Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)

Ga naar beneden 
+66
Daniel00
demarc
colleken
costerke
grossard.rob
bvernail
Syl79
makhila
opajust
strolisp
Bram N.
marlotje
zoom
ponneke
curleo
Greenhorn
jbke
wakuwaku
framaro
eendracht
walter
piet
bertus
Dave G.
rloncke
Keteltje
john-159
hermanV
Fleur
sickofitall
shadow10
ben-revo
Omerta
oswald
krusty
nick1
braxx
mantas
vyncke002
marver
dxnature
karamanliali
niepoort
francky
demosthenes
peter van den Branden
atlasgust
ss
stefke
Annejanne
polle90
knoepken
theco
pellbox
petrah
turkoois
Uthrex
Geert
erwin
biker
cuypersmarc
lupus
Philip
boxke
pedro
steven
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel



Aantal berichten : 904
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 11, 2011 12:04 pm

De_houtmaai schreef:
Ik kom hier door wat te googlen terecht, zoals de meeste denk ik.
Daardoor ben ik vorig jaar reeds begonnen met de verkoop van de houtbriketten en sinds enkele weken zijn daar ook de houtpellets bij gekomen.

Goedemiddag houtmaai (toffe nick trouwens),
In de gepaste topic kan u uzelf, uw firma en uw producten voorstellen. Prijzen en/of promoties zien we enkel graag in de 'verkopersafdeling', waar u vanaf heden toegang hebt om dingen te posten.
Alvast welkom hier, eindelijk nog is een Kempenaar Smile

Uthrex
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 11, 2011 1:34 pm

De naam is een beetje gegroeid vroeger.
Mijn buren noemde mij steeds houtmaai omdat ik altijd over en in bomen en hout bezig was Smile
Ik zal mij en mijn zaak ook nog even voorstellen in de juiste rubriek.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 11, 2011 7:38 pm

is al gebeurd. heb ook wel wat aanpassingen gedaan.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydo okt 20, 2011 2:02 pm

Hallo forumleden

Mijn naam is Eddy Croes en ben nieuw op dit forum.
Ik ben hier terrecht gekomen door informatie op te zoeken over pelletkachels via google.
Sinds vorige week ben ik in het bezit van mijn eerste pelletkachel, een Ecoforest Vigo die ik vul met Bioflam pellets.
Ik ben zeer tevreden over deze aankoop, de pelletkachel geeft een gezellige warmte.
De Vigo maakt weinig geluid en vraagt weinig onderhoud.
Na een dag branden is het glas nog steeds proper, enkel een lichte film die zich zeer gemakkelijk laat verwijderen.
Ik kijk alvast uit naar de volgende groepsaankoop van pellets in Limburg.

Grtz
Eddy
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydo okt 20, 2011 9:34 pm

EC schreef:
Hallo forumleden

Mijn naam is Eddy Croes en ben nieuw op dit forum.

Ik kijk alvast uit naar de volgende groepsaankoop van pellets in Limburg.

Grtz
Eddy

Dan hebben we er weer ene bij! Hoe meer we verkopen, hoe beter de prijs Laughing volgend seizoen proberen we het opnieuw (je volgt het forum maar) sunny

Mvg.

Annejanne

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 3:37 am

IK BEN RON EN HEB NET EEN IRIS PLUS GEKOCHT nna een week ben ik best tevreden maar ik heb toch ook nog een paar.hoe zou het komen ik heb een mooie vlam en ineens valt de vlam weg er vallen langs alle lanten vuurglinsters en in eens is de vlam terug en dat proces herhaald hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 5:36 am

ron55 schreef:
IK BEN RON EN HEB NET EEN IRIS PLUS GEKOCHT nna een week ben ik best tevreden maar ik heb toch ook nog een paar.hoe zou het komen ik heb een mooie vlam en ineens valt de vlam weg er vallen langs alle lanten vuurglinsters en in eens is de vlam terug en dat proces herhaald hem

Welkom op het forum en proficiat met je aankoop Laughing
De vlam zal wel niet helemaal weg zijn maar iets lager en die glinsters zijn normaal. Mijn Iris Plus brandt precies hetzelfde, ben trouwens heel tevreden van mijn kachel tof

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 10:24 am

Hallo pelletvrienden ik ben ook zeer tevreden hoor ,ik had juist nog een vraagje ik brand namelijk pellets van het merk PLOSPAN Bio Energy zit ik daar goed mee ik betaal dat 4 € de zak bij een afname van 1000kg.Ik had namelijk gehoord dat pellets van het merk BADLER even goed zijn en verpakt in papieren zakken graag jullie mening daarover eens .en bedankt voor de antwoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 11:34 am

ron55 schreef:
Hallo pelletvrienden ik ben ook zeer tevreden hoor ,ik had juist nog een vraagje ik brand namelijk pellets van het merk PLOSPAN Bio Energy zit ik daar goed mee ik betaal dat 4 € de zak bij een afname van 1000kg.Ik had namelijk gehoord dat pellets van het merk BADLER even goed zijn en verpakt in papieren zakken graag jullie mening daarover eens .en bedankt voor de antwoorden

Je bedoelt waarschijnlijk Badger in papieren zakken. Ik heb ook plospan (zakjes van 14 kg) gestookt, maar ben toch meer tevreden van Bioflam (€3.10 per zakje van 15 kg groepsaankoop Limburg) geven meer warmte en minder assen. Dit is mijn mening, anderen hebben misschien wel een ander gedacht Laughing

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 1:44 pm

Hoe kom je hier terecht? via google
Waarom een pelletkachel? voor de gezelligheid en voor goedkoper stoken, stookte eerst met een gaskachel
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? MCZ ego ben hier zeer tevreden over werkt fijn
Welke pellets gebruik je? pellets van groene kachel zolder, geven heet meeste warmte van de pellets die ik getest heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Aanschaf van een pelletkachel?   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 4:38 pm

Hello Pellet vrienden,
Mijn naam is Juke woont te Melle,wij willen ons een Pelletkachel aanschaffen en ik zocht op het net achter info en zag deze forum
Daarom dacht ik,ik vraag het eens aan de kenners...
Morgen gaan we kijken naar een verdeler in St-Pauwels(Elite-Fire)is dat een goede en eerlijke verdeler?
En op wat moet ik zoal opletten bij het aanschaffen van een pelletkachel?
bv;onze gelijkvloers is in L vorm kan je daar de ruimte volledig met verwarmen +- 70M2?
Er zijn nog duizenden vragen,maar die zal ik morgen beter stellen aan de verkoper want anders wordt het hier wat lang.
Groeten
jullie pelletvriend Juke Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 6:13 pm

hoi,

via google ben ook ik hier terechtgekomen. Smile
ik ben sofie en heb me voor het eerst een pelletkachel aangeschaft, een piazetta p958.
eind oktober zouden ze hem komen installeren, dus ik ben in blijde verwachting!!! Smile
maar aangezien ik een leek ben en het tijd wordt om pellets aan te schaffen (zonder gaat de kachel niet werken he), hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
welke pellets zijn het beste voor een piazetta p958?
en zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten ivm pelletkachels?
heb al wat rondgeneusd op het forum, maar het meeste is chinees voor mij... Smile

groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 10:07 pm

Fieke11,

In makro of colruyt kan je pellets vinden aan een goede prijs. Niet teveel betalen. Probeer onder 4 euro per zak te blijven.

Heb zelf mijn pellets in makro gekocht aan 3,44 euro - 0,6 euro promotie per zak

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 11:03 pm

Hey,

Net als sommigen anderen op dit forum terecht gekomen via google en al enkele weken aan het mee lezen.
Hebben sinds september een edilkamin pellinsert.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kachel? Ik vind dat hij nogal veel lawaai maakt. Maar de installateur zegt dat dit normaal is bij inbouwtoestellen.

We hebben bij installatie enkele zakken pellets meegekregen. Onze installateur wist te vertellen dat hij zelf de pellets ergens laat maken. Nu zijn we eens aan het testen met german pellets en lijken op het eerste zicht toch wel kwalitatiever.

mvg
Donder
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyvr okt 21, 2011 11:07 pm

Donder,

Welkom op het pelletforum. wie is jouw installateur?
Koop enkele zakken van andere merken en test deze uit.

Een pelletkachel maakt door de ventilatoren altijd wat lawaai. als ze u al komen vertellen dat dit normaal is bij inbouwtoestellen, dan heb ik onmiddelijk daar al wat vraagtekens bij.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyza okt 22, 2011 10:52 pm

Steven,

Installateur is Maratra uit Buggenhout.
Ventilatoren maken altijd lawaai. maar de mijne klinken meer alsof ze uit balans draaien
Familie van me heeft een edil kamin seven en die is bijna geruisloos.

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyzo okt 23, 2011 1:34 am

vraag info op bij invoerder

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyzo okt 23, 2011 6:34 am

ja dan heb ik geluk gehad over het lawaai mag ik zeker niet klagen maakt niet meer lawaai als die elektrische verwarming met accumulatoren die ik vroeger had ,ik ben nog juist op zoek naar de beste pellets.nu brand ik met plospan bio maar ik heb gelezen dat er nog betere zou zijn bioflam en badger we zien wel maar mischien ik weet niet of dat gaat maar ik denk dat het roulement slecht gemonteerd of moet de ventilatiemoter eens uitgebalanceerd worden.maar daar hangt veel van je verkoper van af denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyzo okt 23, 2011 6:39 am

heeft er iemand weet hoeveel dagen na elkaar je kan branden of is dat niet aan te raden.daar ik gezien heb dat met het laten uitbranden van de kachel er nog veel pellets in het resrvoir liggen ik vraag mij af ,ik heb mijn boekje nog niet gelezn hoe ik dat voldoende kan reinigen daar beneden. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyzo okt 23, 2011 9:08 am

hallo

ik ben hier ook geraakt door informatie te zoeken voor de pelletkachel die we gekocht hebben
ik ben christa de pelletkachel die we aangeschaft hebben is een musa comfort air van mcz
wel al drie dagen last van een sterke geur hopelijk gaat die weg pale
en zit ook nog met enkele vragen hopelijk vind ik hier de antwoorden

mvg sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptyzo okt 23, 2011 1:55 pm

Sinds enkele dagen aan het testen met german pellets en op het eerste zicht lust onze kachel deze wel.
Geen zwarte ruit meer, hogere warmte afgift en, miss maar een gedacht maar een mooier vlammenspel.

Ga toch de verdeler maar eens contacteren ivm het lawaai. er lijken binnenin enkele schroeven los te staan, zo'n lawaai begint hij nu te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
dxnature


Man Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 25, 2011 5:08 pm

Kwam jullie forum tegen bij het googelen naar pellet info. Hebben onlangs onze woning verbouwd en gerenoveerd en opteerden voor een nieuwe gas cv installatie, doch we missen onze houtkachel en gaskachel voor de gezelligheid.
We besloten om op zoek te gaan naar opnieuw een kachel maar ééntje met een ecologisch kleine footprint en een voordelig verbruik. We zijn dus nog steeds op zoek naar een gepaste pelletkachel.

mvg, Ron
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 25, 2011 9:32 pm

bergy schreef:
hallo

ik ben hier ook geraakt door informatie te zoeken voor de pelletkachel die we gekocht hebben
ik ben christa de pelletkachel die we aangeschaft hebben is een musa comfort air van mcz
wel al drie dagen last van een sterke geur hopelijk gaat die weg pale
en zit ook nog met enkele vragen hopelijk vind ik hier de antwoorden

mvg sunny

De sterke/storende geur gedurende de eerste dagen mag je als 'normaal' beschouwen..


_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptydi okt 25, 2011 10:33 pm

dank je voor je antwoord

ja die is al goe geminderd

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 10:46 pm

Hoe kom je hier terecht?
Na wat googlen kwam ik hier terecht.

Waarom een pelletkachel?
Wij hebben een huis gekocht waar geen cv is, we hebben de gaskachels vervangen voor een pelletkachel.

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
We hebben sinds januari 2011 een Edilkamin Seven

Welke pellets gebruik je?
Ik ben ondertussen zelf een handel begonnen in pellets en uiteraard stook ik die, naar volle tevredenheid overigens! Het merk is Jekro

Ben je tevreden van je pelletkachel?
Ik ben erg tevreden met onze kachel hij heeft het tot nu toe altijd op 23 graden in de woonkamer en 20 graden in de rest van het huis gehouden. Meest van de tijd op de eco stand. We hebben vanaf januari nog geen strenge vorst gehad, maar ik verwacht geen problemen.
Het enigste waar ik een beetje spijt van heb, is dat ik geen cv heb aangelegd om die dan met een thermokachel te verwarmen, waarschijnlijk zal ik dat in de toekomst nog gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Emptywo nov 02, 2011 11:53 pm

Wij hebben een Edelcamien Marea pelletkachel en sinds vandaag ook een Ecotec ilaria 10kw (nog niet geinstalleerd). Wij brandden vroeger met badger (tevreden) en nu met makro pellets en ook tevreden en een stuk goedkoper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1) - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup1)
Terug naar boven 
Pagina 10 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: