Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 59 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 58 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 11:13 am

Ha Rudi,

welkom op het forum. Pellets als brandstof zijn een schoon en voordelig alternatief voor gas of olie. Je kunt denken aan een kachel, cv-kachel of een pellet cv-ketel, keus genoeg dus.

Neem de tijd om je eens goed in te lezen in de verschillende mogelijkheden, je krijgt dan een goed beeld van de verschillende mogelijkheden.

Suc7,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydo dec 01, 2011 7:19 pm

HALLO, WIJ HEBBEN SEDERT 2007 TWEE PELETKACHELS VAN HET MERK EDILKAMIN TTZ EEN KACHEL EN EEN PELBOX. VAN DE KACHELS OP ZICH ZIJN WE ZEER TEVREDEN, MAAR VD SERVICE WANNEER ER EEN PROBLEEM IS MET DE KACHELS TOTAAL NIET ! WAT EEN RAMP ! HEBBEN REEDS EEN JAAR EEN PROBLEEM MET DE PELLBOX, HADDEN EERST EEN TECHNIEKER DIE GEEN ERVARING HAD MET DE PELLBOX, DUS NA 3 KEER WAS HET PROBLEEM NOG HETZELFDE, HEBBEN NU GIRRETZ PIERRE LATEN KOMEN, TRANSPORTKOSTEN ALLEEN AL 110€, HEEFT REEDS 3 ONDERDELEN VERVANGEN MAAR PROBLEEM IS NOG NIET OPGELOST! VRAAG MIJ AF OF ER IEMAND EXACT WEET HOE EEN EDILKAMIN MOET HERSTELD WORDEN ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydo dec 01, 2011 7:25 pm

Mag a.u.b. de capslock uit want ik krijg oorsuizingen.

Dat er buiten de garantie kosten worden berekend is normaal en dat Girretz Pierre het uiteindelijk gaat oplossen is bijna zeker.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydo dec 01, 2011 7:36 pm

[quote="dicktwist"]Mag a.u.b. de capslock uit want ik krijg oorsuizingen.

Dat er buiten de garantie kosten worden berekend is normaal en dat Girretz Pierre het uiteindelijk gaat oplossen is bijna zeker.

M.v.g.,
Dick[/quote]
tuurlijk is het normaal dat er buiten garantie kosten gerekend worden, vind het echter niet normaal dat er blijkbaar in oost-vlaanderen (ofwel vind ik ze niet) geen capabele technieker is die het probleem meteen kan oplossen ?! ze meten alles uit maar blijkbaar kunnen ze toch niet gericht herstellen ?! als uiteindelijk alle onderdelen vervangen zijn zal het probleem wel opgelost zijn, maar dat is toch geen manier ? als ik met mijn wagen naar de garage ga kunnen ze toch ook niet alle onderdelen vervangen om 1 probleem aan te pakken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyzo dec 04, 2011 8:51 pm

Hallo Gasten
Bij deze zal ik me maar even voorstellen he . Ik ben paul 43j en onlangs met mijn ganse verwarmingsysteem overgestapt van het traditionele mazoetketel naar een pelletketel ( ottawa 24 kw ). Moet zeggen ben tot hiertoe enorm tevreden en kan nu alleen maar hopen dat de pelletprijzen mooi stabiel blijven.
Ben hier via de installateur terecht gekomen .
Voila en nu maar chatten en inschrijven op mogelijke groepsaankopen.
Mvg Paul
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 05, 2011 1:59 pm

bounce Hallo daar , ben André uit Bilzen en nog deze week eigenaar van een pelletkachel. (plaatsing voorzien op 8 nov )
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 05, 2011 2:03 pm

proficiat met je aankoop

en veel leesgenot

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 05, 2011 2:05 pm

Dag, bij ons brand een nieuwe - Blue Fire - 10kw, tot onze voldoening.
Totale opervlakte 55M2, dus warmte zat, verbruik, 2dagen met 25kg pellets van het merk green pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 05, 2011 2:49 pm

proficiat met de aankoop en welkom op het forum

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
oswald
Starter
Starter
oswald


Man Aantal berichten : 15
Registration date : 06-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydi dec 06, 2011 12:40 am

hallo, ook ik kom hier via internet terecht, wij hebben een leefveranda bijgezet, nu nog afgesloten van de rest van de woning maar het is de bedoeling om het tussenraam weg te nemen en er zo een grote ruimte van te maken, ik ben er vrijwel zeker van dat we zullen moeten bijverwarmen en dacht ik dan aan een pelletkachel, wel ben ik op zoek naar een smal model, ik heb er wel al een tweetal gevonden via internet maar zou graag eens weten wat de bevindingen zijn van eigenaars van smalle modellen, met smal bedoel ik een diepte van 25-30 cm, ik hoop op enkele reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydi dec 06, 2011 6:59 am

Oswald,

kijk hier eens: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Omerta
Pelletje
Pelletje
avatar


Man Aantal berichten : 32
Registration date : 07-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptywo dec 07, 2011 9:46 pm

Hoe kom je hier terecht? ==> via google
Waarom een pelletkachel? ==> eerder een pelletketel en dit als vervanging van de (stok)oude mazoutbrander en -tanks
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? ==> Okofen en Viessmann cv ketels lagen lang in de bovenste schuif maar uiteindelijk viel mijn keuze op de Edilkamin Ottawa gezien de prijs/kwaliteit verhouding alsook het oprechte advies van de verkoper/installateur.
Welke pellets gebruik je? ==> Bioflam, Aveve en Agricon (Colruyt)
Ben je tevreden van je pelletkachel? ==> Ja

_________________
Edilkamin Ottawa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydo dec 08, 2011 2:26 pm

hoi,
ik ben dirk en nieuw op dit forum
ondertussen heb ik hier al wat rondgelopen en ben al veel te weten gekomen
ik heb nu al een twee maand mijn pelletkachel (thermorossi 1000 easy)


mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
ben-revo
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ben-revo


Man Aantal berichten : 257
Leeftijd : 61
Registration date : 09-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Benneke   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 5:07 pm

Hoi , ik heb jullie gegoogled
We zijn onze 100 jaar oude woning aan het renoveren en dan stap je natuurlijk van een oude kolenkachel over naar een moderne pelletkachel en ik denk wel dat we met een Rika Revo een goede keuze gemaakt hebben,de pellets die we gebruikten waren van Badger en zijn nogal prijzig , zodat ik nu aan het experimenteren ben met GREENMAXX pellets , deze zijn nieuw bij de aveve in Gruitrode , 80% den en 20% hardhout,altans ben ik hier zeer tevreden over .
Groetjez Ben cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 5:51 pm

Hoe kom je hier terecht? via google
Waarom een pelletkachel? omdat de gasprijzen al maar stijgen.
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? ik denk aan een CS Thermos Fenice of Niko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Pellets te koop in Limburg   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 7:04 pm

Via google ben ik hier terecht gekomen

Sinds een jaar hebben we in onze renovatie-woning een Oekofen CV ketel geinstalleerd. Deze verwarming werkt perfect en het geeft ons een goed gevoel om op deze manier minder fossiele brandstoffen te gebruiken.


GEEN RECLAME

Gr Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 7:48 pm



Ik heb de indruk dat dit in het verkeerde topic staat

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame


Laatst aangepast door Annejanne op zo dec 11, 2011 6:41 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Quote verwijderd (reclame))
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 8:20 pm

reclame is al verwijderd en info verkoper staat op de juiste plek nu

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuweling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 12, 2011 8:43 pm

Hallo Forumleden
Ik ben sinds vanavond lid van dit forum
Ik ben in het bezit van een Ecotek (Ravelli) Pelletkachel n.l de Rossi70
er zijn schijnbaar niet zoveel forumleden die de zelfde kachel hebben.
ik hoop hier veel informatie over mijn kachel te vinden.
met vriendelijke groet.
JJmira
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Beginner   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 12, 2011 9:51 pm

Hoe kom je hier terecht?
Via Internet

Waarom een pelletkachel?
Een alternatief voor gewoon hout evenals het werk en tijd hiervoor.

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
Vandaag is een EdilKamin Moon geplaatst.
Ik ben zelf nog bezig met kanalisatie naar andere ruimtes

Welke pellets gebruik je?
Green Energy

Ben je tevreden van je pelletkachel?
We gaan dit laten weten,eerste indruk is al veel belovend.

Tof om dit forum te kennen.

pelletforum
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 12, 2011 10:18 pm

JJmira en Sateric;

welkom hier!
@jjmira,ik heb ook een ecoteck kachel ,een sara 700

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptyma dec 12, 2011 10:20 pm

@ JJmira

welkom en veel stookplezier...

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: gerwi   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptydi dec 20, 2011 8:45 am

Hello

Mijn naam is gerrit, ik gebruik reeds enkele jaren een pelletkachel eerst had ik een ecofrost 8kw en ik was wel tevreden met de prestatie's van dit toestel, daarom ben ik overgeschakeld naar een groter model.
Ik heb nu een karmek aquos 20 Kw waar 12radiatoren zijn op aangesloten en die ik gebruik voor de verwarming van mijn volledige woning.
Ik gebruik pellets waarde calorien 4800kcal:kg-20 deze zijn van uitstekende kwaliteit en om gemiddeld een temp van 22° aan te houden in mijn woning verbruik een zak van 15kg/12uur.
Deze kachel is gefraikeerd in Italie en recent heb ik contact opgenomen met de fabrikant in Italie om een degelijke handleiding te bekomen.
Deze heb ik ook verkregenweliswaar in het engels maar in ieder geval toch handig indien men een beetje taalvaardig is.
Indien jullie info wensen over dit ytpe kachel aarzel niet om me te kontacteren

met vriendelijke groeten

Karmek
Terug naar boven Ga naar beneden
shadow10
Pelletje
Pelletje
shadow10


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 66
Registration date : 20-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 1:46 pm

hoi pelletiers,

als nieuwelingen hier na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt en dus sinds kort ook in het bezit van een pelletkachel, nl een mcz nima air 11,5kw.
en tot nu super tevreden over dus.zeer makkelijk in gebruik en aangename warm.
we verwarmen er probleemloos 165m³ mee. onze bedoeling was de kachel als bijverwarming te gebruiken. maar de cv op mazout staat al enkele weken gewoon af nu. smorgens even stofzuigen en pellets vullen dan één druk op de knop en de kachel start op en gans de dag geen omkijken meer naar dit tov van een houtkachel (we houden van deze luxe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 2:21 pm

Hoi.
Wij hebben deze zomer een Caminneti Montegrappa 6000 AC
pelletkachel gekocht bij Elite Fire.
Wij zijn zeer tevreden. Heeft nog iemand een Caminneti.
Wordt de Roll's Royce van de pelletkachels gemoemd op een Italiaanse site. Hopelijk gaat hij ook 20 jaar mee, zoals beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 4:07 pm

@shadow10 proficiat met je mcz je gaat er geen spijt van hebben

@chinabelgium2003 ook proficiat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: