Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 49 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 48 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 1426
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:11 pm

muren laten isoleren ? en als het is beter gaat zoals ik bij mijn schoonouders deed glas vervangen door dubbel glas?
is wat werk aan maar als het schrijnwerk nog goed is redelijk te doen of indien de situatie het toelaat ramen vervangen ?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:23 pm

Staat allemaal op het "To Do" lijstje maar niet op korte termijn, of ik zou de grote pot bij Euromillions moeten winnen Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:27 pm

Hallo,

ik heb een kalor 85 en deze heeft al flink dienst gedaan(+/-5500 branduren), ik stookte reeds pellets van de colruyt, pierre geritz, piron, brico en green energy, ze zijn allemaal goed bevonden, dan heeft de een veel stof dan de andere maar ze lijken me allemaal goed.
Maar omdat nu de zwarte deur stilaan grijs wordt, wil ik ze proberen terug zwart te krijgen, iemand een idee hoe en wel produkt te gebruiken om ze terug mooi zwart te krijgen?
Het produkt "kachelzwart" zou volgens sommige nogal duur en "giftig" zijn met een flinke storende geur na het aanbrengen??? ik dacht al aan spuitbussen met zwart dat tegen 850° hitte zou bestand zijn, maar dat stinkt ook na het spuiten ervan... Iemand voorstellen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:35 pm

kachelzwart aanbrengen stoofje ff goed doorfikken mùet ramen en deuren open

is net zoals een neiuwe kachel ff inbranden en gedaan de geurafgifte

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:49 pm

hallo ik ben tom heb sinds 2 jaar een pelletkachel edelkamin pelbox sci en gisterenen avond is ze ontploft het glas is eruit geexplodeert en die was gekuist van smorgen iemand meer ifo
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4488
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydo nov 24, 2011 12:53 pm

Jaja de kachel was gekuist , maar was de schouw gekuist......lang geleden ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 9:33 am

Hoi, ik ben peter, ben de eigenaar van een rika como sinds begin september, jammer genoeg gaat er geen dag voorbij of de kachel valt uit met de melding "no pellets",had al naar winkel gebeld, daar willen ze niet langskomen tenzij we de uren betalen (garantie???),hebben ondertussen ook een dubbelwandige inox schouw laten steken, ook dit verhelpt het dagdagelijks probleem niet,
als iemand ons kan helpen dan hoor ik het graag, want dit is toch geen leuke ervaring , had het me anders voorgesteld...
groeten, peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 9:49 am

Hallo,

Ik ben Joke en sinds een week de trotse eigenaar van een Edilkamin Seven. We zijn heel tevreden over onze pelletkachel, maar hadden toch nog enkele vraagjes...
Momenteel staat de kachel op 10°C, maar ondanks een omgevingstemperatuur van 20,5°C blijft hij doorgaan. Zou hij normaal niet moeten stoppen als de ruimte op temperatuur is?
Weet er iemand of het geluid van de ventilator verminderd kan worden? Staat nu op 1, het is niet echt storend, maar zou toch iets minder mogen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 9:58 am

Joke,

De kachel dient een minimale warmte te kunnen verliezen. het is normaal dat deze blijft door gaan.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 10:02 am

Peter007,

De installateur moet jou in de garantieperiode 'gratis' helpen, ook voor het vervoer.

Neem in het slechtste geval contact op met Stroomop, dat is de invoerder van het merk.

Dit zegt jouw handleiding ivm het probleem van de pellets:

NO PELLETS >I/O< Geen pellets in de voorraad
Kan ook tijdens de startfase gebeuren (eerste vulling).
Controleer depelletvoorraad op voldoende pellets en start het toestel na foutkwitering ogmaals.
- Schroef verstopt
- Vlamvoelerhuls sterk vervuild
- Te hoge schoorsteentrek

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 1:13 pm

Peter007 schreef:
Hoi, ik ben peter, ben de eigenaar van een rika como sinds begin september, jammer genoeg gaat er geen dag voorbij of de kachel valt uit met de melding "no pellets",had al naar winkel gebeld, daar willen ze niet langskomen tenzij we de uren betalen (garantie???),hebben ondertussen ook een dubbelwandige inox schouw laten steken, ook dit verhelpt het dagdagelijks probleem niet,
als iemand ons kan helpen dan hoor ik het graag, want dit is toch geen leuke ervaring , had het me anders voorgesteld...
groeten, peter

Peter,

welkom hier!
Wel spijtig om te moeten lezen dat je na de aankoop en investering van zo een goede en dure kachel deze problemen hebt ermee! hebt u een dubbelwandige buis laten steken op aanraden van de installateur?? Dat de installateur niet wil langskomen tenzij u de uren betaalt is gewoonweg schandalig!

Hopelijk is er vlug beterschap in zicht,en zoals Steven zegt,in het slechtse geval co,tact opnemen met Stroomop te Kuurne,daar ga je wel geholpen worden,daar ben ik zeker van!

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 1:31 pm

Peter007 schreef:
Hoi, ik ben peter, ben de eigenaar van een rika como sinds begin september, jammer genoeg gaat er geen dag voorbij of de kachel valt uit met de melding "no pellets",had al naar winkel gebeld, daar willen ze niet langskomen tenzij we de uren betalen (garantie???),hebben ondertussen ook een dubbelwandige inox schouw laten steken, ook dit verhelpt het dagdagelijks probleem niet,
als iemand ons kan helpen dan hoor ik het graag, want dit is toch geen leuke ervaring , had het me anders voorgesteld...
groeten, peter

Ik vind dit verhaal niet echt geloofwaardig! Waar hebt u deze kachel gekocht? Dergelijke service van Rika-dealers zijn we hier niet gewoon!
Indien uw verhaal klopt dan is dat een regelrechte schande. Graag meer uitleg aub. We zijn benieuwd naar het volledige verhaal, gif spuiten zonder veel uitleg kan iedereen.
Trouwens waarom post je dezelfde post op 2 topics???
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Groeten,
ss



Laatst aangepast door ss op ma nov 28, 2011 1:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vraag bijgevoegd)
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:27 pm

ss schreef:
Peter007 schreef:
Hoi, ik ben peter, ben de eigenaar van een rika como sinds begin september, jammer genoeg gaat er geen dag voorbij of de kachel valt uit met de melding "no pellets",had al naar winkel gebeld, daar willen ze niet langskomen tenzij we de uren betalen (garantie???),hebben ondertussen ook een dubbelwandige inox schouw laten steken, ook dit verhelpt het dagdagelijks probleem niet,
als iemand ons kan helpen dan hoor ik het graag, want dit is toch geen leuke ervaring , had het me anders voorgesteld...
groeten, peter

Ik vind dit verhaal niet echt geloofwaardig! Waar hebt u deze kachel gekocht? Dergelijke service van Rika-dealers zijn we hier niet gewoon!
Indien uw verhaal klopt dan is dat een regelrechte schande. Graag meer uitleg aub. We zijn benieuwd naar het volledige verhaal, gif spuiten zonder veel uitleg kan iedereen.
Trouwens waarom post je dezelfde post op 2 topics???
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Groeten,
ss


SS,

ik vind je stelling 'ik vind dit verhaal niet echt geloofwaardig'en 'gif spuiten kan iedereen' nogal kort door de bocht!! Evil or Very Mad Topicstarter heeft gelijk dat hij hier niet onmiddellijk naam en adres van de installateur geeft,je weet immers nooit wie er allemaal meeleest.
Geef TS ook de tijd om te antwoorden en meer uitleg te geven mss....

Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:34 pm

pedro schreef:
ss schreef:


Ik vind dit verhaal niet echt geloofwaardig! Waar hebt u deze kachel gekocht? Dergelijke service van Rika-dealers zijn we hier niet gewoon!
Indien uw verhaal klopt dan is dat een regelrechte schande. Graag meer uitleg aub. We zijn benieuwd naar het volledige verhaal, gif spuiten zonder veel uitleg kan iedereen.
Trouwens waarom post je dezelfde post op 2 topics???
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Groeten,
ss


SS,

ik vind je stelling 'ik vind dit verhaal niet echt geloofwaardig'en 'gif spuiten kan iedereen' nogal kort door de bocht!! Evil or Very Mad Topicstarter heeft gelijk dat hij hier niet onmiddellijk naam en adres van de installateur geeft,je weet immers nooit wie er allemaal meeleest.
Geef TS ook de tijd om te antwoorden en meer uitleg te geven mss....

Pedro

Ik blijf bij mijn mening, voor een eerste bericht "not done"!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:36 pm

ben het wel met perdro eens, je moet ook niet in je eerste post meteen een leverancier aan de schandpaal hangen..

gewoon ff terug gaan, en je probl bespreken , meestal helpt het ook als er klanten in de zaak zijn... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:37 pm

dan nog een vraag aan de mods en admin...
moeten al die quotes in het bericht, als de berichten zich toch opvolgen..
zo wordt het minder leesbaar.. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:38 pm

Met wie ben je het eigenlijk eens met mij of met Pedro die het eigenlijk niet eens is met mij????
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:42 pm

ik ben het met perdo eens....

in dit geval.. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:45 pm

OK, dat vraag ik ook niet, maar je kunt je in een eerste bericht wel deftig voorstellen en het komplete verhaal van je kachel, met of zonder probleem,beschrijven en niet meteen plaatsen "ik heb die kachel en de winkel wil niet langskomen". Daar moet op zijn minst een eventuele reden bij.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:50 pm

en wat dat betreft ben ik het met jouw eens... Surprised

ik weet , ben een lastige hahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 2:58 pm

SS,

de installateur wil WEL langskomen,maar dan moeten de uren betaalt worden zoals TS zegt. We zullen mss gewoon ff afwachten en w8 op meer respons van de persoon in kwestie

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 3:15 pm

pedro schreef:
SS,

de installateur wil WEL langskomen,maar dan moeten de uren betaalt worden zoals TS zegt. We zullen mss gewoon ff afwachten en w8 op meer respons van de persoon in kwestie

Grtz

Wel dat was dus mijn vraag! Wat is de reden dat ze niet GRATIS willen langskomen, wat is de voorgeschiedenis? Peter stelde zich ook niet voor!?
Lees anders mijn relaas;
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 10:35 pm

Hoe kom je hier terecht? Op zoek naar meer en betere info.
Waarom een pelletkachel? 't was de bedoeling om ons te verwarmen
Welke pelletkachel heb je ? Saey Neema en Kali
Welke pellets gebruik je? plospan
Ben je tevreden van je pelletkachel? van die Neema NIET !

Ik zal eerst eens beginnen met het forum te doorzoeken, je weet nooit wat er nog ergens staat. De installateur van Saey heeft alvast gezegd dat wat ie bij ons heeft meegemaakt , nog nergens meegemaakt heeft/had .

Misschien heeft ie dat overal vertelt lol!


Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptyma nov 28, 2011 10:54 pm

Invoerder is ondertussen op de hoogte. Peter007 zal wel geholpen worden

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydi nov 29, 2011 11:00 am

Hoi Forummers,
ben nieuw hier en kocht overlaatst een huisje verwarmt met stookoloie(centrale verwarming)
zou een pelletskachel iets zijn om dit huisje te verwarmen en wat zijn de opties?
Rudi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Emptydi nov 29, 2011 11:13 am

Ha Rudi,

welkom op het forum. Pellets als brandstof zijn een schoon en voordelig alternatief voor gas of olie. Je kunt denken aan een kachel, cv-kachel of een pellet cv-ketel, keus genoeg dus.

Neem de tijd om je eens goed in te lezen in de verschillende mogelijkheden, je krijgt dan een goed beeld van de verschillende mogelijkheden.

Suc7,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: