Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 91 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 90 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptydo nov 01, 2012 4:15 pm

Welkom op het forum Xplorr en veel forumplezier.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptydo nov 01, 2012 8:44 pm

Beste Tim,

Ik kan nog geen berichten beantwoorden, aangezien ik nieuw lid ben, maar bedankt voor je tip... offertesite is zeer handig, ben meteen aan de slag gegaan. Nu vergelijken!

Katrien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: beste   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptydo nov 01, 2012 9:08 pm

ben zelf ook opzoek naar een pelletkachel vandaag bij noordwood geweest in roeselare jaarbeurs
en ben op zoek naar een 11kw van het merk piazetta en het moet een inbouw zijn ben hier terecht gekomen door het internet dus hoop dat jullie mij wat kunnen helpen met info over welke pellets en hoeveel per jaar en tips voor het ontwerp van een inbouw pelletkachel kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptydo nov 01, 2012 9:47 pm

nicken welkom op het forum, ga eens op verkenning langs de verschillende topics en je krijgt waarschijnlijk snel antwoord op je vragen

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyvr nov 02, 2012 1:28 pm

Hallo,
ik ben nieuw op dit forum. wij hebben pas een huis gekocht er was een Pelletinsert 54 aanwezig, echter zonder handleiding. De verkoper heeft me wel een korte uitleg gegeven, toen bleek alles heel duidelijk. Nu ik ze echter echt nodig heb blijkt toch dat ze niet zo goed warmt en dat de vlam uitvalt en de pellets blijven komen tot alles vol ligt. Ze stopt pas als ik ze helemaal afzet. Als ik een handleiding kon hebben zou ik misschien kunnen zoeken waar ik iets mis doe

mv Valeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyvr nov 02, 2012 2:00 pm

Valeer,

handleiding is per PM bij admin Pedro aan te vragen na vijf zinvolle berichten op het forum.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyvr nov 02, 2012 5:18 pm

Even voorstellen

Ik ben hier terecht gekomen om dat ik op zoek was naar een pellet kachel.
we hadden intressen in een pellet kachel om te gebruiken als hoofdverwarming, aangezien ik in een kleine fermette woon.
Mijn vorige verwarming was een houtkachel, maar dit wordt te duur als je hout moet gaan aankopen.
We hebben van verleden donderdag een pelletkachel van het merk extraflame model: Vivana plus, met extra ventilatie voor de keuken wat bij te verwarmen.
Ik ben zo wat links en rechts pellets gaan halen pm te testen, maar weet nog niet welke ik zou aan kopen, margen ga ik een tiental zakken gaan halen bij ETS Samain.
Over tevredenheid kan ik nog niets vertellen,we moeten het toestel nog leren gebruiken.
Wat mij wel hinderd is die warme droge lucht die rond wordt geblazen in het huis en staat nog maar op stand 1, +- 21°.

Voor de rest zal het afwachten zijn.

Mvg Luc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyvr nov 02, 2012 5:26 pm

Welkom op het forum rugger,

veel ontdekkingsplezier met je kachel en we zijn benieuwd naar je ervaringen. Tip tegen de droge lucht, kijk eens op mijn avatar wat er boven op de kachel staat, kun je zelfs een geurtje in doen. Ik heb overigens 13 jaar in Tollebeek gewoond, NL partnergemeente als ik mij goed herinner.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 9:45 am

Hallo,ben hier terrecht gekomen via google.Ik ben op zoek naar een pelletbrander tvv. van mijn mazoutbrander. Ik heb al verschillende branders gevonden maar ik vrees dat deze niet op mij ketel passen(Vaillant gp 120 jaar1990)De Ovale branderopening is maar 13cm breed.

Jill
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 9:47 am

Welkom Jill,

veel leesplezier op het forum en hopelijk vind je een oplossing.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 10:36 am

Hallo, na lang lezen en info opzoeken op dit forum heb ik besloten over te gaan tot de aankoop van een pelletkachel.
Na een bezoekje aan een verkoper gewapend met foto's en plattegrond ben ik in blijde verwachting van een telefoontje van 1 van hun techniekers om thuis de mogelijkheden te komen bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 3:47 pm

Goedendag.
Wij hebben sinds vorig jaar oktober een Edilkamin Tiny.
Op zich een fijne kachel.
Wij gebruiken hem in de huiskamer, deels ter vervanging van de gas cv.
Ik hoop op dit forum veel zaken aan te treffen en te leren omtrent diverse zaken mbt deze pellet kachel.

Mvg,
DiFoWi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 4:17 pm

Hallo,

ik weet niet goed of ik me hier moet voorstellen of in een seperate topic, een gokje dus.

Ik ben Erik Nuyens, Nederlander en software-vertegenwoordiger voor een bekende softwaregigant. Momenteel zit ik even in de UK, dan weer in Parijs, enz. Kortom, ik mag voor Klaas de Baas europa rondhollen, wat niet altijd even leuk is maar kom, dit heeft niets met kachels te maken natuurlijk.

Ik heb nog geen pelletkachel maar het "groene" aspect spreekt me wel aan, alsook de "levende" warmte in huis. Forum gevonden via Bing en ik hoop wat meer info over merken enz te verzamelen hier.

Tot zover mijn voorstelling en ik ga zo dadelijk al eens eventjes wat informatie opsnuffelen hier.

Vriendelijke groeten,
Erik.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyza nov 03, 2012 4:23 pm

mozes, difowi en stoofhoofd welkop op het forum, veel leesgenot

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
strolisp
Pellet
Pellet
strolisp


Man Aantal berichten : 70
Registration date : 04-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 9:42 am

Hallo,

Ik ben de eigenaar van een pelletkachel Edilkamin Funny Simpathy Line.
Aangezien ik de laatste tijd veel de foutmelding 'Check Airflow' krijg ben ik beginnen googelen en zodoende op deze website terecht gekomen.

Wij verwarmen gans de benedenverdieping met onze pelletkachel.
Hiervoor gebruiken wij Dinplus-pellets
Tot hiertoe zijn wij zeer tevreden, enkel zou ik graag wat meer weten over de in te stellen parameters om zodoende de kachel nog beter te kunnen afstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 10:58 am

Hey allemaal,
ben ook via internet aan deze site gekomen en vind dit wel heel leerrijk om zo veel ervaring te kunnen lezen over pelletstokers. Heb onlangs een Edilkamin 7 gekocht en gebruik momenteel Bioflam pellets. Ik woon in Geel en Bioflam is maar een paar kilometer hiervandaan. Wat ik gelezen heb over stof en verschillende groottes klopt misschien wel, maar de kachel schijnt zich daar niet veel van aan te trekken en brandt er lustig op los.
Momenteel op P1 en vraag mij wel af of dit inderdaad de meest ecenomische stand is !
We noteren nu het aantal uren dat ze brandt en zullen na het bijvullen weten hoeveel ze per uur verbruikt.
Van parameters e.d. ken ik niks, dus als iemand mij hierin kan wijzer maken, dank bij voorbaat.
Warme groetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 11:04 am

Welkom Wacko7,

Citaat :
Van parameters e.d. ken ik niks, dus als iemand mij hierin kan wijzer maken, dank bij voorbaat.

Het meest wijze is van de parameters af te blijven totdat je de kachel goed kent en dan, als je al vind dat je aan de parameters moet gaan wijzigen je weet wat je doet.

Ik neem aan dat de installateur de kachel heeft geplaatst en geïnstalleerd en dat deze prima brandt dus waarom zou je daar aan gaan zitten prutsen.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 12:46 pm

Hoi,

Ik ben Steven.
We gaan een orangerie aanbouwen aan de keuken en we zijn van plan om deze orangerie samen met de keuken te verwarmen met een pelletkachel.
We zijn op zoek naar een klassieke kachel en hoop via dit forum veel informatie te vinden.

Groeten,
Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
hermanV
Pellet
Pellet
hermanV


Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 67
Registration date : 07-01-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 12:48 pm

@wacko7, woon jij in een wit aangebouwd huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 2:48 pm

spediestevie welkom op het forum, veel succes in je informatie-zoektocht

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 5:30 pm

hallo,

Ik ben op dit forum terechtgekomen via het internet op zoek naar meer informatie over onze pelletkachel nl. een thermorossi ecotherm H2o 18.

we hebben onze kachel al een tijdje en zijn er zeer tevreden over. vroeger verwarmden we ons met stookolie en de overstap naar pellets heeft on al wat bespaard in verwarmingskosten.

toch hebben we het gevoel dat we niet het volle rendement uit onze kachel halen zoals ze nu ingesteld is, en ik zou dan ook blij zijn als dit forum me daarbij kan helpen.

mvg

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 5:33 pm

Welkom Greenburn,

veel leesplezier op het forum en neem vooral actief deel.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 8:18 pm

Mag ik mij hier even voorstellen, bij het aankopen van een pelletketel heb ik deze site ontdekt via google, en probeer via deze site mensen te ontmoeten.


Laatst aangepast door arte62 op zo nov 04, 2012 8:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyzo nov 04, 2012 8:35 pm

arte62

welkom op het forum, veel leesplezier gewenst doorheen het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyma nov 05, 2012 2:56 pm

Hallo , Ik ben Johan Merckx

Ik ben op deze site terecht gekomen door te zoeken naar info over pelletkachels .
Wij wilden een pelletkachel kopen als bij/hoofdverwarming
Na veel wikken en wegen dit weekend een Cies van Ecoforest gekocht.
Welke pellets gebruik je? moet ik nog ondervinden
Ben je tevreden van je pelletkachel? moet ik eveneens nog ondervinden .

Na plaatsing en eerste winter zal ik mijn info updaten .
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Emptyma nov 05, 2012 3:46 pm

jmerckx

welkom op het forum, we horen binnenkort graag je bevindingen over de kachel,
ondertussen veel plezier op het forum.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 32 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: