van Gast di feb 12, 2013 12:14 am
google vertaling:
● Over het algemeen maak de binnenkant en de buitenkant van de dampen buis(afvoerbuis) van de kachel.
● Verwijder in de oven de interne bekleding, nauwkeurig schoon te maken en de afzettingen te verwijderen binnen
de kroes(brandpot) en de ruimte.
● Reinig de ventilatoren en controleer het mechanisme op speling en van de bevestigingen.
● Reinig, controleer en verwijder de korsten van de verlichting weerstand (gloeikaars)en de ruimte.
● Maak het beeldscherm en de afstandsbediening.
● Controleer de elektrische kabels, de verbindingen en de voedingskabel.
● Reinig de pellet tank en controleer de schroef.
● Voer een functionele test, laadt de schroef, en de kachel
dus ik denk dat u in de verbrandingskamer de platen zult moeten verwijderen ,en dan overal zult bij kunnen ,schouwpijp,luchtinlaat zit achteraan reinigen,bij mij kan het deksel eraf en dan zie je een plaatje waaronder de warmte wisselaar zit,weet niet bij u? ook het achter paneel kan er bij mij af dan kan ik bij de vent ,en de motoren (vijzel,afvoer ,gloeikaars)als u de kachel even van de schouw wegtrekt en de stofzuigerslang in de afvoer (voorzichtig) zo ver mogelijk insteekt,en uw afvoerbuis eens grondig proper maakt,zal dat al een hoop schelen hier uw binnenwerk(van de elena!):
succes !
grts eric
1 display
2 pelletrooster
3 vijzel
4 brandpotje
5 afvoermotor
6 aslade
7 deur
8 is op zen italiaans ?zal lucht aanvoer zijn ?zijn ze vergeten= achteraan bij u
9 ruimtevent( rechtse zijplaat verwijderen als je voor de kachel staat )
10 warmtewisselaar(kijk eens of je het topdeksel niet kan openen om bij die warmtewisselaar te komen!
Laatst aangepast door ericgtc op di feb 12, 2013 4:01 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : röntgenfoto)