Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 48 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 48 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_lcapWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_voting_barWelke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 Welke inbouw pellet kachel?

Ga naar beneden 
+6
Brahman
jorist
Fleur
erwin
pedro
Johnny Derveaux
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
meribo
Pelletje
Pelletje



Aantal berichten : 27
Registration date : 20-12-12

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza maa 30, 2013 12:00 pm

Jorist
Persoonlijk heb ik liever dat de originele plaatser ook mijn onderhoudsman/afsteller in de toekomst blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
jorist
Pellet
Pellet
jorist


Man Aantal berichten : 94
Leeftijd : 82
Registration date : 12-02-13

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza maa 30, 2013 2:52 pm

Ja, uiteraard wil je iemand vinden die op de hoogte is van pellets kachels, maar dat staat niet te lezen op hun gezicht. Ik probeer dan ook via rondvragen iets te weten te komen. Maar zoveel mensen met een inzet kachel heb ik nog niet gevonden, 2, om een cijfer te noemen. Men zou met een stoel naar de Colruyt moeten gaan en voor de pellets gaan zitten om de pelletskopers aan te spreken...
Terug naar boven Ga naar beneden
makhila
Pellet
Pellet
makhila


Man Aantal berichten : 56
Leeftijd : 57
Registration date : 07-11-12

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza maa 30, 2013 4:20 pm

@ jorist,
denk eraan mannen die hun kachels enkel maar verkopen " als ze je schouw goed vinden ",vinden meestal wel de nodige argumenten om te veranderen, dit om hun product te verkopen (lees" aanpassen meneer", dat gaat niet werken als "wij " niet mogen intuberen, dikwijls handige verkooptruks ......
gewoon jouw gezond verstand laten werken, en aanvullen met ervaring van het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza maa 30, 2013 4:43 pm

van verkopers die de kachel verkopen zonder omzien naar de schouw zou ik meer schrik hebben..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jorist
Pellet
Pellet
jorist


Man Aantal berichten : 94
Leeftijd : 82
Registration date : 12-02-13

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo maa 31, 2013 10:00 am

Na veel klikken lezen en weer klikken en lezen, ben ik precies de voorkeur aan het geven aan de MCZ Boxtherm 70, [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] . Dus, mensen die hierover iets te vertellen hebben...ik zit te wachten hoor. Met dank bij voorbaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo maa 31, 2013 10:31 am

Verstandige keuze waar je, mits goed en deskundig geïnstalleerd, veel stookplezier van zult hebben. Goede kwaliteit en de nieuwste technieken en natuurlijk het Active System.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo maa 31, 2013 11:36 am

Hoi,

Eerst hadden we ook de MCZ vivo80 op het oog mede omdat MCZ een goede reputatie heeft. Maar toen we echter naar batibouw geweest zijn hebben we de pelletinbouws van L'Artistico zien branden, wat een verschil met de MCZ vivo 80.
De vivo80 heeft een heel klein raampje terwijl die van L'Artistico een ruim panoramisch raam heeft. We hadden de MCZ vivo80 nog nooit zien branden, op batibouw hebben we dus kunnen vergelijken en wat een verschil, de L'Artistico vinden we zo veel mooier. Dit is natuurlijk persoonlijke smaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo maa 31, 2013 11:53 am

AlainM,

Vergeet wel niet dat het brandpotje van een kachel niet groot is en dat het vuur niet volledig alles zal vullen. Met wat truukjes kan ik mijn vlammenspel van mijn pelletkachel ook laten mooier ogen, maar met veel verlies aan rendement.

Het zijn wel mooie inbouwkachels moet ik eerlijkheidshalve zeggen

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo maa 31, 2013 3:59 pm

de reputatie en technische ondersteuning van een merk is veel belangrijker, proper blijft de ruit van een pelletkachel immers toch nooit, of ze nu groot of klein is..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: ik kan geen keuze maken !!!!   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 6:40 pm

Hallo iedereen,

Ik probeer al weken een keuze inbouwkachel te maken. Misschien kan er ons iemand helpen bij het maken van onze keuze;

1) welke merk is eender.
2) met een maximum van €3500
3) met kannalisatie naar 1ste verdiep
4) liefst rond de 10kw

mvg,
en alvast bedankt voor de reacties ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 6:42 pm

Als je een insert met kanalisatie zoekt waarbij de kanalisatie prima en effectief werkt zou je eens naar MCZ kunnen kijken, MCZ Vivo Comfort Air.
De Vivo kost hier 3308,=€ incl. 19& BTW en verzendkosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 6:46 pm

dank je wel dicktwist. Maar bij ons kost hij betrekkelijk meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 6:51 pm

moet het perse een inbouw zijn?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 6:53 pm

volgens de vrouw wel ja Laughing

en heeft die vivo 80 kannalisatie? want da vond ik niet terug op de installatie fiche
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32173
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyza mei 11, 2013 7:00 pm

ja die heeft 2 kanalisaties: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

in dit topic staan ervaringen: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: inbouw   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptyzo mei 12, 2013 8:10 pm

hoi, ik heb een mcz vivo 80 en ben daar zeer tevreden over en deze kachel heeft 2 ventilators die apart kunnen geregeld worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: op zoek naar een pelletkachel inbouw   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydi okt 22, 2013 12:26 pm

Hallo ,

Ik ben op zoek naar een pelletkachel inbouw , vind ik het mooiste .
De te verwarmen ruimte is +- 250m3 . Ik zou voor het merk MCZ kiezen daar ik hierover de beste kritieken heb gelezen .
Onze woning is een houtskeletbouw , dus zeer goed geisoleerd . Ons jaarlijks gasverbruik is +-1000m3 , zowel warmwaterproductie als verwarming dus een zware inbouwhaard is niet echt nodig .
Alsook hebben wij geen schouw maar het schijnt dat men met een korte buis langs buiten de rookgassen zou kunnen afvoeren .

groetjes

jp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydi okt 22, 2013 12:36 pm

Citaat :
Alsook hebben wij geen schouw maar het schijnt dat men met een korte buis langs buiten de rookgassen zou kunnen afvoeren .
Zeer beslist niet, bij een MCZ vervalt dan zelfs de garantie en daarnaast is het gewoon wettelijk niet toegestaan.

Over schouwen gaan we hier niet verder uitwijden, in de FAQ staan 4 topics over schouwen, als je die leest ben je op de hoogte: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Johnny Derveaux
Pellet
Pellet
Johnny Derveaux


Man Aantal berichten : 194
Leeftijd : 57
Registration date : 03-03-12

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydi okt 22, 2013 1:07 pm

ik werk met een inbouw Sara Ecotec en ben daar zeer tevreden over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydi okt 22, 2013 1:52 pm

jean pierre

eerst goed de voor en nadelen inschatten van een inbouw en een voorzet
ik heb de twee soorten

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: inbouw   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydi okt 22, 2013 4:06 pm

hoi, ik heb een mcz vivo80 inbouw zeer tevreden over
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydo okt 24, 2013 3:58 pm

bij welke dealer in de regio waasland kan men de vivo 80 en de andere inbouwmodellen van mcz bekijken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Emptydo okt 24, 2013 4:05 pm

Het beste contact opnemen met invoerder Fero (kontaktknop op de site) en vragen welke dealers ze in die regio hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke inbouw pellet kachel?   Welke inbouw pellet kachel? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke inbouw pellet kachel?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pellet inbouw kachel onderhoud
» pellet cv kachel kopen maar welke?
» welke kachel heb jij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: