Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 61 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 60 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4780
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma jul 30, 2012 9:08 pm

Welkom pelletforum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma jul 30, 2012 10:31 pm

ik hier terecht na zoektocht on 't net, denken erover na om pelletkachel aan te schaffen (momenteel stoken met mazout, maar dringend aan vervanging toe). Kan een tweedehands mcz Toba op de kop tikken maar wie kan dit komen installeren? Hoe zwaar moet toestel zijn om huiskamer te verwarmen? Wat met warmwater? Misschien toch beter overschakelen naar gas... Of toch pellets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydi jul 31, 2012 6:29 am

Wij waren aan het rond kijken om een bjkomende verwarming te plaatsen , omdat die fossiele brandstoffen een serieuze hap uit ons jaarlijks budget nemen . De pelletkachel staat er van maart '12 . En ben nu aan het uitzoeken waar ik mijn volgende pellets ga kopen . Greetz to all.
RvN
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydi jul 31, 2012 2:44 pm

karper en RvN welkom op ons forum, als jullie vragen hebben stel ze gerust in een andere topic Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma aug 06, 2012 8:55 pm

hallo,
ik ben nieuw hier en in december verhuiz ik naar mijn nieuw huisje met een pelletkachel
jammer dat ik nog niet kan deelnemen aan de gezamelijke aankoop omdat ik deze nu nog niet kan stallen.
hopelijk kunnen we blijven genieten van die gezamelijke aankopen dan doe ik de volgende keer zeker mee.
grtjs
Dominique
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma aug 06, 2012 9:04 pm

xdragonfly welkom op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenhorn
Pellet
Pellet
Greenhorn


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 70
Registration date : 07-08-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydi aug 07, 2012 11:56 am

Hallo,
Na maandenlange omzwermingen hier op dit forum en een bezoek aan Stroomop tgv open - bedrijvendag is het er eindelijk van gekomen. Wij hebben een Rika Como besteld bij Avantis in Varsenare die in Juni geplaatst werd.Eerste ervaringen waren zeer positief (reeds een 10-tal uur gebrand)Ik zal proberen een positieve bijdrage aan dit forum te leveren door mijn bevindingen regelmatig te posten.

Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydi aug 07, 2012 1:04 pm

welkom op het forum

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydo aug 09, 2012 11:35 pm

HOi,

wij zijn firma Kemps uit Heusden Zolder.

We zijn al meer dan 3 jaar verdeler van Edilkamin maar hebben dit tot op heden niet echt in de picture gezet omdat pelletketels plaatsen onze hoofdbusiness is.

gr

Firma Kemps
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydo aug 09, 2012 11:38 pm

kemps welkom op het forum

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 18, 2012 9:17 am

Hoi ik ben Bert

Heb dit gevonden via google.
Ik wil graag een pelletkachel aankopen om ons nieuwe huisje te verwarmen in plaats van mazout.
Ik weet eigenlijk niet goed welke pelletkachel echt aan te raden is of welk merk. Onze voorkeur ging naar de edelkamin funny maar heb daar ook al wel negatieve reacties over gelezen. Iemand raad??
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 18, 2012 12:51 pm

hallo bert,
welkom hier.

welke pelletkachel en welk merk hangt van hééééél veel factoren af....Type huis/smaak/budget....

Ik zou zeggen spendeer hier es een paar uren door flink wat te lezen en je zal al wat wijzer worden....

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: welke pelletkachel   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptywo aug 22, 2012 1:25 pm

hallo, ben op dit forum terecht gekomen omdat ik van plan ben om eerstdaags een pelletkachel aan te schaffen. Verwarm momenteel met mazout en de prijs hiervan swingt de pan uit. Ik woon in een chalet (dus volledig hout). Heb hier en daar al geïnformeerd bij verkopers van pelletkachels en zou een kachel van 10 à 12 Kw nodig hebben. De keuze is zo groot en kan eigenlijk niet beslissen. Ik dacht om bij "de Groene Kachel" in Geel langs te gaan. Iemand goede of slechte ervaringen met deze verkoper?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptywo aug 22, 2012 1:28 pm

Hoi,

wat wat verwarm je die chalet nu.

Welke grote wil je gaan verwarmen. 10 a 12 Kw is al redelijk veel.

spartherm,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydo aug 23, 2012 9:22 am

Hallo

ik ben Els.
Ik ben op deze site terechtgekomen via google, op zoek naar informatie over pelletkachels.
We hebben net een pelletkachel van MCZ type Mercury gekocht. We moeten de kachel wel nog installeren, dus nog geen ervaring met pellets. We zijn net verhuisd. In onze vorige woning hadden we een houtkachel als bijverwarming. We hadden echter weinig opslagruimte voor het hout en waren dus altijd genoodzaakt om tijdens de winter extra hout aan te kopen en daarvoor beroep te doen op mijn schoonvader omdat we een aanhangwagen nodig hadden. De pellets kan je gewoon in zakken aankopen, lijkt ons veel properder en gemakkelijker.
We zien er al naar uit om onze kachel te gebruiken!

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptydo aug 23, 2012 12:40 pm

Welkom op het pelletforum


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 25, 2012 11:12 am

Question Ik verwarm nu met mazout (centrale verwarming). Mijn chalet is 108 m². Omdat alles gelijkvloers is, zou ik graag de hele chalet verwarmen met de palletkachel. Overdag ben ik werken en kunnen de deuren de ganse dag open gezet worden. 'S avonds kan ik dan bepaalde deuren dicht doen maar dan is de kou toch gebroken, niet? Of zou jij een andere werkwijze aanraden zoals bv. toch mijn centrale verwarming te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 25, 2012 11:16 am

een palletkachel moet niet zo gemakelijk zijn. eerst die palletten in stukken zagen, dan pas kunnen gebruiken.


een pelletkachel daarentegen is handiger. je kan de pellets zo kopen in zakken van 10, 15 of 25 kg.


Als je de kachel laat branden zal de kou zeker gebroken zijn. met een krachtige kachel en een programmeerbare thermostaat kan je perfect er voor zorgen dat het overal goed warm is.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe gebruiker op forum   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 25, 2012 3:28 pm

Hallo,
Ben nieuw op het forum. Dit jaar kocht ik in maart een pelletkachel Thermorossi Ecotherm 3001 bij Easyfire in Aarschot. Ik kreeg er 15 zakken Corpellet bij. De prijs zat goed en de installatie ging vlot en was ook erg voordelig.
Voorlopig heeft de kachel al goed dienst gedaan (koud voorjaar) en nu wil ik pellets indoen voor tegen de winter.
Van Corpellets was ik tevreden, ook van de pellets van Aveve (German)al waren ze toen wel tamelijk duur in aankoop. Heb ook de pellets van de Colruyt gebruikt maar vond het resultaat wat minder , minder warm en meer vuil.


grtjs

Lesley
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 25, 2012 8:07 pm

lesley welkom op het forum, regio landen zijn er niet zo veel pelletverkopers Crying or Very sad

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyza aug 25, 2012 8:52 pm

Welkom Lesley, zonde dat je de groepsaankoop gemist hebt. Volgend jaar beter Wink .

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyzo aug 26, 2012 10:35 pm

Ik zal mij nog even voorstellen:

Mijn naam is : Bas Cardinaal

Ik heb pas een edilkamin iris plus gekocht,waarbij ik wat hulp kan gebruiken.
Ik wil graag het stookgedrag van mijn kachel aanpassen ( de parameters ) en een digitale gebruikshandleiding ontvangen.

Ik wil mijn kachel optimaal benutten , via de dealer kom ik niet veel verder.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Vast bedankt : Bas Cardinaal
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyzo aug 26, 2012 11:43 pm

welkom op het forum, kijk eens goed rond eerst en met de zoekfunctie kan je al heel veel antwoorden vinden op je vragen Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma aug 27, 2012 12:00 am

Zal mezelf ook even voorstellen.

Mijn naam is Tom en ben de trotse vader van 3 bijna 4 kinderen.
Ik kom hier een paar maandjes rondsnuffelen en eens kijken of een pelletkachel al dan niet in combinatie met aansluiting op de cv, want het is natuurlijk een deftige investering om te doen in een huurhuis zeker als je krap bij kas zit. Maar met vlotjes 4000l of meer mazout per jaar is het wel iets om over na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma aug 27, 2012 12:07 am

duchesst welkom hier en veel leesgenot op het forum, stel gerust al je verdere vragen in een aparte topic

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Emptyma aug 27, 2012 9:30 am

Welkom Bastiaan en Duchesst!

Grtz
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: