Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 91 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 90 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
steven
Moderator



Aantal berichten : 5473
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptywo jul 20, 2011 12:30 am

Dag wesleyeeckhoudt,

met 300kg pellets ga je niet zolang kunnen verwarmen of gebruik je het niet als hoofdverwarming?


Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptywo jul 20, 2011 8:34 am

Verleden maandag was de opstart van mijn hargassner pellet cv HSV 15, incl. silo met opslagcapaciteit 4-5 ton.

Ben voorlopig supertevreden over de volledige informatie, service en correcte afhandeling tot zover van de mannen uit Aartrijke.

Heb ook gevraagd de standaard wettelijke (Europese reglemenetring) garantie van 2 jaar tot op buitenlands niveau van 5 jaar te brengen, iets waaraan men reeds werkte ibn overleg met Osotenrijk. Deze verlenging is wel gekoppeld aan een garantiecontract van 5 jaar tegen een vaste all-in prijs voor een jaarlijks onderhoud.

Ik zoek momenteel nog een bulk leverancier (inblazen) en kandidaten zijn voorlopig bioflam en eventueel ecopower die met een aanbod zou komen binnen de 2 weken voor de cooperanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptywo jul 20, 2011 9:06 am

@ Steven ;

Zeg maar Wesley hoor . Tja die 300 kg heb ik er bij gekregen , ik ben nu wat aan het uit zoeken wat een degelijke pellet is om deze dan direct per pallet te kopen. (had gedacht aan Badger of Plospan . Het is een 11Kw toestel het is de bedoeling dat het grootste gedeelte hiermee verwarmd wordt doch kan ik alles hiermee niet verwarmen ( badkamer , slaapkamer)

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptywo jul 20, 2011 10:57 am

wesleyeeckhoudt schreef:
@ Steven ;

Zeg maar Wesley hoor . Tja die 300 kg heb ik er bij gekregen , ik ben nu wat aan het uit zoeken wat een degelijke pellet is om deze dan direct per pallet te kopen. (had gedacht aan Badger of Plospan . Het is een 11Kw toestel het is de bedoeling dat het grootste gedeelte hiermee verwarmd wordt doch kan ik alles hiermee niet verwarmen ( badkamer , slaapkamer)

Grtz

Met die 20zakskes ga je al es een gedacht hebben hoe uw kachel brand é,als je dan nog een paar andere gaat testen zal je de vergelijking kunnen maken.
En de duurste zijn niet altijd de beste hoor:)

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza jul 23, 2011 8:36 pm

hallo,
ik ben nieuw ,maar heb al heel wat opgestoken hier.
Toch zie ik door het bos de bomen niet meer.
Ik heb een living van 100m² en hoogrendementsglas,maar 't is wel een oud hoevetje, dus qua isolatie voor de rest niet zoveel.
Ik heb een grote oude schouw, waar ik in de haard een allesbrander had instaan.Nu die versleten is ,ga ik ervoor bounce
Nu is er een opening van 70 br,68 h en 70 diep.
Ik dacht een kachel van ongeveer 8 kw te kopen.

Een vriendin van mij heeft een MCZ-kachel(vrijstaand) en is daar heel tevreden over,ook qua geluid.Oorspronkelijk was ik fan van een castile insert van quadra-fire,maar las ergens iemand die hem te koop stelde omdat zijn vrouw gek werd van het geluid...dus daar stap ik van af.Nu dacht ik aan de powerbox van MCZ...wat denken jullie hier van ?
Voor minder dan 3000€ vind je geen inbouw zeker?

Ik ben van regio Aalst en dacht prijs te vragen bij Paul De Smet en iemand in Buggenhout, Provinciale baan 15.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoop de kachel nu nog tijdens de solden te kopen, dan krijg ik misschien nog korting.Bij de smet krijg ik 1000kg cadeau(of krijg je dat anders ook?)

groetjes en alvast bedankt voor de reacties
Veken

PS: ik ben niet zo voor kachels die je moet uitschuiven én ik kan alleen maar vooraan vullen.


Laatst aangepast door veken op za jul 23, 2011 8:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : nog meer info)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi jul 26, 2011 8:04 pm

't is hier wel héééél stilletjes hoor...
zitten jullie allemaal in Spanje misschien?:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi jul 26, 2011 8:19 pm

veken schreef:
hallo,
ik ben nieuw ,maar heb al heel wat opgestoken hier.
Toch zie ik door het bos de bomen niet meer.
Ik heb een living van 100m² en hoogrendementsglas,maar 't is wel een oud hoevetje, dus qua isolatie voor de rest niet zoveel.
Ik heb een grote oude schouw, waar ik in de haard een allesbrander had instaan.Nu die versleten is ,ga ik ervoor bounce
Nu is er een opening van 70 br,68 h en 70 diep.
Ik dacht een kachel van ongeveer 8 kw te kopen.

Een vriendin van mij heeft een MCZ-kachel(vrijstaand) en is daar heel tevreden over,ook qua geluid.Oorspronkelijk was ik fan van een castile insert van quadra-fire,maar las ergens iemand die hem te koop stelde omdat zijn vrouw gek werd van het geluid...dus daar stap ik van af.Nu dacht ik aan de powerbox van MCZ...wat denken jullie hier van ?
Voor minder dan 3000€ vind je geen inbouw zeker?

Ik ben van regio Aalst en dacht prijs te vragen bij Paul De Smet en iemand in Buggenhout, Provinciale baan 15.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoop de kachel nu nog tijdens de solden te kopen, dan krijg ik misschien nog korting.Bij de smet krijg ik 1000kg cadeau(of krijg je dat anders ook?)

groetjes en alvast bedankt voor de reacties
Veken

PS: ik ben niet zo voor kachels die je moet uitschuiven én ik kan alleen maar vooraan vullen.
Laat je maar niet dereckt gaan.
Een cadeau van 1000kg krijg je overal Laughing af anders een verme korting dus .....is dit geen nieuws lol!
Het is zomer man ? altans in Spanje ,het wordt wel weer druker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi jul 26, 2011 9:43 pm

veken schreef:
't is hier wel héééél stilletjes hoor...
zitten jullie allemaal in Spanje misschien?:-)

hey
ik heb een mcz musa 9.5 kw oude woning geen isolatie in de muren ,wel dubbel glas
de kachel diend als hoofdverwarming en ben er zeer tevreden over
ik verwarm er 140 m3 mee aangesloten op een oude gemetste schouw

ik denk dat je met die 8 kw te weining vermogen zult hebben als je zegd 100 m2 en een oude hoeve ,ik weet niet als je deze als hoofd of bijverwarming zult gebruiken
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 3:52 pm

Hallo,
mijn naam is Marcel,
ik ben op zoek naar info i.v.m. pelletketels voor het verwarmen van mijn volledig huis 5(dus vervanging van klassiek stookolie installatie)
Ik weet niet als ik hier op het juiste forum zit omdat jullie meestal over pelletkachels (verwarming van één ruimte)spreken.
Dus mijn vraag is : ben ik hier op het juiste forum ?
Kan ik hier verder met mijn vragen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 4:08 pm

@Marcel,

je kunt eens kijken op de site van Aitec, die hebben branders die je in je huidige ketel kunt plaatsen.

Zie: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 5:48 pm

Marcel,

de meeste aandacht gaat naar de kachels maar er zijn hier ook enkele pelletketel gebruikers

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza jul 30, 2011 5:53 pm

marceltheman schreef:
Hallo,
mijn naam is Marcel,
ik ben op zoek naar info i.v.m. pelletketels voor het verwarmen van mijn volledig huis 5(dus vervanging van klassiek stookolie installatie)
Ik weet niet als ik hier op het juiste forum zit omdat jullie meestal over pelletkachels (verwarming van één ruimte)spreken.
Dus mijn vraag is : ben ik hier op het juiste forum ?
Kan ik hier verder met mijn vragen ?

hey marcel
je kan met een kachel ook een woning verwarmen en aansluiten op je bestaande cv
het moet daarvoor niet direct een pelletketel zijn ,zoals je ziet opties genoeg ;-)))

mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw hier!!   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptywo aug 03, 2011 12:29 pm

Hello,

had dit forum al verscheidene keren tegengekomen bij opzoekingen over pellets en/of pelletkachels!!
Wij verwarmen met mazout en reageren de laatste jaren zo affraid als we de rekeningen zien!!
Dus even opzoeken en voor pellets gekozen, een zwaarder modelleke aangeschaft, nen Piazetta P962.Deze geeft voldoende voor living, gang en keuken beneden en met kanalisatie naar kamers boven.
Quality Solutions heeft installatie gedaan bij me en waren er tevreden over(kleine miscommunicatie voor eerste afspraak voor installatie maar verder alles naar wens verlopen).
Is nog niet zo lang geleden geïnstalleerd geweest dus heeft 'em nog niet veel gebrand en als we hem eens opzetten was het vlug vééél te warm, lol.
Ik brand "badger"pellets aangezien deze er bij geleverd werden, zie wel hier op forum wat volgende aankoop wordt!! Rolling Eyes

Mvg.
Steve
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydo aug 04, 2011 6:20 pm

Hoe kom je hier terecht?

Zoals de meesten vermoed ik, via internet.

Waarom een pelletkachel?

We verwarmen met aardgas maar zochten een bijverwarming. Een houtkachel was geen optie gezien de schoorsteen
slechts 13cm breed was. Geen enkele dubbelwandige afvoerbuis paste erin en bovendien diende het als verluchtingskanaal
voor de aardgasketel. Een pelletkachel bleek de oplossing. Eigenlijk is de pelletkachel onze hoofdverwarming geworden,
en wordt de cv enkel 's morgens gebruikt om de badkamer op te warmen.

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?

Ecoforest Vigo, nu zo'n 5 jaar in gebruik. Aangeschaft bij Ecokachels in Buggenhout.

Welke pellets gebruik je?

Ik probeer regelmatig andere merken pellets uit, de Vigo houdt niet zo Domo en Plospan (veel stof - niet goed gebroken) alhoewel
die laatste wel veruit de zuinigste zijn.

Ben je tevreden van je pelletkachel?

Heel tevreden. De Vigo is niet van de stilste, maar is tot nu toe betrouwbaar gebleken. Net vorige week is de gloeikaars vervangen,
uitgenomen een groot onderhoud en een software-update is verder niks aan gekomen. Houden zo... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydo aug 04, 2011 9:45 pm

@Francky:bedankt ,ik zal me niet laten doen Evil or Very Mad
@jl:het is wel als bijverwarming bedoeld

vandaag is Hans Van Opdorp(Buggenhout) komen opmeten, volgende week Paul De Smet.
De leveringstermijn bij Van Opdorp is wel December Sad (heeft te veel werk en personeel tekort)
Nu afwachten voor de volgende ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyvr aug 05, 2011 3:18 am

Sinds oktober 2010 sta ik met een Vitoligno 300 P van 18Kw met pelletsilo van 3,6T. Verder een buffervat van 750L om het aantal branderstarten te minimaliseren en een zonnecollector (type vlakke plaat) en daaraan gekoppeld een zonneboiler van 300L. Ook die werd zeer goed beoordeeld door de Duitse Testaankoop (warenstiftung.de)
Mijn installatie was de eerste in Oost-Vlaanderen. Ze is geplaatst door:
Goethals-Slos NV, B-9950 WAARSCHOOT, Priorijstraat 12
Contact: Tel.: 09/3767960
E-Mail: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Homepage: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
De pellets heb ik laten inblazen door Badger.
Ik heb nu een volle stookwinter achter de rug en heb zowat de helft van mijn 3,6T verbruikt. Ik heb geen kouwelijke vrouw of kinderen. De zonneboiler voldoet voor mijn gebruik meer dan voldoende. Ik steek zelfs warm water uit mijn zonneboiler in mijn wasmachine.
Behalve wat kinderziektes, die hoofdzakelijk te wijten waren aan communicatiestoornissen tussen Viessmann België en de installateur, heb ik geen klachten. Hopelijk blijft dat zo. javascript:emoticonp('Laughing')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: effe kennismaken !!   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi aug 30, 2011 1:02 am

Hallo mijn naam is Bart Vannes

Ik heb sinds vorige donderdag een MCZ Musa en ben nog wat aan het experimenteren met pellets de eerste die ik in gebruik heb zijn plospan pellets maar ik heb ook al enkele zakken granilux klaarliggen om te proberen.

mijn eerste indrukken zijn niet slecht maar ik ga wel de installateur terug contacteren omdat we met een vreemd gezoem op de achtergrond zitten en het kan mss aan mezelf liggen maar dit hoorde ik niet bij de kachel die ik heb zien branden in de winkel!!

verder is het wel een aangename warmte in huis zeker tegenover de centrale verwarming

grt bart !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyvr sep 02, 2011 10:04 pm

Hoi ik ben Frank en woonachtig in Velm bij Sint-Truiden (Limburg).

Hebben een Piazzetta inbouw gekocht voor onze nieuwbouw, is de enkele verwarming voor living en keuken. Gebruiken nu Badger pellets, aangekochr via de installateur, 4 euro voor een zak van 15 kg. Zijn er betere en / of goedkopere - laat het me weten
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyvr sep 02, 2011 10:34 pm

Dag Frank001,

Badger is een goede pellet. goedkoper is zeker mogelijk.

Probeer gewoon enkele merken uit. koop een zak of 2 van een merk en proberen. als het goed werkt voor jouw kachel, dan heb je een goede pellet te pakken.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyma sep 05, 2011 9:10 pm

Hoe kom je hier terecht?
op de zoektocht naar een redelijke prijs voor pellets en door de eigenaar van ecolution te zepperen, die zei dat er zo'n forum bestond waar er groepsaankopen bestonden
Waarom een pelletkachel?
wij verwarmen de veranda met de pelletkachel, ervoor was dit met petrolvuurtjes en elektrische vuurtjes, maar dan kwam de dochter en was dit te gevaarlijk, en het blijkt te kloppen, het is veel goedkopere!

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
Welke pellets gebruik je?
afwisselend, nu door de groepsaankoop bioflam
Ben je tevreden van je pelletkachel?
zeer tevreden, fijne warmte, rustgevend,..
Terug naar boven Ga naar beneden
niepoort
Pelletje
Pelletje
niepoort


Man Aantal berichten : 22
Registration date : 06-09-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi sep 06, 2011 9:11 am

beste
ik ben steven van nieuwpoort hebben een edelkamin moon sinds november vorig jaar
redelijk tevreden behalve dat er een speksteen gebarsten is en ik veel problemen heb om deze via garantie te laten vernbieuwe(gekocht bij mortier middelkerke)
1.5 pallet domo pellets gebruikt en nu op zoek naar iets goedkopere en misschien beter(betaalde 4.20eper zak)
als je aan de kust woont heb je natuurlijk nie veel keus aangezien je langs ene kant de zee hebt
ook zou ik wel met de parameters wilen spelen
mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi sep 06, 2011 9:37 am

niepoort schreef:
beste
ik ben steven van nieuwpoort hebben een edelkamin moon sinds november vorig jaar
redelijk tevreden behalve dat er een speksteen gebarsten is en ik veel problemen heb om deze via garantie te laten vernbieuwe(gekocht bij mortier middelkerke)
1.5 pallet domo pellets gebruikt en nu op zoek naar iets goedkopere en misschien beter(betaalde 4.20eper zak)
als je aan de kust woont heb je natuurlijk nie veel keus aangezien je langs ene kant de zee hebt
ook zou ik wel met de parameters wilen spelen
mvg

Dag steven
Welkom op het forum en vanaf het zeetje hihi.
Ken ook goed Nieuwpoort heb daar een bootje liggen.
Die gebrasten speksteen moeilijk voor garantie he, er kan van alles mee gebeurt zijn ?
Pellets aan 4.20 ????? domo hier in staden 3.30 bij flament kijk maar eens op het forum ze staan in promotie .
Parameters waarom ? brand hij niet goed vertel.

grt Francky

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
niepoort
Pelletje
Pelletje
niepoort


Man Aantal berichten : 22
Registration date : 06-09-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi sep 06, 2011 9:47 am

ne boot aha ik delf soms wa aas Wink en ga soms wa vissen ook
de barst is een barst in het midden van de steen vanafvanonder loopt die10cm door,kijkt men verder dan ziet meen een witte lijn en ik ben zeker dat die zo verder barst.Garantie?,laat me nie lachen als de invoerder een doos opendoet en die ziet daar een gebarsten steen plaatsen ze die zo misschien??
Me weer genoeg boos gemaakt voor vandaag
ruit word na bijna 1dag branden zwart ,(brand id winter 20uur per dag)aslade is dan na2dagen stampenvol
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptydi sep 06, 2011 10:51 am

niepoort schreef:
ne boot aha ik delf soms wa aas Wink en ga soms wa vissen ook
de barst is een barst in het midden van de steen vanafvanonder loopt die10cm door,kijkt men verder dan ziet meen een witte lijn en ik ben zeker dat die zo verder barst.Garantie?,laat me nie lachen als de invoerder een doos opendoet en die ziet daar een gebarsten steen plaatsen ze die zo misschien??
Me weer genoeg boos gemaakt voor vandaag
ruit word na bijna 1dag branden zwart ,(brand id winter 20uur per dag)aslade is dan na2dagen stampenvol

Twee dagen branden +- 40 u is normaal dat de aslade vol ligt.Zwarte ruit insteling mms van de kachel ?
Vragen aan de verkoper als hij hem kan bij regelen

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza sep 10, 2011 5:40 pm

Hoi, ik ben Kris uit Overijse, volg al maanden enkele maanden de discussies op dit forum.

Op het ogenblik zijn we in blijde verwachting van onze pelletkachel van bij de "Jean" zoals hier gezegd wordt.
We hebben gekozen voor een Pasian Coccinella 13.

Aangezien ik op het forum nog geen discussies heb gezien hebben we ons volledig gebaseerd op Italiaanse sites om voor deze keuze te gaan.

Binnenkort kunnen jullie dus hier de eerste review van een Pasian verwachten in het Nederlands.

Grtz
Kris

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Emptyza sep 10, 2011 8:28 pm

Ik ben Lolita uit boom en plan deze maand een palletkachel aan te schaf maar ben op zoe naar een goede instalaruer en een goed mark, maar ik heb nog wel veel tijd nodg omal die brieven hier te lees.
Geen plobleem het is niet urgent Sorry voor de schreivvouten ik ben van origine spaans
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: