind niks in de handleiding
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza okt 06, 2012 4:47 pm

Looxie.
Via Google een paar jaar geleden dit forum gevonden.
Ondertussen een Piazzetta 962.
Als alternatief voor dure mazout.
Wil meerdere kamers verwarmen.
Gebruik Badger e.a. pellets.
Matig tevreden, teveel lawaai van de ventialtoren, denk vooral de rookgas afvoer ventilator die te hard draait, ook in laagste stand.
Ook zwart raam.
Dat zal het zowat zijn, wil dus zelf wat bijsturen vooral.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza okt 06, 2012 4:54 pm

Welkom Looxie,

parameters zijn na vijf zinvolle berichten per PM bij admin Pedro aan te vragen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza okt 06, 2012 6:57 pm

Hallo,
Even voorstellen
Lauquin uit Hoeselt
Via via bij jullie terechtgekomen en beslist om een pelletkachel te kopen nl : Extra Flame Irina 12 kW en de plaatsing is voorzien aanstaande woensdag.
Reden van aankoop is de hoge mazoutprijzen en wil ook wat milieubewuster verwarmen.
Ik hoop hier voldoende informatie te vinden en te delen.
Weet wel nog niet welke pellets goed zijn van prijs/kwaliteit maar ik heb veel goed gehoord van bioflam?
Ik probeer dit verder uit te zoeken en hoop op goede raad en reacties uiteraard!
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyza okt 06, 2012 7:01 pm

Welkom Lauquin,

netjes voorgesteld en veel pelletplezier toegewenst als de kachel geplaatst is. Voor de pelletkeuze is het advies een paar zakjes te kopen van diverse merken en testen, testen en nog eens testen en dan de definitieve keuze maken.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyzo okt 07, 2012 10:03 am

hallo iedereen,
ik stel me even voor;
ik ben kohaku van uit zemst, en ben hier terecht gekomen via het snuffelen op internet!! Smile
mijn bedoeling is van een pelletpers te maken!!
ik ben schrijnwerker , en ik geraak schaafsel en zaagsel vrij gemakkelijk en ook omdat het ook allemaal zo duur word he ! zou het mij lukken om dat te maken , dan ga ik zien voor een pelletkachel!

groetjes kohaku,
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyzo okt 07, 2012 10:56 am

Hopelijk hou je ons stap voor stap van je bouwplannen voor die pelletpers op de hoogte, kan maar leerzaam zijn!

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyzo okt 07, 2012 12:04 pm

Hallo pelletstokertjes,
ik ben nieuw en ook gestart met het verwarmen op pellets.
Wij hebben een MCZ type Sagar gekocht (bij Mauws in Vichte) en kregen er 450kg olimp-pellets gratis bij.
Nog allemaal een beetje zoeken en aftasten maar zien het wel zitten :-)
warme groetjes,
heidi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyzo okt 07, 2012 12:17 pm

Welkom kohaku en Heidi,

veel plezier op het forum en we zien uit naar jullie ervaringen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Palazzetti Slimmy 9kw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 2:47 pm

Hoi,

Hopeloos op zoek naar een duidelijke gebruiksaanwijzing voor onze pelletkachel PALAZZETTI SLIMMY, ben ik via google op dit forum terecht gekomen.
We hebben onze kachel nog maar enkele weken (gekocht in Buggenhout), maar omdat het de laatste dagen niet zo'n schitterende nazomer is, laten we de kachel geregeld branden.
Omdat wij allebei een hele dag gaan werken en omdat het 's nachts al behoorlijk koud is, had ik de instellingen voor "stand-by" en "nachttemperatuur" aan gezet, maar als we nu gewoon 's avonds thuis zijn, wil ik dat het ongeveer 23° is, maar voor 's nachts is 19° voldoende.
Doordat ik dit geactiveerd heb, valt de kachel gewoon te pas en te onpas uit als het nog maar 21° is. Moet ik deze instellingen nu gewoon wissen en alles met de timer regelen ?
Het moet toch mogelijk zijn je kachel in te stellen, dat als je niet thuis bent, het gewoon altijd 19° moet blijven en als we thuis zijn, dat het dan warmer is. Daar kunnen we dus NIETS over terug vinden in de 100 pagina's van de Duits-Italiaans-Engels handleiding.

Zou er iemand op dit forum ons kunnen helpen ?
Ik heb zojuist de enquête ingevuld en ik zag dat maar 2% van de gebruikers een PALAZZETTI kachel heeft, laat staan een SLIMMY Smile

Alvast bedankt !
Mvg,
Maggie & Rudje uit Temse.

P.S. Sorry dat ik dit misschien in het verkeerde vakje heb getypt, maar dit is de eerste keer dat ik actief deelneem aan een forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 2:54 pm

Welkom Maggie en Rudje,

op de openingspagina van het forum staat midden boven een banner met nieuwe leden, als je daarop klikt en dat aandachtig leest (voorstellen en forumregels) weer je al iets meer over hoe het er hier aan toe gaat. Handleidingen en parameters worden pas na vijf zinvolle berichten gegeven maar er is vast wel een palazzeti-gebruiker die je vast een beetje op weg kan helpen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 4:41 pm

Hey,

Ik ben LUDO-B en heb sinds kort een pelletkachel van het merk Kalor (Giorgia).
Ben benieuwd of je met zo'n kachel ± 40% kunt besparen op je stookoliekosten.

Groetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 4:45 pm

Welkom Ludo-B,

of je meer of minder zult besparen hangt van meerdere factoren af, isolatie, stookgedrag e.d. maar dat je bespaart is wel zeker als je de juiste en betaalbare pellets stookt.

Veel plezier op het forum en aarzel niet je ervaringen te delen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 8:21 pm

hoe kom ik hier terecht: surfen en je komt hier vanzelf terecht
waarom een pelletkachel: stoken nu praktisch gratis met een houtkachel maar een thermostaat zou wel leuk zijn, thuiskomen in een koud huis of een warm huis? Het antwoord weet je zelf al wel.
Ik twijfel over een Rika of een MCZ. De MCZ die we in de winkel hebben gezien werd wel vrij warm ten opzicht van de Rika.
Een ventilator heeft toch wel zijn voordelen denk ik, gezien hij de warmte beter verspreidt. Ik weet het niet. Veel positieve reacties gelezen over Rika maar de prijs is aanzienlijk hoger. (ettelijke honderden euro's). Gaat het geluid van de ventilator mij storen als ik rustig mijn krant wil lezen???? Mensen die ik al heb gesproken beweren dat het geluid je op den duur niet meer opvalt. Ik twijfel enorm. Na het een en ander gelezen te hebben blijkt hier dat Edikamin ook erg in de smaak valt. Op verkenningstocht hebben we al gehoord dat er nochtans nogal wat problemen zijn met dit merk. Wie mij enige duidelijkheid kan geven....

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptyma okt 08, 2012 8:24 pm

berthold welkom op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 9:45 am

Hoe kom je hier terecht? via het internet
Waarom een pelletkachel? Ik ben op zoek naar een ketel ter vervanging van mijn mazoutketel
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Edilkamin of Defro duo pellet
Welke pellets gebruik je? nog geen
Ben je tevreden van je pelletkachel? niet van toepassing.

Ik hoop via dit forum meer inzicht te krijgen zodat ik kan overgaan tot de aanschaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 10:37 am

Mijn naam is marcel en ben 43 jaar en woon in Tolbert. Ik heb afgelopen zaterdag een Artel classic stone pelletkachel gekocht en geinstalleerd.
We wilden graag een gewone houtkachel in de woonkamer maar hebben geen ruimte voor een rookkanaal tot boven de nok van het dak. Toen gezocht naar een alternatief. mijn oog viel toen op een pelletkachel en na het doorspitten van dit forum was ik overtuigd, het gaat een pelletkachel worden. Een leverancier was snel gevonden, RR trading hier in het dorp.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de kachel die we vullen met elite pellets en hoop op dit forum nog veel informatie te kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 11:34 am

Hoi iedereen,
Mijn naam is Koen, 30 jaar en woon samen met mijn vrouw in Landen. We willen graag op korte termijn een pelletkacheltje plaatsen en zijn nu volop op zoek naar de perfecte kachel die bij ons past :-)

Ik hoop hier in ieder geval ook veel te kunnen bijleren van jullie allemaal! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 11:40 am

dag koen,

welkom hier!


_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 11:41 am

Bedankt Pedro!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 11:41 am

Welkom Koen,

het forum staat boordevol info, kennis en ervaring, veel leesplezier en we zien uit naar jouw ervaringen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 11:44 am

Thanks Dick! Ik ga mijn queeste direct starten, zie! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptydi okt 09, 2012 10:37 pm

Goedenavond, ben nieuw hier op het forum. Reden hiervan is, dat ik onlangs een tweetal pelletkachels heb aangeschaft. Een Iris Plus en een superior Monia. Beide fijne kachels. Wel valt al op dat de superior minder ventilator geluid maakt dan de Iris Plus. verwarmen doen beiden goed. Beide kachels moeten nog wel afgesteld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Emptywo okt 10, 2012 12:41 am

stickwise welkom op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: