Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 99 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 99 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyvr sep 21, 2012 6:35 pm

Ik ben door google op deze site geraakt.
Ik heb een pelletkachel edilkamin moon van januari 2012.
Ze warmt goed doch geeft altijd een foutmelding bij het opstarten,check airflow.
Ik hoop op deze site wat bij te leren i.v.m. pelletkachels.
Bijvoorbeeld: Met wat kuis ik mijn kachel?
Welke foutmeldingen kan ik krijgen en hoe verhelp ik deze, enz.


Groetjes,
Tabasco

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyvr sep 21, 2012 8:36 pm

welkom op het forum, even de zoekknop gebruiken op palladio en je vind al heel veel info Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 11:21 am

Wij wonen in Genk. Hebben een veranda laten zetten.. totale opp. 30 m2. Wij zijn aan het overleggen welke pelletkachel we zullen kopen... de veranda heeft een groot schuifraam dat aangrenst aan de living.
Terug naar boven Ga naar beneden
boxke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boxke


Aantal berichten : 223
Registration date : 18-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 1:23 pm

@gekko1956: uit eigen ervaring: als het de bedoeling is om alleen de veranda te verwarmen, dan mag je ongeveer 6kW rekenen voor de veranda van 30m² (veronderstelling u-waarde glas 1.1)als die als permanente leefruimte dient. Als je bijkomend een living wil verwarmen, dan met je daar minstens een 4kW bijrekenen (natuurlijk afhankelijk van isolatie graad en grootte). Gezien de afkoeling in een veranda groter is dan in een living, plaats je best de kachel in de veranda (als dienst als permanente leefruimte), met best een luchtkanaal (kanalisatie) naar de living. Zonder een aparte kanalisatie heb je in koude periodes echt wel een probleem om beide leefruimtes warm genoeg te houden zonder dat je in de andere ruimte aan het puffen bent.

Gr,
Boxke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 3:46 pm

@ boxke We hebben juist de MCZ Mercury gekocht. In mijn ogen een mooie , simpele pelletkachel. Deze is 8 KW.
In de winter en echte koude perioden blijft het schuifraam toch dicht.
Hopelijk valt de kachel mee en kunnen we binnen 3 weken al genieten. Smile
Dank u voor uw reactie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 5:37 pm

proficiat met u aankoop .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 5:47 pm

Dank u ... ben nog een groentje... maar hier op het forum zal ik wel wat bijleren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 10:16 pm

Hey hallo, ben nieuw op het forum en heb een pelletkachel aangekocht van arce zijn er mensen die ook een toestel hebben van dit merk? En wie heeft een paar goede tips voor mij. Groeten aan iedereen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4488
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 22, 2012 10:35 pm

Is het deze ??

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Aléé nog ééntje (5 berichten) en dan mag je ons alles vragen , behalve geld !!

Je kunt ons eventueel vertellen, het merk ,model,Kw, installateur, heb je daar veel info gekregen ,enz,enz!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 7:28 am

Het is een Arce circle plus majolica 12 kw en ze is besteld bij ecotronic in buggenhout. Veel info gekregen ook over de schouw enz... Zal blij zijn als ze de pelletkachel brengen want wij hebben al 10 jaar problemen met onze schouw en gas ( appartement shuntsysteem). !!!

Het is de kachel van men foto...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 7:39 am

Onze kachel is dus een MCZ Mercury... 8 KW.
Gekocht bij Piek in Genk.
Veel uitleg gekregen en nu wachten op de dag dat ze komen installeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
curleo
Pellet
Pellet
curleo


Man Aantal berichten : 130
Registration date : 09-03-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 9:49 am

Hallo allen,

Eerst en vooral proficiat met het prachtige forum!

Ik was al een tijd aan het uitkijken naar een nieuwe kachel. We stookten hiervoor met een nestor-martin kolenkachel(12kW), maar ik stoorde mij aan het gesleur met kolen en vooral het massale(ongezonde) stof die we erbij kregen.
Met een klein kindje leek het me beter om over te stappen naar een meer ecologisch-economische manier van verwarmen en het stof probleem aan te pakken.
Dus een pelletkachel is/was voor ons de oplossing....
Het is uiteindelijk een Edilkamin 'BRIO' geworden, beperkt in hoogte(wat in ons geval nodig was)en een leuk retro design.
Hij brand reeds 2 dagen met Bager pellets, waarvan we een kleine voorraad meekregen van onze dealer te Maria-Aalter.
De 8 kW lijkt me op het eerste zicht ruim voldoende.
Bij het plaatsen wel een glasbreuk maar dit komt eerstvolgende dagen terug goed.

Blij dat ik erbij ben, hoewel ik meteen wat vragen heb hieromtrend, die ik op een ander topic zal posten.
groeten,

curleo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 12:43 pm

Heb sinds een jaar een Piazzetta 950 in de woonkamer.
Heb 25jr hout gestookt, kachel moest vervangen worden en heb in vakantiewoning in Belgie voor het eerst een pelletkachel gezien. Was gevoelig voor het "schoner" stoken!
Via de Batibouw-beurs in Brussel een Piazzetta als bijverwarming aangeschaft met zo min mogelijk CV gebruik.Heb in een jaar stoken 600 kuub gas minder gestookt.
Gebruik German pellets na 4 verschillende soorten uitgeprobeerd te hebben. Ben daar tevreden over.
Probleem: Leverancier wil/kan geen service meer verlenen.
Welk bedrijf wordt geadviseerd de nodige deskundige service bij mij in Brielle te verlenen?
Ben benieuwd naar jullie reactie(s).
Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: palladio austria p   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 1:46 pm

hoi, ik ben steve. Heb sinds 21 september een houtpelletkachel gekocht en stook met aveve pellets. Ben tot nu toe al heel tevreden. Heb altijd een allesbrander gehad maar heb daar toch veel werk mee gehad. Graag had ik de handleiding gehad van het merk palladio austria. Mvg Steve
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 2:56 pm

Hallo allemaal
ik ben Heike woon in de Limburg(leopoldsburg)
Na even wat opzoek werk te doen op internet ben ik op dit forum (knap hoor!)terecht gekomen
Volgende week willen we gaan kijken om een pelletkachel te kopen
Ik heb het één en ander gelezen op dit forum ,en we denken aan een MCZ Musa (multi)Air ?
Ik hoop dat dit een goede keuze zal zijn ,nu nog op zoek gaan naar een goede verdeler/plaatser .
Iemand een suggestie?
mvg
Heike




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 2:59 pm

Heike,

welkom op het forum. Ik denk dat je keuze voor een Musa een goede is, hij brandt hier op dit moment naar volle tevredenheid. Een goede dealer vinden in de buurt zal niet moeilijk zijn want Fero, de importeur, stelt eisen aan zijn dealernetwerk.

Suc7 en m.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 4:45 pm

Heike, ik heb een pelletkachel gekocht in Ravels bij vgghoutpellets een scherpe prijs mss moet je daar eens gaan kijken.
Grt
Jurgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 5:27 pm

Hallo,

We wonen in West vlaanderen , de kust en we zijn overgeschakeld van electr verwarming op (nacht)cumulatie naar pelletverwarming, na het zien dat ons verbruik teveel de hoogte in ging.

We hebben meerdere winkels bezocht en domweg via kapaza op een occasie gekomen hier in onze gemeente, we hebben deze gekocht, als probeersel voor onze keuken om dan volgend jaar een pellet inbouw te kopen voor onze openhaard, maar toen een (erkende handelaar) die pellet verwarming kwam plaatsen bleek hij toch veel meer warmte te geven dan die persoon die hem verkocht had bleek te hebben doorgegeven, dus hebben we hem laten plaatsen in onze living en kijken we nu volgend jaar om een lichter model te plaatsen in onze keuken, eerst kijken of we tevreden zijn.

Eén probleem die mensen die hem zijn komen installeren hebben toestel kort uitgelegd (we hadden geen tijd, moesten vlug vlug weg Smile ), maar het lukt me nu niet om te programmeren , geraak niet uit handleiding, dus best vervelend.
Daarom ben ik zoek gegaan naar uitleg over pelletverwarming en ben ik op jullie site geraakt.

Misschien vind ik hier wel hulp

groetjes Jacky

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 5:28 pm

model Italiana camini Marea / elise Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 5:33 pm

Hoi Heike,
Wij hebben ook de musa sinds juni van dit jaar en we hebben hem gekocht bij eco-heating in Eksel, ligt niet zover van jullie af.
Veel plezier nog van je toekomstige kachel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 5:41 pm

dank jullie !!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 8:40 pm

Welkom allemaal!!!
Dit zijn weer een heleboel pelletstokers erbij in 1klap.... Smile
Mag ik alle nieuwe leden mss de raad geven om eerst es de 10geboden door te nemen...

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
ponneke
Pelletkachel
Pelletkachel
ponneke


Vrouw Aantal berichten : 550
Leeftijd : 67
Registration date : 23-09-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 9:00 pm

Hallo allen
Mijn naam is ponneke, naar mijn honden Laughing
We wonen in Nieuwerkerken, en willen de energiekost drastisch omlaag halen.
Tot nu toe was de verwarming op mazout, dit wordt echter zo langzaam onbetaalbaar.
We hebben enkele weken geleden een thermokachel gekocht van Edilkamin, model Prestige, maar ze moet nog geleverd en geplaatst worden.
Het wachten is op aanpassing van bestaande centrale verwarming, convectoren moeten weg, en radiatoren met thermostaat in de plaats

We zijn nu op zoek naar goede en goedkope pellets voor de toekomst natuurlijk.
Want zonder die gaat die kachel niet lang branden hé.
Ik hoop hier dus meer informatie te vinden, alsook eventuele tips voor optimaal gebruik van mijn thermokachel
Bedankt alvast!
Ponneke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nizinny.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 10:01 pm

ponneke welkom hier, waar kocht je de kachel

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
ponneke
Pelletkachel
Pelletkachel
ponneke


Vrouw Aantal berichten : 550
Leeftijd : 67
Registration date : 23-09-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyzo sep 23, 2012 11:01 pm

Oeps, vergeten te vermelden
Bij Kemps Pascal via Eddy Verjans in Heusden-Zolder
Ik hoop ze nu heel gauw te hebben, het wordt stilletjes kouder hé? Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nizinny.be
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Emptyza sep 29, 2012 10:34 pm

Hallo allemaal,

Mij even kort voorstellen:

Hoe kom je hier terecht? -> google, op zoek naar meer info omtrent pellets en pelletketels.
Waarom een pelletkachel? -> Op zoek naar een cv voor nieuwbouw waar geen gasleiding in de straat ligt en slechts een beperkt elektrisch vermogen beschikbaar is. De keuzemogelijkheden beperkten zich dus tot stookolie, een LPG-tank of pellets.
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? -> Thermodual TDA 30
Welke pellets gebruik je? Nog in aanbouw dus voorlopig geen Wink
Ben je tevreden van je pelletkachel?

groeten
dago

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: