Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 28 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32177
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptywo feb 23, 2011 8:56 pm

pellet schreef:
hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert

nog geen slechte reacties gelezen van mario
meeki heeft 1 vandaar en is tevreden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptywo feb 23, 2011 9:10 pm

pellet schreef:
hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert

Dan ga je toch bij fero in oudenaarde? In Bruwaan. Invoerder van MCZ en RED en quadra fire.
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydo feb 24, 2011 11:12 am

dafke_307 schreef:
pellet schreef:
hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert

Dan ga je toch bij fero in oudenaarde? In Bruwaan. Invoerder van MCZ en RED en quadra fire.

Tjah Dafke, tenzij je een Rika wil kopen natuurlijk, Mario verkoopt o.a. Rika.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydo feb 24, 2011 4:17 pm

dafke_307 schreef:
pellet schreef:
hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert

Dan ga je toch bij fero in oudenaarde? In Bruwaan. In
voerder van MCZ en RED en quadra fire.
BBBBBBBBBBB

Dank u voor u reactie,ben er ook geweest,maar voorkeur gaat naar een thermorossi 3001 maiolica 9kw

mvg
geert
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydo feb 24, 2011 4:45 pm

pellet schreef:
hallo,
ben van oudenaarde en wil mij een kachel aanschaffen
bij mario uit ronse.
kent u deze verdeler ss
mvg
geert

Sorry Pellet, ik had niet gemerkt dat u de vraag speciaal aan mij stelde.
Ja ik ken Mario persoonlijk, vriendelijke mensen en persoonlijk hoorde ik nog geen klachten van die mensen. Op het forum waren er reeds positieve en één negatief bericht. Dus valt waarschijnlijk wel mee. Ik kocht er geen pelletkachel omdat ik voor Saey koos.
Thermorossi heeft een goeie invoerder, dus riskeer je niets, trouwens de dochter van Fleur heeft ook hetzelfde merk en ze zijn er blijkbaar ook tevreden over... Anders, stuur eens een pm naar Fleur...
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Goedenavond iedereen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza feb 26, 2011 8:14 pm

Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben een hardwerkende slager uit Sint-Truiden die naar de namm dirk luistert.
Daar ik al jaren een Flam houtkachel wilde plaatsen maar er financieel nog niet klaar voor was ben ik sinds deze week opzoek gegaan naar de ideale kachel voor mijn woning.
Al snel deed het woord " pelletkachel " de ronde en was mijn aandacht snel gevestigd op een pelletkachel.( geen Flam houthaard dus)
Na enig opzoek werk bleek er in Wellen een handelaar gevestigd te zijn die meerdere merken kon aanbieden. Na vanmorgen een bezoekje te brengen kan ik u met trots mededelen dat we in de loop van volgende week de trotse eigenaar zijn van de MCZ Mercurius 8kw..
Nu maar hopen dat het ons naar behoren gaat tevreden stellen en dat we geen slecht toestel hebben gekocht... Shocked heel happy

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza feb 26, 2011 8:38 pm

The Butcher schreef:
Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben een hardwerkende slager uit Sint-Truiden die naar de namm dirk luistert.
Daar ik al jaren een Flam houtkachel wilde plaatsen maar er financieel nog niet klaar voor was ben ik sinds deze week opzoek gegaan naar de ideale kachel voor mijn woning.
Al snel deed het woord " pelletkachel " de ronde en was mijn aandacht snel gevestigd op een pelletkachel.( geen Flam houthaard dus)
Na enig opzoek werk bleek er in Wellen een handelaar gevestigd te zijn die meerdere merken kon aanbieden. Na vanmorgen een bezoekje te brengen kan ik u met trots mededelen dat we in de loop van volgende week de trotse eigenaar zijn van de MCZ Mercurius 8kw..
Nu maar hopen dat het ons naar behoren gaat tevreden stellen en dat we geen slecht toestel hebben gekocht... Shocked heel happy


dirk welkom op het forum, en veel warmte en weinig problemen gewenst, mcz is 1 van de goede merken die veel verkocht worden

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza feb 26, 2011 8:48 pm

The Butcher schreef:
Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben een hardwerkende slager uit Sint-Truiden die naar de namm dirk luistert.
Daar ik al jaren een Flam houtkachel wilde plaatsen maar er financieel nog niet klaar voor was ben ik sinds deze week opzoek gegaan naar de ideale kachel voor mijn woning.
Al snel deed het woord " pelletkachel " de ronde en was mijn aandacht snel gevestigd op een pelletkachel.( geen Flam houthaard dus)
Na enig opzoek werk bleek er in Wellen een handelaar gevestigd te zijn die meerdere merken kon aanbieden. Na vanmorgen een bezoekje te brengen kan ik u met trots mededelen dat we in de loop van volgende week de trotse eigenaar zijn van de MCZ Mercurius 8kw..
Nu maar hopen dat het ons naar behoren gaat tevreden stellen en dat we geen slecht toestel hebben gekocht... Shocked heel happy


hoi
hier zeer tevreden over de mcz musa
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza feb 26, 2011 11:12 pm

Hallo allemaal,

De knoop is doorgehakt.De kachel is besteld en word geplaast op 21 maart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyma maa 07, 2011 10:12 am

Hallo iedereen

Ik ben Jaak wonende te Oudenaarde (gepensioneerd houtbewerker) - dus veel tijd

Hoe kom je hier terecht? Via google
Waarom een pelletkachel? We gaan verbouwingen doen (nieuw geisoleerd dak , kamers aanpassen , oude verwarming met mazoutvuur + tank moet weg , enz...)en zouden graag een pelletkachel willen aanschaffen (milieu vriendelijker)
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Na wat inlichtingen te hebben genomen via open-deur dagen heb ik een voorzet kachel in gedachten van het merk Ecoteck
Welke pellets gebruik je? Moeten we nog beslissen
Ben je tevreden van je pelletkachel?

Terug naar boven Ga naar beneden
atlasgust
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 100
Leeftijd : 80
Registration date : 01-01-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyma maa 07, 2011 11:38 am

Beste Jaak
Wees welkom,Een ding vind ik wel heel speciaal dat je veel tijd hebt, bij mij en vele andere gepensioneerde is het juist andersom.
Heb mijn verbouwingen ook gedaan na dat ik met pensioen ben.
Het vraagt wat meer investeringen met pellets(kachel en ketel) maar na verloop van tijd denk en hoop ik dat zich terug betaaldt ,ik wil het in ieder geval niet meer kwijt sucses groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza maa 12, 2011 5:56 pm

Hallo atlasgust

Dat zijn vele mensen die dat zeggen : je bent op pensioen , je hebt toch tijd genoeg !!! Ik kom tijd te kort , waarschijnlijk zoals vele gepensioneerden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza maa 12, 2011 6:01 pm

ik heb hier een berichtje geplaatst op het forum : SAEY SUPERIOR SABRIMA
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza maa 12, 2011 8:17 pm

Dag ik ben hier nieuw ,we twijfelen tussen het plaatsen van een hydro pelletkachel of een gewone kachel met luchtcirculatie omdat we 350m3 moeten opwarmen op 2 verdiepen We hebben onze gedachten gezet op een piazzetta omdat deze al jaren ervaring hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptywo maa 30, 2011 5:16 pm

hallo,

ik ben Pascal en woon te limburg.
ik heb net gisteren een pelletkachel edelkamin pellbox..
de afwerking moet nog gebeuren.. fotootje volgt van zodra alles klaar is...

groetjes..

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptywo maa 30, 2011 6:49 pm

kletskop74 schreef:
hallo,

ik ben Pascal en woon te limburg.
ik heb net gisteren een pelletkachel edelkamin pellbox..
de afwerking moet nog gebeuren.. fotootje volgt van zodra alles klaar is...

groetjes..


hey welkom en succes met de pellbox

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza apr 02, 2011 12:20 pm

Hallo ,
Ben al een tijdje info aant zoeken op het internet over pelletkackels en zo dit forum ontdekt. Ondertussen al enige tijd zoet geweest met lezen over wat ik interessant vond en ben al veel wijzer geworden.
Wij hebben een oude woning , niet geisoleerd ,met houtkachels in ondersteuning van onze CV verwarming . Het binnenwerk van de (2dehands) Dovre 'bokkenstoof' in aan vervanging toe en ook wegens gebrek aan hout dachten we aan een pelletkachel . Door deze dan centraal te plaatsen kunnen we dan 3 plaatsen van extra warmte voorzien en zo besparen op de steeds duurder wordende stookolie . Milieuvriendelijkheid is mooi meegenomen , heb nog 2 kinderen die na ons ook nog moeten leven !
De keuze in momenteel nog moeilijk daar we nog geen overeenstemming hebben ivm de kachel . Mijn vrouwtje gaat verder op uitzicht en ik eerder naar prijs en kwaliteit . Niet simpel dus .
Grts Wim .
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza apr 02, 2011 3:11 pm

Spikeman schreef:
Hallo ,
Ben al een tijdje info aant zoeken op het internet over pelletkackels en zo dit forum ontdekt. Ondertussen al enige tijd zoet geweest met lezen over wat ik interessant vond en ben al veel wijzer geworden.
Wij hebben een oude woning , niet geisoleerd ,met houtkachels in ondersteuning van onze CV verwarming . Het binnenwerk van de (2dehands) Dovre 'bokkenstoof' in aan vervanging toe en ook wegens gebrek aan hout dachten we aan een pelletkachel . Door deze dan centraal te plaatsen kunnen we dan 3 plaatsen van extra warmte voorzien en zo besparen op de steeds duurder wordende stookolie . Milieuvriendelijkheid is mooi meegenomen , heb nog 2 kinderen die na ons ook nog moeten leven !
De keuze in momenteel nog moeilijk daar we nog geen overeenstemming hebben ivm de kachel . Mijn vrouwtje gaat verder op uitzicht en ik eerder naar prijs en kwaliteit . Niet simpel dus .
Grts Wim .

wim welkom op het forum,
als je 3 plaatsen wil verwarmen zou ik zeker niet te licht gaan, en zou ik eerder verder gaan op warmteafgifte en rendement, een kachel koop je niet alleen voor het zicht, het ruitje word TOCH vuil Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 8:54 am

Hallo ,
ben nieuw , heb sedert een week een pelletkachel Harman , accentra.
Met het mooie weer van de laatste dagen kan ik er nog niet zo heel veel over vertellen . Ben wel op zoek naar een nederlandstalige handleiding . Heb mijn kachel gekocht bij Maratra in Buggenhout .
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 12:16 pm

antoine schreef:
Hallo ,
ben nieuw , heb sedert een week een pelletkachel Harman , accentra.
Met het mooie weer van de laatste dagen kan ik er nog niet zo heel veel over vertellen . Ben wel op zoek naar een nederlandstalige handleiding . Heb mijn kachel gekocht bij Maratra in Buggenhout .

antoine maratra moet u een nederlandse handleiding kunnen geven, dat is verplicht

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptydo apr 14, 2011 12:09 pm

Antoine,
Dan heb je een Harman uit Ierland!!!!
Cogra is de officele verdeler voor gans Europa!!!
Bij Cogra hebben wij wel een opleiding moeten volgen (verplicht)
Zij eisen ook dat er altijd een dubbelwandige schouw wordt geplaatst!!!!!!! en lucht nemen van buiten
ook moet er met een drukmeter de kachel uitgetest worden en eventueel bijregelen naargelang de schouw(verplicht voor een
goede verbranding) Deze druk moet vermeld worden op de garantie papieren
Anders kom je met de garantie in de problemen
Ook geeft Cogra nederlandstalige handleidingen bij elke kachel

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyma apr 18, 2011 9:49 pm

Beste Steven,

Bedankt voor de welkom! Wij zijn aan het overwegen om een pelletkachel als bijverwarming te steken in onze nieuwbouw. We zouden er de living (ongeveer 50 vierkante meter) mee willen verwarmen naast een gascondensatieketel met convectoren. De living zit in de achterbouw van het huis en de schouw zou door het platdak (3m40) moeten. Weten jullie hoeveel meter hoog de schouw zou moeten uitsteken en hoever van de achtergevel van het eerste verdiep?
Wij zien graag inbouw en zag dat er hier op het forum goede ervaringen zijn met de MCZ Viv0 80. Zou die in ons geval aan te raden zijn of heeft die een te groot vermogen?

Groetjes,

Saartje


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyvr apr 22, 2011 6:32 pm

Saartje,

Vanwaar ben je?
Wij zijn verkopers en installateurs van kachels en inox shouwen. je moet de bouw eerst zien, maar voor de hoogte van de buizen moet het juist zijn hoor, anders heb je problemen
Wij zitten in de West Vlaanderen Geluwe Kachels Soete. We hebben meerdere merken
Groetjes Annie
Terug naar boven Ga naar beneden
demosthenes
Pelletje
Pelletje
demosthenes


Man Aantal berichten : 20
Registration date : 23-02-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyvr apr 22, 2011 9:11 pm

Hallo

Pelletkachel Ecoteck Laura plus 12kW. heeft een achteraansluiting om ook langs daar warme lucht te leveren bv in een andere ruimte
Zeer tevreden, radiator daar losgekoppeld en in "tussenseizoen" beginnen stoken enkel met pellets vanaf 2009.
November 2010 een cv op pellets geplaatst, Okofen, 15kW en de stookolie buitengegooid. zit nog met een mazouttank die bovengronds in de inkom staat, maar dit zal niet het forum zijn om deze kwijt te raken zeker ? Smile
Warm sanitair water ook nu op pellets. aansluting voor zonneboiler klaar. nog wat centjes sparen en dat wordt de volgende stap

Pellets, diverse merken gebruikt. Jaarverbruik circa 6000kg, dus alle tips welkom


Demosthenes

_________________
Ecoteck Laura Air Plus kachel 12kW
Oekofen 15kW cv ketel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:03 pm

hallo

met wat rondzoeken ben ik op dit form geraakt. wij hebben een palladio scozia 10 kw van maart en onze bedoeling is om de ketel op mazout nog alleen te doen draaien voor het warm water en voor de rest bij te verwarmen onder met de kachel vooral de keuken en de living omdat de man de hele dag thuis is tankte de mazout fel door op ons budget en nu hopen we dat we een beetje te besparen met onze kachel we hebben voor te proberen de pallets in de macro gehaald en die vallen heel goed mee. We hebben een Flam kachel uitgebroken werd hier nooit gebruik wegens te veel werk met hout opslag en op maat hakken. Onze kachel staat nu mooi voor de schouw en paste juist voor de opening. We hebben wel een beetje pech gehad omdat de firma die onze kachel plaatste al failliet is en we zijn nu op zoek naar iemand die het onderhoud kan doen we moeten nog eens zoeken op het net, voorlopig doet de kachel het goed maar met dit weer is hij niet meer nodig

groetjes hieke
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:27 pm

everflam?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: