Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 85 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 84 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 10, 2011 8:28 pm

Ik ben Lolita uit boom en plan deze maand een palletkachel aan te schaf maar ben op zoe naar een goede instalaruer en een goed mark, maar ik heb nog wel veel tijd nodg omal die brieven hier te lees.
Geen plobleem het is niet urgent Sorry voor de schreivvouten ik ben van origine spaans
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 10, 2011 10:09 pm

Lolita schreef:
Ik ben Lolita uit boom en plan deze maand een palletkachel aan te schaf maar ben op zoe naar een goede instalaruer en een goed mark, maar ik heb nog wel veel tijd nodg omal die brieven hier te lees.
Geen plobleem het is niet urgent Sorry voor de schreivvouten ik ben van origine spaans

Hoi Welkom Lolita
Ik schrijf ook fouten en ben een Belg.
Het is al zeer goed dat je een inspanning doet, en dat je het aandruft om iets te schijven op het forum cheers

Men dochter heeft les in Gent Nederlans: Godsdienst en verstaat ook niet dat ik zo een fouten schrijf.
Waarop ik antwoordt ik ben maar tot aan men 15 naar school geweest , en hij tot 23....

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 10, 2011 11:51 pm



Men dochter heeft les in Gent Nederlans: Godsdienst en verstaat ook niet dat ik zo een fouten schrijf.
Waarop ik antwoordt ik ben maar tot aan men 15 naar school geweest , en hij tot 23....[/quote]

lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
karamanliali
Pelletje
Pelletje
karamanliali


Man Aantal berichten : 34
Registration date : 20-03-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptydo sep 22, 2011 1:14 am

Halo.
Ik woon in Heusden in Belgie en via zoek machine ben ik hier trecht gekomen.
Ik was aan het informatie zoeken over pelletkachel, want ik wil een aanschaffen.
Misschien kunt me helpen met kiezen tussen merken Kalor,Edilkamin of MCZ.
Vermogen van ongeveer 9 a 10 kW.
Welke merk zou ik kiezen?

Groeten.

Ali
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptydo sep 22, 2011 7:00 am

karamanliali schreef:
Halo.
Ik woon in Heusden in Belgie en via zoek machine ben ik hier trecht gekomen.
Ik was aan het informatie zoeken over pelletkachel, want ik wil een aanschaffen.
Misschien kunt me helpen met kiezen tussen merken Kalor,Edilkamin of MCZ.
Vermogen van ongeveer 9 a 10 kW.
Welke merk zou ik kiezen?

Groeten.

Ali
Welkom op het forum Ali.
Zelf heb ik een Edilkamin en ben er heel tevreden van. Ik ben voor dat merk gevallen omdat ik heel veel belang hecht aan de service na verkoop. Verkopen kan namelijk iedereen maar je achteraf helpen als je problemen hebt, dat is iets heel anders.
Succes met je zoektocht (schuim het forum maar eens af, heel veel info over de verschillende merken die je opsomde Smile )

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptydo sep 22, 2011 8:04 am

Welkom hier!
en zoals Annejanne zegt:schuim het forum maar es af dan wordt je al héééél wat wijzer.Zo veel leesplezier:-)

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 2:46 pm

Hallo , iedereen.

Peter is de naam en opzoek naar gebruikers van pelletketel/houtvergasser.

Ben sinds het begin van het jaar opzoek naar een degelijke instalatie om een gebouw te verwarmen van + 500m2 mijn lijkt het duidelijk als je naar pellet verwarming gaat dat je best ook een zonneboiler plaatst.
Iemand tips wat betreft merken, (berekend ketel vermogen ligt rond 60kw).
Heb reeds gespreken gehad over solarfocus systeem sww ,cv en zonneboiler.

Op het forum vind ik niet veel terug over solarfocus iemand ervaring?

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 3:24 pm

Pvdm,

jij zoekt info over een ketel, op het pelletforum is er vooral info over kachels te vinden.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Leverancier pelletkachels in Dussen Noord Brabant   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 3:29 pm

Hallo, ik ben Willem en ik heb vorig jaar de pelletkachel ontdekt als duurzame verwarming. Ik verkoop al een aantal jaren allelei duurzame producten en heb vanaf dat moment de pelletkachel in mijn leveringsprogramma opgenomen. Vanaf dat moment ben ik erg enthausiast geworden en begint het lekker te verkopen. Ik heb nu ook een voorraad pellets voor de verkoop opgeslagen. Nederlanders moeten het volgens mij nog ontdekken want ik heb veel Belgische klanten. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 4:31 pm

productsource schreef:
Hallo, ik ben Willem en ik heb vorig jaar de pelletkachel ontdekt als duurzame verwarming. Ik verkoop al een aantal jaren allelei duurzame producten en heb vanaf dat moment de pelletkachel in mijn leveringsprogramma opgenomen. Vanaf dat moment ben ik erg enthausiast geworden en begint het lekker te verkopen. Ik heb nu ook een voorraad pellets voor de verkoop opgeslagen. Nederlanders moeten het volgens mij nog ontdekken want ik heb veel Belgische klanten. cheers




hallo willem
als je gegevens zoals website ,adres , produckten die jij verkoopt ivm pellets en pelletkachel nog niet op het forum staan graag een pm naar 1 van de modjes of admins
zodat we de gegevens kunnen plaatsen

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 9:09 pm

Hoi; ik ben hier helemaal nieuw. Mijn pellet kacheltje brand nog maar half uurtje enhet is hier al goed warm amai. Heb gewoon nog geen handleiding,kan dus niet afstellen. Moet stekker dan maar uittrekken. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 9:11 pm

Vraagje aan iedereen...... hoeveel betalen jullie voor 15 kg ? En hoe weet je wat goede pellets zijn? Thx, Maude
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 9:24 pm

Hoi; wij kochten ook een pellet om onze gas factuur te beperken. Hopelijk doe ik hier goed aan . Mijn enig probleempje is dat ik geen handleiding heb. Raar dat je die nergens kan vinden, ook niet via google. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 9:58 pm

Maude schreef:
Vraagje aan iedereen...... hoeveel betalen jullie voor 15 kg ? En hoe weet je wat goede pellets zijn? Thx, Maude
Bij de groepsaankoop limburg (bioflam-pellets) betaalden we € 3.10 per zakje van 15 kg Laughing

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyza sep 24, 2011 10:01 pm

Maude schreef:
Hoi; wij kochten ook een pellet om onze gas factuur te beperken. Hopelijk doe ik hier goed aan . Mijn enig probleempje is dat ik geen handleiding heb. Raar dat je die nergens kan vinden, ook niet via google. Crying or Very sad

De verkoper moet je een handleiding bezorgen in het nederlands. Welk merk van kachel heb je?
Je gasfactuur zal héél zeker zakken cheers

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo sep 25, 2011 7:06 am

voor de gemiddelde prijzen van alle soorten pellets die hier het meest verbruikt worden zal de prijs schommelen om en bij de 3.50 euro

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo sep 25, 2011 9:39 pm

Hey Iedereen

Wij hebben ook een pelletkachel gekocht ( rika topo ) en wordt morgen gepaatst.
Hopelijk een goede keuze.
Ben nu alleen nog opzoek naar de juiste keuze van pellets.


Groetjes David
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo sep 25, 2011 9:43 pm

Dvm schreef:
Hey Iedereen

Wij hebben ook een pelletkachel gekocht ( rika topo ) en wordt morgen gepaatst.
Hopelijk een goede keuze.
Ben nu alleen nog opzoek naar de juiste keuze van pellets.


Groetjes David

Hoi,welkom hier!met uw keuze van kachel ga je alvast goed zitn!En wat de pellets betreft,testen ,testen en nog es testen zou ik zegn!
grtzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo sep 25, 2011 9:49 pm

Dvm schreef:
Hey Iedereen

Wij hebben ook een pelletkachel gekocht ( rika topo ) en wordt morgen gepaatst.
Hopelijk een goede keuze.
Ben nu alleen nog opzoek naar de juiste keuze van pellets.


Groetjes David

beste wat je kan doen is in je buurt van verschillende merken enkele zakken kopen en testen, dan neem je de goedkoopste die je best bevalt op gebied van warmte, hoeveelheid asse, vuile ruit.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: ook nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo okt 09, 2011 2:33 pm

hoi ik ben Evert uit valkenswaard(nl) en ben ook praktisch nieuw hier op het forum.
Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar informatie over pelletkachels,want ik heb het idee dat deze manier van verwarmen in nederland nog niet zo bekend is.
De reden van het zoeken naar een pelletkachel is dat we de gasrekening wilden drukken en ook echt vuur in de woonkamer wilde,met het gemak van een thermostaat.
Het is een nordic fire/ecoteck model olivia geworden en wordt op 14-10-11 geplaatst.
de pellets die gestookt worden weet ik nog niet,omdat ik nog niet stook,op aanraden van dit forum heb ik diverse zakjes van verschillende merken hier liggen om te proberen en weet dus binnenkort wat voor mij het beste stookt.
groeten Evert
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo okt 09, 2011 4:07 pm

evert69 schreef:
hoi ik ben Evert uit valkenswaard(nl) en ben ook praktisch nieuw hier op het forum.
Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar informatie over pelletkachels,want ik heb het idee dat deze manier van verwarmen in nederland nog niet zo bekend is.
De reden van het zoeken naar een pelletkachel is dat we de gasrekening wilden drukken en ook echt vuur in de woonkamer wilde,met het gemak van een thermostaat.
Het is een nordic fire/ecoteck model olivia geworden en wordt op 14-10-11 geplaatst.
de pellets die gestookt worden weet ik nog niet,omdat ik nog niet stook,op aanraden van dit forum heb ik diverse zakjes van verschillende merken hier liggen om te proberen en weet dus binnenkort wat voor mij het beste stookt.
groeten Evert

Met onze pelletkachel drukken wij de gasrekening helemaal, alleen 1 keer in de maand laten wij nog eens een uurtje de gasketel draaien bij het gedacht iet dat stilstaat gaat stuk, onze ondervinding (hoef dus niet bij iedereen zelfde te zijn), het zogenaamde gemak van thermostaat bij pelletkachels is niet zelfde als die van een centrale verwarming, zo lijkt het voor ons hier toch, zal een kwestie van goed instellen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyzo okt 09, 2011 6:03 pm

H.W. schreef:
evert69 schreef:
hoi ik ben Evert uit valkenswaard(nl) en ben ook praktisch nieuw hier op het forum.
Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar informatie over pelletkachels,want ik heb het idee dat deze manier van verwarmen in nederland nog niet zo bekend is.
De reden van het zoeken naar een pelletkachel is dat we de gasrekening wilden drukken en ook echt vuur in de woonkamer wilde,met het gemak van een thermostaat.
Het is een nordic fire/ecoteck model olivia geworden en wordt op 14-10-11 geplaatst.
de pellets die gestookt worden weet ik nog niet,omdat ik nog niet stook,op aanraden van dit forum heb ik diverse zakjes van verschillende merken hier liggen om te proberen en weet dus binnenkort wat voor mij het beste stookt.
groeten Evert

Met onze pelletkachel drukken wij de gasrekening helemaal, alleen 1 keer in de maand laten wij nog eens een uurtje de gasketel draaien bij het gedacht iet dat stilstaat gaat stuk, onze ondervinding (hoef dus niet bij iedereen zelfde te zijn), het zogenaamde gemak van thermostaat bij pelletkachels is niet zelfde als die van een centrale verwarming, zo lijkt het voor ons hier toch, zal een kwestie van goed instellen zijn.

met thermostaat bedoel ik dan dat de temperatuur een beetje geregeld wordt en dat de tijd van aanspringen geregeld is. Even afwachten dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyma okt 10, 2011 7:01 pm

Hallo,

Door een zoek functie ben ik hier terecht gekomen. We denken er over om ons huis dmv pellets te gaan verwarmen en denken aan een kachel die op een cv aangesloten kan worden of een gesloten cv op pellets.
Momenteel stoken we een houtkachel in de woonkamer en middels een gas cv installatie.
Ook over een hout cv wordt nagedacht maar daarvoor kan ik hier vast niet terecht.

Groeten Arjen
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptyma okt 10, 2011 7:07 pm

arjen9 schreef:
Hallo,

Door een zoek functie ben ik hier terecht gekomen. We denken er over om ons huis dmv pellets te gaan verwarmen en denken aan een kachel die op een cv aangesloten kan worden of een gesloten cv op pellets.
Momenteel stoken we een houtkachel in de woonkamer en middels een gas cv installatie.
Ook over een hout cv wordt nagedacht maar daarvoor kan ik hier vast niet terecht.

Groeten Arjen

Welkom hier Arjen;

hier vindt je heel wat info en leesplezier ivm pellets

Grtzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptydi okt 11, 2011 11:28 am

Ik kom hier door wat te googlen terecht, zoals de meeste denk ik.
Ik ben William, 40 jaar en boomverzorger.
Doordat ik veel in en rond bomen heb gewerkt had ik steeds veel brandhout, dat ik dan ook verkocht.
Na mijn hernia operatie vorig jaar is het werken fel verminderd rond de bomen en dus ook het aanbod van het hout is fel geslonken.
Daardoor ben ik vorig jaar reeds begonnen met de verkoop van de houtbriketten en sinds enkele weken zijn daar ook de houtpellets bij gekomen.
Ik wil hier vooral lezen hoe en wat de andere verkopers en gebruikers met de pellets doen en wat de algemene bevindingen zijn.
Ik heb in de forumregels gelezen dat reclame maken verboden is, daarom dat ik ook niets van prijzen en of merken ga vermelden. Misschien kan dit in een ander draadje wel, daar kom ik dan nog wel achter nadat ik wat meer rondgekeken heb hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Emptydi okt 11, 2011 12:04 pm

De_houtmaai schreef:
Ik kom hier door wat te googlen terecht, zoals de meeste denk ik.
Daardoor ben ik vorig jaar reeds begonnen met de verkoop van de houtbriketten en sinds enkele weken zijn daar ook de houtpellets bij gekomen.

Goedemiddag houtmaai (toffe nick trouwens),
In de gepaste topic kan u uzelf, uw firma en uw producten voorstellen. Prijzen en/of promoties zien we enkel graag in de 'verkopersafdeling', waar u vanaf heden toegang hebt om dingen te posten.
Alvast welkom hier, eindelijk nog is een Kempenaar Smile

Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 9 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: