Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 94 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 93 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4780
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma aug 27, 2012 9:30 am

Welkom Bastiaan en Duchesst!

Grtz
Pedro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 03, 2012 2:35 pm

Hallo,

Ik ben Geert. Recent een woning gekocht waar een 2 jaar oude Rika Memo pelletkachel staat. Nu de winter voor de deur staat, ben ik me er een beetje aan in het verdiepen. Hierbij stootte ik op dit forum :-).
Zal ook eens pellets moeten kopen, hopelijk kan ik nog aan een groepsaankoop hier deelnemen!

Groetjes,
Geert
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 03, 2012 3:10 pm

welkom geert op het forum, dat is een heel goede kachel.
misschien toch eens kontakt nemen met de plaatser van de kachel, voor naszervice en onderhoud

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 03, 2012 6:32 pm

Mijn naam is Marc en als nickname heb ik Drim gekozen. Dit zijn de eerste letters van de leden van ons gezin.
Ik ben onlangs naar Italë geweest en heb daar de Ravelli RV100 (nieuw model 2012)gekocht.
Deze ga ik nu installeren.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 03, 2012 7:50 pm

welkom op het forum drim, en succes met de kachel.
Klein nadeel voor u is dat er in limburg of brabant geen installateur is van ravelli-ecoteck, voor eventuele naservice en onderhoud

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op ma sep 03, 2012 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 03, 2012 8:20 pm

de kachel komt uit italie, dus veel hulp zal er in Belgie niet zijn

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 04, 2012 5:32 am

Ik ga er toch van uit dat er de eerste jaren niet veel aan komt.
Zie trouwens wel verdelers van Ravelli in Limburg:

bv.

EnerVro bvba
Kabienstraat 12
3950 Bocholt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 04, 2012 9:00 am

Dag Erwin,

Ik heb vorige week al een afspraak gemaakt om de kachel te komen onderhouden + schoorsteen uitkuisen. Ze komen eind september langs. Met zo zaken moet je voorzichtig zijn want je weet nooit wat de vorige eigenaar uitgestoken heeft :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 04, 2012 9:12 am

Drim,

geloof mij, je zal heel moeilijk iemand vinden die je zal willen helpen als de kachel niet van bij hun komt.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 04, 2012 4:23 pm


Dag allemaal ik ben johan

Ik heb een pelletketel thermorossi 18kw met waterbuffer van 1000L

Hoe kom je hier terecht?Ik heb een pelletketel thermorossi 18 aangeschaft
Waarom een pelletkachel? zuinig, geen gas in de buurt
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
Welke pellets gebruik je?mandi
Ben je tevreden van je pelletkachel?zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyzo sep 09, 2012 7:43 pm

ben op de forum terecht gekomen via google,
ik heb een sideros pellet kachel, is een prima kachel.
maar heb probleem met de west-vlaamse verdeler in Bredene, die is al meer dan een maand onbereikbaar,beantwoord geen telefoon of emails. Vind dit raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyzo sep 09, 2012 8:00 pm

welkom op het forum geert59

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 10, 2012 6:49 pm

hoi ik ben Patrick. Ik heb een Artel en ban later van plan een tweede te zetten als mijn achterbouw af is.
Ik heb deze gekocht omdat ik niet meer op gas wou verwarmen deze is mijn hoofd verwarming en dat lukt aardig .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 10, 2012 7:35 pm

halo ik ben dirk en heb een pelletkachel te koop, zie rubriek aanbiedingen
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyma sep 10, 2012 8:38 pm

patrick en dirk welkom hier Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptywo sep 12, 2012 9:16 am

Hallo,

Mijn naam is Pascale en we hebben dit jaar een huis gekocht met een pelletkachel.
Ik ben op dit forum terechtgekomen via Google, terwijl ik wat info over onze kachel zocht.
We hebben ook een oude ingebouwde houtkachel, die we overwegen te vervangen door een ingebouwde pelletkachel.
Momenteel zijn we tevreden over onze pelletkachel, al heeft die nog niet veel aangestaan omdat we nog niet zo lang zijn verhuisd.

Groetjes,

Pascale
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptywo sep 12, 2012 1:18 pm

Pascale,

dan zal je hier veel info vinden. Welkom


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptywo sep 12, 2012 2:40 pm

Hallo,
Mijn naam is Ineke, woon in Zuid-Limburg,

Hoe kom je hier terecht? via Google
Waarom een pelletkachel? om wat gas te sparen
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? we zijn ons nog aan het orienteren, komend weekend hopen we er wat in werking te zien.
Welke pellets gebruik je? nog geen
Ben je tevreden van je pelletkachel? dat ga ik hopen

Groetjes
Ineke
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptywo sep 12, 2012 3:18 pm

ineke welkom op het forum, info zal je hier zeker vinden

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyvr sep 14, 2012 11:37 am

Hallo allemaal!

Ik ben Renate en op zoek naar een pelletkachel. Zodoende heb ik jullie forum gevonden. Ik heb een klein arbeiderswoninkje en wil het liefst zoveel mogelijk verwarmen met de pelletkachtel. Niet via een pelletkachel op mn cv. Maar ik zit te denken aan of de gangdeur openzetten en zo wat warmte naar boven te laten gaan. (we hebben een kamer met open keuken eraan van ong 30m2) Of via kanalisatie een buis naar de overloop te laten gaan, zodat de kouw boven uit de slaapkamers weg is. Ik weet niet of dit zal werken. Maar het hoeft niet warm te zijn boven. Kids de deur uit en als we boven zijn liggen we in bed:) Dus dat zijn de zaken die ik probeer uit te zoeken. Het budget wat ik op het moment heb is ong 2000 euro. Ik wil kijken hoe ver ik hiermee kom. En anders moet ik misschien concluderen dat ik nog even moet doorsparen.


Groetjes Renate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyvr sep 14, 2012 11:46 am

Welkom Renate,

ik stook zelf mijn grote woning geheel met een MCZ Musa van 9,5 Kw door de deur naar de gang en naar boven open te zetten. Ik zou het benodigd vermogen bepalen volgens de formule die genoemd wordt in tips voor beginners op het forum en dan een slag zwaarder kiezen.

Voor 2000,=€ zijn genoeg goede kachels te vinden in Nederland, gewoon degelijke no-nonsens kachels van bijv. Kalor, Artel, Puros enz.

Belangrijk is een goede schoorsteen, dus een die boven de dakhelling uitkomt.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyzo sep 16, 2012 9:54 pm

hoi
wij zijn op zoek naar goede pelletkachel maar weten niet goed welk merk en type we zouden kunnen kopen .
dus komen wij op deze forum eens vragen naar jullie , wat jullie denken van merken ravellie en mcz type philo.
onze pelletkachel zou onze verwarming moeten worden voor ons huis en zou zo een 75 M3 moeteven verwarmen .
Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyzo sep 16, 2012 10:58 pm

Stofke,

welkom op het forum.
MCZ levert degelijke kachels en daarnaast heeft de Philo ook een mooie uitstraling. Je kan zijn uitblaas naar verschillende richtingen draaien. De invoerder is ook top!

Ravelli is mij onbekend.
Zoek in ieder geval een verkoper die ook goede service levert.
De 75m³ mag in ieder geval geen probleem zijn;

Gr,
Boxke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 18, 2012 7:46 am

Hallo Iedereen,

Ik ben Jan.
Wij hebben sinds 2008 een pellet cv van het merk Ungaro (Bico). Deze kan zowel houtblokken als pellets branden. Tot nu toe zijn we daar zeer tevreden over.
Ik had vroeger reeds een login op dit forum.
Op dit forum zoek ik voornamelijk info, gebruikers ervaringen, vergelijkingen tussen verschillende pellets.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptydi sep 18, 2012 5:23 pm

vola de beslissing is gevallen voor ons .
rv120 van ravelli zal binnen een maandje ons huis volledig verwarmen .
heeft er iemand nog zo type van pelletkachel en zijn jullie er goed mee ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Emptyvr sep 21, 2012 6:35 pm

Ik ben door google op deze site geraakt.
Ik heb een pelletkachel edilkamin moon van januari 2012.
Ze warmt goed doch geeft altijd een foutmelding bij het opstarten,check airflow.
Ik hoop op deze site wat bij te leren i.v.m. pelletkachels.
Bijvoorbeeld: Met wat kuis ik mijn kachel?
Welke foutmeldingen kan ik krijgen en hoe verhelp ik deze, enz.


Groetjes,
Tabasco

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 24 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: